Ratlankiai

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

dzo_marija wrote:...galima nusipirkti specialias baltas gumas.
O vidurinis baltas apskritimas? Kuris dengia diska (skyles jame). Kur ji nusipirkti? Kazkaip nesu mates tokio daikto kataloguose... Ar cia toks diskas kitoks?
Dzo_marija nuotraukoje ratlankis tiesiog gamyklinis, tai yra be nieko, toks, koks buvo gaminamas serijiniu būdu. Tokius ratlankius gamino iki 1965 metų, jie neturėjo stabdžių aušinimo skylių, dėl to taip įdomiai ir atrodo. Be to, tokie ratlankiai turėjo penkias tvirtinimo prie būgno skyles ir lenktų formų vidinę kiaurymę (nuotr.).

Baltas dekoratyvinis padangų žiedas taip pat turi problemų. Turbūt aš jau atsibodau su visko neigimu, bet geriau jau iš anksto įspėti, nes viskas nemažai kainuoja ir gaištama nemažai laiko.
Baltas žiedas užsideda, vieną padangos briauną numontavus ir žiedą užkišus už ratlankio briaunos. Pripūtus oro, žiedas prisispaudžia ir viskas atrodo idealiai. Bet pavažinėjus balto žiedo išorinė dalis šiek tiek atvėpsta ir iš arti matosi, kad jis neprigludęs. O blogiausia, kad važiuojant, šis dekoratyvinis žiedas vibruodamas savo kraštais kai kuriose vietose šlifuoja padangą. Iki padangos audinio prašlifuotų skylių matyti neteko, bet visumoje vaizdas labai keistas. Bet dar įdomiau, kad šie uždedami dekoratyviniai žiedai kai kuriose šalyse yra draudžiami. Gal būt dėl minėtos priežasties, o gal būt, kad yra galimybė važiuojant žiedui nusimauti ir ką nors sužeisti.
Kataloge šalia baltų dekoratyvinių žiedų yra net įspėjimai, kad netinkamas montavimas gali sugadinti padangas ir žiedai tinka tik šou parodoms:
http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/FELGEN_2.asp

Žodžiu, dekoratyviniai žiedai turi būti sulydyti kartu su padanga, kad vėliau neatstotų ir nesukeltų kitų problemų. Tokias padangas gamina kai kurie padangų gamintojai, bet jos gerokai brangesnės.
Padangų katalogas: www.universaltire.com (kad būtų greičiau, dešinėje pusėje paieškos langelyje ''Select Tire Size'' įveskite norimą dydį).
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

foto as idedu po truputi pasidziaugti pirkiniais temoj 'augintinis'.
nedaug as perku...ir nieko ten tokio nedarau...
Blogai kad Vabalas toli nuo manes, tai negaliu krapstytis kiek noreciau prie jo...


www.universaltire.com yra tik vienas ratas 155R15 ir jis be baltos juostos.
nebent yra 165R15 su juosta...
Del visko "neigimo"! Tai jeigu sutiksiu Jus mieste, tada pasibaigs blogai :D
Juokauju, labai gerai, labai gerai...
As jaunas ir nepatyres, nezinau visu niuansu, tad tokie tikslus patarimai man labai reikalingi...sutaupote mano pinigus ir laika, ir sveikata :).


Na o koks variantas butu geras, del ratu? :)...
Noriu graziu ratu, turbut ATS ratai tai jau tikrai geri? Bet kaina irgi gera 589Lt vienetas ir man jie nera ypac grazus, kas blogiausia.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

dzo_marija wrote:Noriu graziu ratu, turbut ATS ratai tai jau tikrai geri? Bet kaina irgi gera 589Lt vienetas ir man jie nera ypac grazus, kas blogiausia.
Šie ATS 5,5x15 ratlankai vieninteliai, kurie arti Vabalo standarto, ir tikrai labai brangūs ir forma ne visiems priimtina.
http://automoderna.lt/?l=lt&m=3&cid=311
1. Tačiau jų kokybė neabejotinai puiki, jie yra lengvi ir korozijos jie beveik nebijo, nes nulieti iš aliuminio.

Vabaliniuose užsienio forumuose galima būtų paieškoti padėvėtų tinkančių ratlankių, bet tada reikėtų pirkti katę maiše, nes kaip taisyklė, iš keturių ratlankių, būtinai vienas arba du būna gerokai mušti ir vėliau nieko padaryti nebeįmanoma. Padėvėtus ratlankius reikia pirkti neatsitraukiant nuo pardavėjo ir patikrinti juos servise su padangų montavimo stendu, ar seni ratlankiai nemuša. Nežinau ką ir patarti, nauji ATS ratlankiai tikrai brangūs.

2. Thesamba.com tinklalapyje netyčia radau šią nuotrauką ir pagalvojau, kad šis Vabalas yra Dzo_marija idealas
(na gal būt beveik :D). Be to Vabalas taip pat apautas ATS ratlankiais: http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/364410.jpg

Šie ratlankiai yra 7x15 dydžio, ratai gerokai išsikišę. Vabalas nežemintas, bet padangos žemesnio profilio, jų dydis berods 215/60R15.
Vabalas su apvalia nosimi, nes tai modelis 1302 gamintas 1970-1972 metais, jis priekyje turi MacPherson pakabą.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Na galvoju kad ATS ratlankius reikes nusipirkti veliau naujus, nera jie jau tokie brangus, bet kai dabar tiek darbu yra ir daug svarbesniu (dazymu daug) tai gal atidesiu ratlankius kokiems metams-dviems.
Dabar tiesiog nudazysiu esamus standartinius vabalus masinos spalva ir tiek.

1302 man toks keistokas vabaliukas, sitas neblogas, tik va galejo iki pilno "kietumo" skyles nuo bamperiu uztaisyti...zemintas galetu buti daugiau :)
Sigitas

Post by Sigitas »

Norint uzsideti lietus diskus galimas ir kitas kelias, bet tam reikalingas geras tekintojas. Is pradziu reikia zinoti nauju disku tikslius skyliu ismatavimus ir aisku Vabalo disku ismatavimus, pateikiame duomenis tekintojui ir jis istekina disku perejima...atrodo dauk maz, kaip pridetoje foto. Man vienai masinai dare....tiesa pavargo, nes reikalingas didelis tikslumas...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Pagaminti tokį adapterį atsakingas darbas, nes po to galima greitai ir ratus pamesti.
Norint pagaminti tokį daiktą, plienas turi turėti atitinkamą markę, turi būti itin tvirtas ir pagamintas jis po to dar grūdinamas. Įsivaizduokite kokia jėga mes užveržinėjame ratus, ir jei plienas nekokybiškas, kiek jis atlaikys užveržimų.
Post Reply