Idomus variklis:
http://www.youtube.com/watch?v=GDg83SX-lgk
Įdomios nuotraukos
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Tęsiant senųjų VW reklamų temą.
Lygiai prieš 50 metų, 1961 m. sausio 27 dieną Life puslapyje įkelta reklama. Svarbi viduržiemiui, visai kaip dabar Lietuvoje žiemą.
Paimta iš čia -> 1961 m. sausio 27 d. Life
Tekstas parašytas po nuotrauka, dažnai taip pat būna svarbus, įkeliu jo vertimą:
Na žinoma, tai Volkswagen'as, kas gi daugiau.
* Net ir daug prisnigus, vis tiek lengvai pažinsite lenktas Vabalo formas. Tai pirma, kas "veža".
Volkswagen'as turi geresnę ratų trauką ir lengviau įvažiuos į apledėjusią kalvą, kai kiti automobiliai to padaryti negalės.
* Tai tik viena pusė pranašumo.
Mes variklį aušiname oru, ne vandeniu. Mums nereikia neužšąlančio aušinimo skysčio ir užšalęs variklis neįtrūks (aušinimo skystis taip pat neužvirs ir vasarą). Skysčio nereikia išpilti. Nereikia plauti. Nesukels korozijos.
*Žemoje temperatūroje iš sniego pusnies atsikasę VW automobilį, lengvai pajudėsite vos pasukę raktelį.
Jei visgi atsitiko taip, kad jūs gyvenate ten, kur nebūna sniego ir ledo, Volkswagen'o ypatingas savybes pastebėsite ir ten. Tiesiog išbandykite jį smėlyje ar purve.
2. Prisitraukus arčiau atskiras nuotraukos detales, belieka įsitikinti, kad viskas
čia kruopščiai išbaigta iki galo - idealiai pagauta nuotaikinga veido išraiška.
Lygiai prieš 50 metų, 1961 m. sausio 27 dieną Life puslapyje įkelta reklama. Svarbi viduržiemiui, visai kaip dabar Lietuvoje žiemą.
Paimta iš čia -> 1961 m. sausio 27 d. Life
Tekstas parašytas po nuotrauka, dažnai taip pat būna svarbus, įkeliu jo vertimą:
Na žinoma, tai Volkswagen'as, kas gi daugiau.
* Net ir daug prisnigus, vis tiek lengvai pažinsite lenktas Vabalo formas. Tai pirma, kas "veža".
Volkswagen'as turi geresnę ratų trauką ir lengviau įvažiuos į apledėjusią kalvą, kai kiti automobiliai to padaryti negalės.
* Tai tik viena pusė pranašumo.
Mes variklį aušiname oru, ne vandeniu. Mums nereikia neužšąlančio aušinimo skysčio ir užšalęs variklis neįtrūks (aušinimo skystis taip pat neužvirs ir vasarą). Skysčio nereikia išpilti. Nereikia plauti. Nesukels korozijos.
*Žemoje temperatūroje iš sniego pusnies atsikasę VW automobilį, lengvai pajudėsite vos pasukę raktelį.
Jei visgi atsitiko taip, kad jūs gyvenate ten, kur nebūna sniego ir ledo, Volkswagen'o ypatingas savybes pastebėsite ir ten. Tiesiog išbandykite jį smėlyje ar purve.
2. Prisitraukus arčiau atskiras nuotraukos detales, belieka įsitikinti, kad viskas
čia kruopščiai išbaigta iki galo - idealiai pagauta nuotaikinga veido išraiška.
Pasigaminti sportinį automobilį visai nesunku, reikia šiek tiek Vabalo dalių ir seno lėktuvo kuro bako
1952-rieji, JAV, Viskonsinas, Elkhart Lake lenktyninė trasa ir Kurt Hildebrand lenktynių momentai.
Atkreipkite dėmesį į ratlankius, ratlankiai originalūs, tačiau su išgręžtomis skylėmis svoriui sumažinti ir geresniam stabdžių aušinimui. Priekinės ir galinės lempos matyt skirtos tamsiam paros metui ir apvyniotos apsaugine juosta. Prietaisų skydas ir vairas taip pat tiesiogiai perimtas nuo Deluxe Vabalo.
Nuotrauka iš čia -> Popular Mechanics, 1952 m. kovas
1952-rieji, JAV, Viskonsinas, Elkhart Lake lenktyninė trasa ir Kurt Hildebrand lenktynių momentai.
Atkreipkite dėmesį į ratlankius, ratlankiai originalūs, tačiau su išgręžtomis skylėmis svoriui sumažinti ir geresniam stabdžių aušinimui. Priekinės ir galinės lempos matyt skirtos tamsiam paros metui ir apvyniotos apsaugine juosta. Prietaisų skydas ir vairas taip pat tiesiogiai perimtas nuo Deluxe Vabalo.
Nuotrauka iš čia -> Popular Mechanics, 1952 m. kovas