Projektas: Vabalas 4X4

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
sarunas1g
Posts: 63
Joined: 2011 Feb 01 Tue, 20:37
Location: Pasvalys

Projektas: Vabalas 4X4

Post by sarunas1g »

Sveiki, Esu Šarūnas, 23m. laisvalaikiu dažnai pridedu rankas prie auto-moto technikos restauracijos ar remonto. Norėčiau pristatyti šiuo metu vykdomą projektą su vabalu.
Truputis istorijos: vabalas 4x4 buvo pradėtas gaminti prieš daug metų, net nežinau prieš kiek (6, o gal ir 10). Deja dėl nežinomu priežasčių darbai sustojo - gal entuziazmas dingo savininkui, gal finansai nebeleido, gal kitos priežastys... kelis metus jau pusiau perdirbtas vabalas stovėjo kažkur Vilniuje, po to persikėlė į Pasvalį, kuriame taip pat 2-3 metus "gėrė" drėgmę, lietų, sniegą, saulę, ir kitas stichijas į savo skardas... Pabaigęs restauruoti gaz69, pagaila man jo ir prisiėmiau "pakelti"...
Techninės charakteristikos:
Rėmas, važiuoklė - nissan patfinder (terrano), rėmas sutrumpintas.
Variklis - mitsubishi pajero, 2.5 turbodyzelis su interkūleriu.
Kėbulas - vabalo, su platintais sparnais.
Kiti perdarymai: Akumuliatorius perkeltas į automobilio galą, variklis aišku priekyje, kuro bakas galinės sėdynės vietoje (padaryta pertvara nuo salono).

Pradinė būklė:
Kėbulas gerokai aprūdijęs, bei labai nelygus, sulankstytas.
Rėmas ties galinėmis arkomis prarūdijęs kiaurai.
Kiauras interkuleris, neveikia vairo stiprintuvas, prikibę stabdžiai, bei sankaba, nėra priekinių amortizatorių. per daug nutrumpinta galinė rėmo dalis, ko pasekoje nėra prie ko tvirtinti bamperio, bei važiuojant kalnuota vietove padidėja tikimybė nuplėšti sparnus. Išdilę durų zavieckai ir t.t.

Planai: planai keičiasi kas dieną, kaip ir vaizdas galvoje, koks bus tas vabalas...

Beje kažkuris forumietis rašė, kad tai vabalas žmogaus restauruojančio gaz69, t.y. mano... Deja ne, vabalas turi savininką. Norėčiau pabrėžti, jog tai nėra restauracija, tai - remontas. Beje, laukiami pasiūlymai apie patobulinimus, kurių nėra, ir jūs manote kad turėtų būti... :D
sarunas1g
Posts: 63
Joined: 2011 Feb 01 Tue, 20:37
Location: Pasvalys

Post by sarunas1g »

Pirmas pasivažinėjimas baigėsi vabalo evakuacija... - pasikorė ant dumble besislepiančios T-150 traktoriaus padangos... Po to prasidėjo darbai...
sarunas1g
Posts: 63
Joined: 2011 Feb 01 Tue, 20:37
Location: Pasvalys

Post by sarunas1g »

rūsys nušveičiamos dratviniais šepečiais, nutepamos rūdžių surišėjais, kurių poveikis pasimato po keliolikos minučių...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Sveiki prisijungę dar kartelį :)
Būtų įdomu sužinoti, ar yra išlikę kokie Vabalo popieriai, gal žinomi tikslesni jo metai?
sarunas1g
Posts: 63
Joined: 2011 Feb 01 Tue, 20:37
Location: Pasvalys

Post by sarunas1g »

kapotas taip pat ir parūdijęs ir palankstytas...
sarunas1g
Posts: 63
Joined: 2011 Feb 01 Tue, 20:37
Location: Pasvalys

Post by sarunas1g »

kol kas dėl dokumentų nieko nesidomėjau, bet lietuvoje priregistruoti ir pravaryti TA bus labai problematiška ( domėjausi asmeniškai apie ekspertizes ir t.t. )... ko gero įteisinimas legaliai vyks užsienio šalyje...
sarunas1g
Posts: 63
Joined: 2011 Feb 01 Tue, 20:37
Location: Pasvalys

Post by sarunas1g »

Sparnai nugruntuoti antikoroziniu gruntu, nušveistas kėbulo salono vidus, nuteptas rūdžių surišėjais, nugruntuotas.
sarunas1g
Posts: 63
Joined: 2011 Feb 01 Tue, 20:37
Location: Pasvalys

Post by sarunas1g »

...
sarunas1g
Posts: 63
Joined: 2011 Feb 01 Tue, 20:37
Location: Pasvalys

Post by sarunas1g »

Bagažinės skyrius, salonas, durų vidinės pusės, kėbulo "posparniai" sušiaušti ir nudažyti antikoroziniais dažais. Taip pat pamatuoti ar telpa bei ar tinkamo dydžio 33colių ratai. Išvada: TINKA, už sparnų nekliūna, atrodo super. Norėtusi dar didesnių, tačiau su 35 colių ratais variklis jau bus silpnokas, taip pat sumažės važiuoklės dalių tarnavimo laikas, ir t.t.
sarunas1g
Posts: 63
Joined: 2011 Feb 01 Tue, 20:37
Location: Pasvalys

Post by sarunas1g »

... Prasidėjo nelabai mano mėgstamas darbas - špakliavimas. O jo tikrai daaug :arrow:
Post Reply