Mįslės
Tai preciziškas daiktas padedantis nesubraižyti ratlankių paviršiaus. Tik gaubteliai nenoriai atsisega su šiuo daikčiuku, labai jau stipriai jie laikosi, betampant net pirštą įskausta. Lengvesniam atsegimui kartais dar tvirtinamos plastmasinės galvos, o pats raktelis įsikiša į slenksčio keltuvo skylę ir atlieka dekoratyvinę funkciją:
Čia galima pamatyti ir daugiau įvairių formų tokių raktelių: -> google-paieška-Hub-cap puller
Čia galima pamatyti ir daugiau įvairių formų tokių raktelių: -> google-paieška-Hub-cap puller
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Taip, Marius visiškai teisus ir atsakė labai greitai. Teks kitą kartą dėti nuotraukas po vieną varžtelį, kad sunkiau būtų surinkti .
Oficialus automobilio pavadinimas - VW Typ 147 Kleinlieferwagen (mažasis furgonas). Jis taip pat dažnai vadinamas dar ir Fridolin vardu, šiuo vardu jį praminė dėl savo neįprastų formų.
1962 metų pradžioje sukurti šį automobilį užsakė Vokietijos paštas, nes iš to meto gamintų modelių automobiliai jiems netiko. Pagrindinės užsakovų sąlygos buvo tokios: automobilis turi būti kiek įmanoma mažesnis, talpintų du kubinius metrus krovinio ir galėtų pavežti 400 kilogramų svorį. Taip pat viduje salonas turi būti lengvai pasiekiamas vairuotojui ir saugiam durų atidarymui automobilis turėtų slenkančias duris.
Volkswagenas kurdamas naują automobilį (kodinis pavadinimas EA 149), panaudojo visus Vabalo agregatus ir tokią kaip Vabalo, tik platesnę Karmann-Ghia platformą. Taip pat panaudoti priekiniai Typ 3 automobilio žibintai, T1 autobusėlio variklio durelės, galiniai žibintai ir daugybė kitų standartinių dalių.
1963 metų pabaigoje Westfalijos Wiedenbr¸ck gamykloje sukurta keletas prototipų, o 1964 metais prasidėjo Typ 147 serijinė gamyba. Per visą gamybos laikotarpį iki 1973 metų, jų pagaminta palyginus nedaug - 6139 automobiliai.
Vokietijos pašto tarnyboje tarnavo 85% visų pagamintų tokių automobilių, visi nudažyti oficialia geltona Vokietijos pašto spalva. Fridolin naudoti ne tik pašte, bet ir Volkswagen bei Lufthansa reikmėms.
Pabrėžtinas Šveicarijos pašto užsakymas. Jiems pagamintas 1201 egzempliorius tokių automobilių, tačiau su galingesniais 1.3 litro varikliais, priekiniais diskiniais stabdžiais, didesniu galiniu langu ir papildomais langais kampuose, ventiliaciniu stoglangiu, veidrodėliu pritvirtintu ne prie durų, o prie sparno, bei su papildomu benzininiu šildytuvu bagažinėje. Šveicarijos pašto automobiliai dažniausiai dažyti dviejų spalvų deriniu - pilka ir geltona.
1968 metais Fridolin oficiali kaina - 6834 Vokietijos markės. Palyginimui, tuo metu T1 autobusėlis kainavo 7195 markių (sąlyginai nedidelis 360 DM skirtumas).
Vokietijoje šiuo metų yra užregistruota viso 40 Fridolin, o visame pasaulyje yra tik 200 išlikusių tokių automobilių.
VW Typ 147 pagrindiniės charakteristikos:
Variklis - 1.2 - 34 AG (Šveic. 1.3 - 44 AG)
Ilgis - 3.75 m.
Plotis - 1.44 m.
Aukštis - 1.7 m.
Svoris - 935 kg
Tekstas išverstas iš: http://www.vw-fridolin-ig.de/en/
Daugiau nuotraukų -> google paieška VW Fridolin
Nuotraukos paimtos iš Wikimedia ir Thesamba
Oficialus automobilio pavadinimas - VW Typ 147 Kleinlieferwagen (mažasis furgonas). Jis taip pat dažnai vadinamas dar ir Fridolin vardu, šiuo vardu jį praminė dėl savo neįprastų formų.
1962 metų pradžioje sukurti šį automobilį užsakė Vokietijos paštas, nes iš to meto gamintų modelių automobiliai jiems netiko. Pagrindinės užsakovų sąlygos buvo tokios: automobilis turi būti kiek įmanoma mažesnis, talpintų du kubinius metrus krovinio ir galėtų pavežti 400 kilogramų svorį. Taip pat viduje salonas turi būti lengvai pasiekiamas vairuotojui ir saugiam durų atidarymui automobilis turėtų slenkančias duris.
Volkswagenas kurdamas naują automobilį (kodinis pavadinimas EA 149), panaudojo visus Vabalo agregatus ir tokią kaip Vabalo, tik platesnę Karmann-Ghia platformą. Taip pat panaudoti priekiniai Typ 3 automobilio žibintai, T1 autobusėlio variklio durelės, galiniai žibintai ir daugybė kitų standartinių dalių.
1963 metų pabaigoje Westfalijos Wiedenbr¸ck gamykloje sukurta keletas prototipų, o 1964 metais prasidėjo Typ 147 serijinė gamyba. Per visą gamybos laikotarpį iki 1973 metų, jų pagaminta palyginus nedaug - 6139 automobiliai.
Vokietijos pašto tarnyboje tarnavo 85% visų pagamintų tokių automobilių, visi nudažyti oficialia geltona Vokietijos pašto spalva. Fridolin naudoti ne tik pašte, bet ir Volkswagen bei Lufthansa reikmėms.
Pabrėžtinas Šveicarijos pašto užsakymas. Jiems pagamintas 1201 egzempliorius tokių automobilių, tačiau su galingesniais 1.3 litro varikliais, priekiniais diskiniais stabdžiais, didesniu galiniu langu ir papildomais langais kampuose, ventiliaciniu stoglangiu, veidrodėliu pritvirtintu ne prie durų, o prie sparno, bei su papildomu benzininiu šildytuvu bagažinėje. Šveicarijos pašto automobiliai dažniausiai dažyti dviejų spalvų deriniu - pilka ir geltona.
1968 metais Fridolin oficiali kaina - 6834 Vokietijos markės. Palyginimui, tuo metu T1 autobusėlis kainavo 7195 markių (sąlyginai nedidelis 360 DM skirtumas).
Vokietijoje šiuo metų yra užregistruota viso 40 Fridolin, o visame pasaulyje yra tik 200 išlikusių tokių automobilių.
VW Typ 147 pagrindiniės charakteristikos:
Variklis - 1.2 - 34 AG (Šveic. 1.3 - 44 AG)
Ilgis - 3.75 m.
Plotis - 1.44 m.
Aukštis - 1.7 m.
Svoris - 935 kg
Tekstas išverstas iš: http://www.vw-fridolin-ig.de/en/
Daugiau nuotraukų -> google paieška VW Fridolin
Nuotraukos paimtos iš Wikimedia ir Thesamba
Paulius norėdamas pasiklausti smulkesnių detalių apie 2003 metais pagamintą Ultima Edicion Vabalą, atsiuntė įdomią nuorodą. Skelbimo nuotraukoje šalia duslintuvo kyšo dar vienas blizgantis vamzdelis. Vabalas jau turi jam priklausantį duslintuvą su katalizatoriumi, o kas šalia jo, skelbimo šeimininkas apie tai neužsimena. Niekaip nesuprantu, kas tai galėtų būti, gal kažkoks papildomas dujų išmetimo vamzdelis.
Nuotrauką įkėliau į mįslių skyrelį, bet pats atsakymo deja nežinau :)
Skelbimo nuoroda -> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/kafer.ultima.edicion/
Nuotrauką įkėliau į mįslių skyrelį, bet pats atsakymo deja nežinau :)
Skelbimo nuoroda -> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/kafer.ultima.edicion/