Įdomios nuotraukos
Apie traktorius forume kalbame retai, bet progai pasitaikius, papildysiu Jūrio pradėtą traktoriaus temą.
Ferdinandas Porsche traktorių projektavimo darbus pradėjo dar 1934 metais, sukurdamas tris skirtingus benzininius variklius skirtus traktoriams. Tuo laikotarpiu jis sukūrė dar ir hidraulinę sankabą, kuri vėliau naudota Porsche traktoriuose iki pat 1963 metų.
1937 metais Vokietijos Darbo Fronto užsakymu, plečiant žemės ūkio mechanizaciją, Ferdinandas Porsche masinei gamybai sukūrė nedidelį traktorių. Tai dviejų cilindrų, 11 arklio galių, oru aušinamas traktorius, kuris turėjo būti pradėtas gaminti Waldbrˆl mieste, naujai pastatytoje gamykloje. Tačiau traktorių gamybai sutrukdė prasidėjęs karas.
Pokaryje F.Porsche atgaivino traktorių idėją ir ėmėsi ieškoti būdų, kaip pradėti gamybą. 1950 metais, bendradarbiaujant su įmone Allgaier Werke, pradėta traktorių gamyba. 1956 metais gamyba susieta su Manesmann ir traktorių gamyba išplėsta. Traktoriai pradėti eksportuoti į įvairias pasaulio šalis. Tuo laikotarpiu Porshe-Diesel įėjo į didžiausių traktorių gamintojų šešetą, o 1958 metais pagal pagamintų traktorių kiekį, užėmė net antrą vietą, užleisdami į priekį tik Deutz gamintojus.
Deja, 1961 metais, persisotinus rinkai, traktorių gamyba ėmė kristi. Netrukus Mannesmann sudarė jiems pelningą kontraktą tankų variklių gamybai, o Porsche-Diesel traktorių paskirstymas, platinimas ir dalių verslas perleistas Renault, nes kaip tik Prancūzijoje, Porsche-Diesel traktoriai tuo metu turėjo didžiausią populiarumą. Todėl 1963 metų pabaigoje, oficiali Porsche traktorių gamyba nutraukta.
1950-1963 metų laikotarpyje, traktoriai gaminti su 1, 2, 3 ir 4 cilindrų, oru aušinamais dyzeliniais varikliais (Junior, Standard, Super ir Master). Darbinis variklių tūris svyravo nuo 0,8 iki 3,5 litro (galia nuo 12 iki 50 AG). Per 13 metų pagaminta apie 120.000 tokių traktorių.
Keturi puslapiai išsamios Porsche traktorių istorijos: http://www.stasher.us/porsche_volksschlepper.htm
Nuotraukoje trijų cilindrų Porsche-Diesel Super:
Ferdinandas Porsche traktorių projektavimo darbus pradėjo dar 1934 metais, sukurdamas tris skirtingus benzininius variklius skirtus traktoriams. Tuo laikotarpiu jis sukūrė dar ir hidraulinę sankabą, kuri vėliau naudota Porsche traktoriuose iki pat 1963 metų.
1937 metais Vokietijos Darbo Fronto užsakymu, plečiant žemės ūkio mechanizaciją, Ferdinandas Porsche masinei gamybai sukūrė nedidelį traktorių. Tai dviejų cilindrų, 11 arklio galių, oru aušinamas traktorius, kuris turėjo būti pradėtas gaminti Waldbrˆl mieste, naujai pastatytoje gamykloje. Tačiau traktorių gamybai sutrukdė prasidėjęs karas.
Pokaryje F.Porsche atgaivino traktorių idėją ir ėmėsi ieškoti būdų, kaip pradėti gamybą. 1950 metais, bendradarbiaujant su įmone Allgaier Werke, pradėta traktorių gamyba. 1956 metais gamyba susieta su Manesmann ir traktorių gamyba išplėsta. Traktoriai pradėti eksportuoti į įvairias pasaulio šalis. Tuo laikotarpiu Porshe-Diesel įėjo į didžiausių traktorių gamintojų šešetą, o 1958 metais pagal pagamintų traktorių kiekį, užėmė net antrą vietą, užleisdami į priekį tik Deutz gamintojus.
Deja, 1961 metais, persisotinus rinkai, traktorių gamyba ėmė kristi. Netrukus Mannesmann sudarė jiems pelningą kontraktą tankų variklių gamybai, o Porsche-Diesel traktorių paskirstymas, platinimas ir dalių verslas perleistas Renault, nes kaip tik Prancūzijoje, Porsche-Diesel traktoriai tuo metu turėjo didžiausią populiarumą. Todėl 1963 metų pabaigoje, oficiali Porsche traktorių gamyba nutraukta.
1950-1963 metų laikotarpyje, traktoriai gaminti su 1, 2, 3 ir 4 cilindrų, oru aušinamais dyzeliniais varikliais (Junior, Standard, Super ir Master). Darbinis variklių tūris svyravo nuo 0,8 iki 3,5 litro (galia nuo 12 iki 50 AG). Per 13 metų pagaminta apie 120.000 tokių traktorių.
Keturi puslapiai išsamios Porsche traktorių istorijos: http://www.stasher.us/porsche_volksschlepper.htm
Nuotraukoje trijų cilindrų Porsche-Diesel Super:
Sigis vis įdeda senas gražias vabalų reklamas. Pabandysių įdėti iš naujesnių ir užrašas šios reklamos toks: ,,Kartais neaišku kodėl, jūsų širdis plaka smarkiau. New Beetle.,,
-> didesnė
-> didesnė
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
Ir dar viena tik ką įkelta didelio formato nuotrauka Shorpy tinklapyje.
1969-tieji, Volkswagen klestėjimo laikotarpis Amerikoje, kai kiekviename kadre visada galima buvo pamatyti kokį nors VW modelį.
Nuotrauka daryta Kalifornijos greitkelyje. Nuotraukos autorius aprašyme taip pat užsimena, apie į kadrą pakliuvusius tris Vabalus.
Didelė: http://www.shorpy.com/node/10005?size=_original
Autorius dar mini, kad nuotrauka daryta praėjus trims metams po "Botts dots" įdiegimo, kai kelyje, vietoje dažų pradėti naudoti balti kauburėliai, įspėjantys vairuotoją apie kertamą linija.
Šiai progai nuoroda iš Vikipedijos apie Botts' dots: http://en.wikipedia.org/wiki/Botts%27_dots
1969-tieji, Volkswagen klestėjimo laikotarpis Amerikoje, kai kiekviename kadre visada galima buvo pamatyti kokį nors VW modelį.
Nuotrauka daryta Kalifornijos greitkelyje. Nuotraukos autorius aprašyme taip pat užsimena, apie į kadrą pakliuvusius tris Vabalus.
Didelė: http://www.shorpy.com/node/10005?size=_original
Autorius dar mini, kad nuotrauka daryta praėjus trims metams po "Botts dots" įdiegimo, kai kelyje, vietoje dažų pradėti naudoti balti kauburėliai, įspėjantys vairuotoją apie kertamą linija.
Šiai progai nuoroda iš Vikipedijos apie Botts' dots: http://en.wikipedia.org/wiki/Botts%27_dots
žiema Lietuvoje lyg dar ir nesibaigė, šiai progai dar viena neįprasta nuotrauka. Ji paimta iš 1971 metų amerikiečių žurnalo Popular Mechanics.
-> Popular Mechanics - 1971 m. balandis
Aprašymo vertimas:
Poliarinis Vabalas
Volkswagen Vabalus galima pamatyti visur, bet kurioje pasaulio vietoje, o dabar ir piečiausioje pasaulio dalyje - Antarktidoje.Žinoma, tam, kad įveikti nepalankią aplinką, reikės kai kurių pakeitimų - slidžių priekyje ir apkaustytų galinių ratų. Automobilį į poliarinį kontinentą atgabeno Pietų Afrikos transporto departamentas.
-> Popular Mechanics - 1971 m. balandis
Aprašymo vertimas:
Poliarinis Vabalas
Volkswagen Vabalus galima pamatyti visur, bet kurioje pasaulio vietoje, o dabar ir piečiausioje pasaulio dalyje - Antarktidoje.Žinoma, tam, kad įveikti nepalankią aplinką, reikės kai kurių pakeitimų - slidžių priekyje ir apkaustytų galinių ratų. Automobilį į poliarinį kontinentą atgabeno Pietų Afrikos transporto departamentas.
Kaip is vabalo daro "Volksrod" http://automanas.lt/kaip-is-vabalo-pasi ... volksroda/
Dar keletas nuotrauku ir istorija apie vabalo atsiradima
http://www.balsas.lt/naujiena/207209/sp ... orija-foto
http://www.balsas.lt/naujiena/207209/sp ... orija-foto