Cia tau pagalbos kaip instaliuot originalu veidrodeli desinej pusej :
http://www.huelsmann.us/bugman/SummerPart48.html
Kaip supratau esi linkes i originalias dalis
Ir siaip sis puslapis pilnas graziu nuotrauku ir aprasymu, verta panarsyt
Mano rudasis meksikietis
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
http://www.huelsmann.us/bugman/SummerPart50.html
Kas čia per technologija? Kokia įdomu savikaina? Gal kas susidūręs.
Kas čia per technologija? Kokia įdomu savikaina? Gal kas susidūręs.
Pazodziui isvertus tai vakuumine formavimo technologija. Nezinau kodel jis ja naudoja. Man atrodo stiklo pluosto dali pasidaryt yra lengviau. Principas cia paprastas regis, plastikas isildomas, tada is apacios sukuriamas vakumas kuris plastiko plokste traukia i apacia ir si tolygiai apgula forma. Bet tam reikia pasigamint "peciu" kuriame viskas vyksta, neskaitant jau medziagu. Plastiko plokste zinoma ten ne paprasta turbut, o spec tokiem darbam skirta.
Nesu pats megines stiklo pluosto gamyba, bet kiek mates tai atrodo kiek lengviau, reikia maziau vietos, nors gal siek tiel ilgiau trunka pats procesas.
Nesu pats megines stiklo pluosto gamyba, bet kiek mates tai atrodo kiek lengviau, reikia maziau vietos, nors gal siek tiel ilgiau trunka pats procesas.
Tuo paciu yra minciu nuvezti atrestairuoti ir nudazyti ratlankius, tuo paciu juos praplatinant. Pliusas akivaizdus - placiau stoves, bus stabilesne, galima naudoti iprastines padangas. O gal kas del minusu tartu zodi? Ar nesutrumpes kokiu guoliu tarnavimo laikas? O gal yra dar kokiu niuansu?
ex- 1984 Aubergine Beetle
Vabalas uzdarytas ziemai, sezono apzvalga
Vabalas pastatytas i garaza ziemojimui, tiesa, su nuotykiais. Del kazkokio balvono, numetusio masina pries garaza, teko ivazineti kampu ir (oh, shit!), viena is duobe dengianciu lentu neatlaike. Masina igriuvo, bet ratas liko kabeti ore. Nei slenksciais nei dugnu neliete. Tai per valanda laiko dviese su keliais domkratais ja iskelem, atsargiai prikisom kitu lentu ir visgi istraukem meksikieti sveika ir nesuzalota (nuotrauka).
Dabar mano apzvalga apie pati vabala, kaip automobili. Per sezona prasukau su juo 4000 kilometru, taigi jau galiu daryt pirmas isvadas.
Vazinejau su juo praktiskai kasdien, todel per pusmeti tiek ir prisukta. Per ta laika atsitiktinai mieste vaziuojanti vabala sutikau tik 1 karta. Labai gaila, uztat dazniau susimojuodavau su miniuku ir kitokiu mielu kibiriuku savininkais. I masina persedau is porsche 924 ir dideles traumos nebuvo. Be abejo, apie dinamika ir elastinguma reikia pamirsti, bet pvz stabdziu efektyvumas man ganetinai patiko. Valdosi irgi gan lengvai (pazymesiu, jog mano taip pat turimo GOLF2 GTI be vairo stiprintuvo vairas sukasi kur kas sunkiau) ir tiksliai.
Kuro sanaudos per visa laika buvo kazkur 8 litrai. Ar uzmiestis, ar miestas, visa laika panasiai. Aisku nemeluosiu, kad automobiliu visada vazinejau 50 km/h greiciu. Naudojant kasdien visiem reikalam tvarkyt ir vazinet i darba, jis mate visko Dinamiskam sraute imanoma laikytis, bet reikia but labai susikaupusiam ir masina visada laikyti kuo arciau sukimo momento piko. Kur kas maloniau su ja vaziuot kur nors be tikslo ir neskubant. Tada bokseris puskuoja tau uz nugaros ir nesipiktina, kad apsukos didokos.
Salonas erdvus, visi ka teko veziot buvo labai nusistebeje, kad taip patogu. Galiniai keleiviai nebuvo tokie laimingi, nes ant duobiu ta galine spyruokline sedyne tiesios svysteledavo juos i lubas
Gedimu per pusmeti pasitaike lygiai du: tai issineres sarnyras (pakaba buvo nepriziureta ir viskas sudziuve bei istrupeje) ir sugedes starteris. Be problemu pataisyta, nors pakabos restauravimas ir atsistojo 1100 litu, biski skaudejo. Kebulas puse velnio. Isorej atrodo neblogai, skyliu nera. Sen bei ten pasikilnoje dazai taskeliais, bet nieko nedariau. Paaiskinsiu, kodel.
Automobili isigijau, iskeites i savo porsche TV laidoje. Ano as nesugebejau greit parduoti ir man pasirode gera mintis iskeisti ji i vabala, kuris nera tiuninguotas, darkytas ir siaip yra neblogo stovio. Galvojau, vabala veliau bus paprasciau parduoti. Bet apziurejes automobili, nusprendziau ji pasilikti sau siai vasarai, savo malonumui. Ir neprasoviau - malonumo buvo i valias, o jeigu aplinkiniu sypsenas galima butu konvertuot i teigiamas emocijas, buciau laimingiausias sunsnukis pasaulyje
Tai stai vasara baigesi, o ka toliau su vabaliuku daryt, dar neapsisprendziau. Zinau viena, kad tikrai neuzsiimsiu kebulo restauravimu, dazymais ir panasiai. Jeigu tuo neuzsiimt - tie taskeliai kazkada isplis i demeles ir siaip visur bus pilna skyliu (nepamirskim, cia meksikietis). Kitas niuansas - as automobiliu vazineju kasdien ir nesu arabu sheichas, kad tureciau kelis automobilius, kad vazinet jais pagal nuotaika. Mano aistra - autosportas ir sportiniai automobiliai. Tik pradejes vairuot, gaudavau 1000 patarimu del tiuningu, kaip automobili paverst greitu, bet visus atmeciau ir nieko nemodifikavau, nes mano galva tai yra pornografija ir nereikia tyciotis is klasikos. Tai va tokios tokeles su tuo vabalu. Stovi dabar siltai garaze ir lauks savo laiko iki pavasario, o ten bus matyt, kas toliau. Bet kuria kita masina prakalciau be gailescio, bet prie sito mielo drandulieto visa seimyna prisiriso ir i uzuomina, kad gal ja reiks ateity parduoti reaguoja, tarsi as savo suni planuociau ismesti i gatve visi piktinasi ir mosuoja rankom.
Dabar mano apzvalga apie pati vabala, kaip automobili. Per sezona prasukau su juo 4000 kilometru, taigi jau galiu daryt pirmas isvadas.
Vazinejau su juo praktiskai kasdien, todel per pusmeti tiek ir prisukta. Per ta laika atsitiktinai mieste vaziuojanti vabala sutikau tik 1 karta. Labai gaila, uztat dazniau susimojuodavau su miniuku ir kitokiu mielu kibiriuku savininkais. I masina persedau is porsche 924 ir dideles traumos nebuvo. Be abejo, apie dinamika ir elastinguma reikia pamirsti, bet pvz stabdziu efektyvumas man ganetinai patiko. Valdosi irgi gan lengvai (pazymesiu, jog mano taip pat turimo GOLF2 GTI be vairo stiprintuvo vairas sukasi kur kas sunkiau) ir tiksliai.
Kuro sanaudos per visa laika buvo kazkur 8 litrai. Ar uzmiestis, ar miestas, visa laika panasiai. Aisku nemeluosiu, kad automobiliu visada vazinejau 50 km/h greiciu. Naudojant kasdien visiem reikalam tvarkyt ir vazinet i darba, jis mate visko Dinamiskam sraute imanoma laikytis, bet reikia but labai susikaupusiam ir masina visada laikyti kuo arciau sukimo momento piko. Kur kas maloniau su ja vaziuot kur nors be tikslo ir neskubant. Tada bokseris puskuoja tau uz nugaros ir nesipiktina, kad apsukos didokos.
Salonas erdvus, visi ka teko veziot buvo labai nusistebeje, kad taip patogu. Galiniai keleiviai nebuvo tokie laimingi, nes ant duobiu ta galine spyruokline sedyne tiesios svysteledavo juos i lubas
Gedimu per pusmeti pasitaike lygiai du: tai issineres sarnyras (pakaba buvo nepriziureta ir viskas sudziuve bei istrupeje) ir sugedes starteris. Be problemu pataisyta, nors pakabos restauravimas ir atsistojo 1100 litu, biski skaudejo. Kebulas puse velnio. Isorej atrodo neblogai, skyliu nera. Sen bei ten pasikilnoje dazai taskeliais, bet nieko nedariau. Paaiskinsiu, kodel.
Automobili isigijau, iskeites i savo porsche TV laidoje. Ano as nesugebejau greit parduoti ir man pasirode gera mintis iskeisti ji i vabala, kuris nera tiuninguotas, darkytas ir siaip yra neblogo stovio. Galvojau, vabala veliau bus paprasciau parduoti. Bet apziurejes automobili, nusprendziau ji pasilikti sau siai vasarai, savo malonumui. Ir neprasoviau - malonumo buvo i valias, o jeigu aplinkiniu sypsenas galima butu konvertuot i teigiamas emocijas, buciau laimingiausias sunsnukis pasaulyje
Tai stai vasara baigesi, o ka toliau su vabaliuku daryt, dar neapsisprendziau. Zinau viena, kad tikrai neuzsiimsiu kebulo restauravimu, dazymais ir panasiai. Jeigu tuo neuzsiimt - tie taskeliai kazkada isplis i demeles ir siaip visur bus pilna skyliu (nepamirskim, cia meksikietis). Kitas niuansas - as automobiliu vazineju kasdien ir nesu arabu sheichas, kad tureciau kelis automobilius, kad vazinet jais pagal nuotaika. Mano aistra - autosportas ir sportiniai automobiliai. Tik pradejes vairuot, gaudavau 1000 patarimu del tiuningu, kaip automobili paverst greitu, bet visus atmeciau ir nieko nemodifikavau, nes mano galva tai yra pornografija ir nereikia tyciotis is klasikos. Tai va tokios tokeles su tuo vabalu. Stovi dabar siltai garaze ir lauks savo laiko iki pavasario, o ten bus matyt, kas toliau. Bet kuria kita masina prakalciau be gailescio, bet prie sito mielo drandulieto visa seimyna prisiriso ir i uzuomina, kad gal ja reiks ateity parduoti reaguoja, tarsi as savo suni planuociau ismesti i gatve visi piktinasi ir mosuoja rankom.
ex- 1984 Aubergine Beetle
Naujienos ir liudnos ir kvailos tuo paciu. Nebeturiu vabalo rakteliu. Pardaviau golfa gti mk2, po savaites ziuriu - metosi spinteleje rakciukas su vw logo. Galvoju, kaip gaila, neatidaviau vaikiui kartu su golfu atsarginio rakto. Tai ir ismeciau i siuksliadeze. Tik po keliu savaiciu tvarkant daiktus atejo suvokimas, kas per rakteliai nuskrido i siuksliu vamzdi :/
Tai siandien nuvaziavau i garaza, ten pavaiksciojau aplink masina, pasiziurejau pro langa i vidu ir tiek. Pavasariop reiks kazkaip atkrapstinet duris, keist spyneles visas. Zodziu, prisidariau sau darbo.
Tai siandien nuvaziavau i garaza, ten pavaiksciojau aplink masina, pasiziurejau pro langa i vidu ir tiek. Pavasariop reiks kazkaip atkrapstinet duris, keist spyneles visas. Zodziu, prisidariau sau darbo.
ex- 1984 Aubergine Beetle