Sveiki, Esu Šarūnas, 23m. laisvalaikiu dažnai pridedu rankas prie auto-moto technikos restauracijos ar remonto. Norėčiau pristatyti šiuo metu vykdomą projektą su vabalu.
Truputis istorijos: vabalas 4x4 buvo pradėtas gaminti prieš daug metų, net nežinau prieš kiek (6, o gal ir 10). Deja dėl nežinomu priežasčių darbai sustojo - gal entuziazmas dingo savininkui, gal finansai nebeleido, gal kitos priežastys... kelis metus jau pusiau perdirbtas vabalas stovėjo kažkur Vilniuje, po to persikėlė į Pasvalį, kuriame taip pat 2-3 metus "gėrė" drėgmę, lietų, sniegą, saulę, ir kitas stichijas į savo skardas... Pabaigęs restauruoti gaz69, pagaila man jo ir prisiėmiau "pakelti"...
Techninės charakteristikos:
Rėmas, važiuoklė - nissan patfinder (terrano), rėmas sutrumpintas.
Variklis - mitsubishi pajero, 2.5 turbodyzelis su interkūleriu.
Kėbulas - vabalo, su platintais sparnais.
Kiti perdarymai: Akumuliatorius perkeltas į automobilio galą, variklis aišku priekyje, kuro bakas galinės sėdynės vietoje (padaryta pertvara nuo salono).
Pradinė būklė:
Kėbulas gerokai aprūdijęs, bei labai nelygus, sulankstytas.
Rėmas ties galinėmis arkomis prarūdijęs kiaurai.
Kiauras interkuleris, neveikia vairo stiprintuvas, prikibę stabdžiai, bei sankaba, nėra priekinių amortizatorių. per daug nutrumpinta galinė rėmo dalis, ko pasekoje nėra prie ko tvirtinti bamperio, bei važiuojant kalnuota vietove padidėja tikimybė nuplėšti sparnus. Išdilę durų zavieckai ir t.t.
Planai: planai keičiasi kas dieną, kaip ir vaizdas galvoje, koks bus tas vabalas...
Beje kažkuris forumietis rašė, kad tai vabalas žmogaus restauruojančio gaz69, t.y. mano... Deja ne, vabalas turi savininką. Norėčiau pabrėžti, jog tai nėra restauracija, tai - remontas. Beje, laukiami pasiūlymai apie patobulinimus, kurių nėra, ir jūs manote kad turėtų būti...
Projektas: Vabalas 4X4
Bagažinės skyrius, salonas, durų vidinės pusės, kėbulo "posparniai" sušiaušti ir nudažyti antikoroziniais dažais. Taip pat pamatuoti ar telpa bei ar tinkamo dydžio 33colių ratai. Išvada: TINKA, už sparnų nekliūna, atrodo super. Norėtusi dar didesnių, tačiau su 35 colių ratais variklis jau bus silpnokas, taip pat sumažės važiuoklės dalių tarnavimo laikas, ir t.t.