Ramas wrote:>Sigiui > priekyje ne atsarginis ratas o bakas
saunus autobusiukas, pasakiskas stovis - sveinu su puikiu su pirkiniu
Po gaubtu yra rato tvirtinimo kronsteinas, o del atsarginio rato viduje, mano nuomone, is gamyklos iseina standartinis autobuselis, o tik paskui firma ji perdaro i kemperi.
Waldas wrote:Po gaubtu yra rato tvirtinimo kronsteinas, o del atsarginio rato viduje, mano nuomone, is gamyklos iseina standartinis autobuselis, o tik paskui firma ji perdaro i kemperi.
supavydejau.. Sveikinu!
Kas liecia rata, yra taip kaip rase Waldas. Westfalia 68-72 metais perdarymams isvis is pat pradziu imdavo tik stoglangi turincius standartinius T2. Po to atsirado specialus perdarymai kombi kebului, bet atsarginio rato vieta kiek zinau vistiek likdavo.
Nutariau pristatyti savo VW T3 Westfalia 1986 metu, 1,6td 51kw Pirktas beveik pries 4 metus, gan neblogo stovio, bent jau man taip atrode. Per ta laika pravaziavo beveik 40tks. kilometru, pakeiciau turbina ir priekines kaladeles, pradejo listi rudys, po metu kitu reikes tvarkyti. Dalyvauju renginiuose su oldtimeriais, tai autobuselis tarnauja ir kaip vilkikas ir kaip namas. Sunku patiketi, bet jis gan nesunkiai tempia trala su dzipu. Krautas suvalgo 10,5-11ltr. be tralo 8-9ltr. kuro. Smagi masina, geriau nebuna
VW T3 SYNCRO. Siu metu balandzio menesi autogide radau skelbima apie parduodama si automobili, nuvaziavau i Siluva, apziurejau ir jis mano Buves seimininkas isgyre ji del pravazumo, pasiule ji pabandyti, bet labai jau slapios dirvos pavasari, be traktoriaus ne is vietos