Dell'Orto karbiuratoriai?
Dell'Orto karbiuratoriai?
sveiki,klausimelis iskilo...neseniai gavau dellorto 48 horizontalius du dvigubus karbus.ar kas nors esate bande idet tokius i vabaleli?teoriskai kaip tai padaryti isivaizduoju,bet gal yra kokiu keblumu su misinio padavimu ar pan...buciau dekingas uz bet kokia info...
to the brave and the faithfull there is nothig impossible
Sveikas, jei isigijai pilna komplekta (karbai, alkunes, filtrai, droselis) tai imontuoti tikrai nesunku, kiek teko skaitineti, tai daugelis prie tokiu karbiuratoriu stato elektrini benzino siurbliuka, nes buna kad pompuke nepripumpuoja reikiamo kiekio benzino... Siaip pasiskaityk Thesambo's forume, ten tikrai daug info apie karbiuratoriu keitima.
Sekmes darbuose, lauksim foto su darbu eiga
Sekmes darbuose, lauksim foto su darbu eiga
Subaru powered Bug
nea.isigijau tik karbus.alkunes droseli ir filtrus darysiu pats.zinau ir apie pompa,be to dar reikalingas ir pompos spaudimo reguliatorius 2-2.5 bar.skaitinejau samboj si bei ta,bet man reikiamos info neradau.manau kad neisiskaitei petrai!!!problema yra ta kad jie ne vertikalus kaip turetu buti pas vabalus o horizontalus...t.y. gulintys.todel iskyla kruva problemu del karbiuratoriaus bei vietos filtru talpinimo atzvilgiu...todel ir klausiu.galvoju patalpinti juos i salis nuo variklio o filtro elemento statyti i vidini sparna arba vesti vamzdzius ir daryti oro padavima is pacio sparno virsaus,bet nelabai noriu gadinti kebulo liniju...
to the brave and the faithfull there is nothig impossible
Na tas kad jie horizontalus tikrai prasoko kazkaip.. Turbut ne be reikalo naudoja vertikalius, aisku padaroma viskas, teks siek tiek pazaisti kol sugalvosi kaip patalpint.. Kazkuriam forume maciau ir nelabai supratau tada, dabar speju kad ten buvo sumontuoti kaip ir tavo horizontalus karbai ant "S" formos alkunes, stipriai isnesti i virsu, pabandysiu paziurinet, gal pavyks rasti..
Subaru powered Bug
Del aukscio nieko jie nepraranda, svarbus tik kuo geresnis misinio "slydimas" i degimo kamera, isiurbimo kolektoriaus vidus buna net poliruojamas, kad butu pasiektas maximalus efekas.. Bet va del "S" formos kolektoriaus gali karbiuratoriaus efektingumas ir nukenteti, ne del aukscio, bet butent del "S" posukiu..
Subaru powered Bug
nezinau kaip del s bet kolektoriaus ilgis turi labai dideles reiksmes...todel ir kyla problemos su instaliavimu siekiant islaikyti kuo mazesne distancija...dazniausiai zmones naudoja horizontalius karbus turbo montavimui kur jau kolektoriaus ilgis groja mazesne role performance atzvilgiu...
to the brave and the faithfull there is nothig impossible
Horizontalius karbiuratorius tikrai stovi kazkuriuose oru ausinamuose VW modeliuose, tik bijau pameluot kuriuose. Ir juos galima panaudot be vargo. Vabalui esu ir as mates, bet atrode kur kas sudetingiau, kebloka...
Ar nevertetu tau tu karbiuratoriu parduot per ebay ir isigyt vertikalius? Kainu skirtumas neturetu but labai didelis...
Beje, is kokios Romeo's "nurovei" karbus?
Ar nevertetu tau tu karbiuratoriu parduot per ebay ir isigyt vertikalius? Kainu skirtumas neturetu but labai didelis...
Beje, is kokios Romeo's "nurovei" karbus?
abejoju kad pas kokia nors romeo stovejo 48 karbai...bent jau ne gamykliskai...karbai nuimti nuo raliui ruosto escort rs2000.taipogi su labai nemazom jets jau net pamirsau kaip lietuviskai...mano 1300 vabaliuko varikliui per dideli ,bet cia turiu tokiu minciu pakeisti gal ir ji pati arba modifikuoti gerokai...viskas pas mane dar tik minciu stadijoj, kai gali gauti tokius uz GERA kaina tai ir imi...po to atsirinksiu kas ir kaip
to the brave and the faithfull there is nothig impossible