Sveiki, tai vat paziurejau siu metu 1000km lenktynes ir susidomejau ta veteranu dalimi, kur automobiliai vaziuoja tik regis 12 ratu (kiek cia km gaunasi?).
Siais metais regis tai buvo organizuojama pirma karta. Trumpai tariant uzsimaniau as su vabalu sudalyvaut... 8)
Permeciau reikalavimus. Veteranu klasei jie ne tokie jau ir sudetingi. Investiciju zinoma tam reikia ir masina reik spec. paruosti, bet velnias griebtu uzsidege Herb'io dvasia mano krutinej
Kai ratus suka sovietu gamintos Volgos, manau, kad bent jau jom konkurencija galetu sukelt vabaliukas! Su Ford'ais ir Opel'iais pakonkuruot gal kiek sudetingiau, bet viskas gi imanoma, reik tik pasitikslint kiek yra leidziama varikli modifikuot Ot but kaifas Vabalu garbe apgint tokio lygio varzybose!
Ka manot? Susaudysit mane uz tokias mintis ar atsirastu ideja palaikanciu?
Su vabalu į Omnitel 1000 km lenktynes!?
Saulius pakūrė anglių .
Plačiau apie Palangos 1000 kilometrų lenktynes ir trasą: http://lt.wikipedia.org/wiki/Palangos_trasa
Vieno rato ilgis 3 kilometrai, vadinasi veteranams numatyta 36 kilometrai.
Plačiau apie Palangos 1000 kilometrų lenktynes ir trasą: http://lt.wikipedia.org/wiki/Palangos_trasa
Vieno rato ilgis 3 kilometrai, vadinasi veteranams numatyta 36 kilometrai.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Cia galima rast info:
http://www.promosportas.lt/lt/lenktynes ... omobiliai/
Uzsidegimo tikrai yra pakankamai, biudzeta kaip nors sukrapstyciau, bet vat siek tiek gaila savo vabaliuka tiek modifikuot, kad lenktynem tiktu. Reikia keliu kebulo modifikaciju, o kebulo pjaustyt radikaliai nesinori. Na ir siaip manasis vabaliukas mum daug graziu prisiminimu kelia, tad is jo padaryt lenktynem tinkama reikstu paaukot numerius ir ji paskirt tik vaziavimui trasoje.
Reiskia reikia naujo kebulo... Zinoma 1303 kebulas ne tik labiausiai pazystamas bet ir labiausiai tinkamas ziedinem lenktynem.
Begiu rankena bei priekinius amortizatorius jau turiu galeciau panaudot:)
Permeciau reikalavimus, iskilo keleta klausimu del vairuotojo bei masinos licenzijos, bet ta galima zinia greit issiaiskint.
Zodziu reik ieskot 1303 vabalo kebulo... :/
Manau kitu metu varzybom nespesiu pasiruost. Nors laaaabai noretusi... Na pagyvensim pamatysim. Gal ir turima vabaliuka butu galima pasiruost, reik atidziau pastudijuot...
http://www.promosportas.lt/lt/lenktynes ... omobiliai/
Uzsidegimo tikrai yra pakankamai, biudzeta kaip nors sukrapstyciau, bet vat siek tiek gaila savo vabaliuka tiek modifikuot, kad lenktynem tiktu. Reikia keliu kebulo modifikaciju, o kebulo pjaustyt radikaliai nesinori. Na ir siaip manasis vabaliukas mum daug graziu prisiminimu kelia, tad is jo padaryt lenktynem tinkama reikstu paaukot numerius ir ji paskirt tik vaziavimui trasoje.
Reiskia reikia naujo kebulo... Zinoma 1303 kebulas ne tik labiausiai pazystamas bet ir labiausiai tinkamas ziedinem lenktynem.
Begiu rankena bei priekinius amortizatorius jau turiu galeciau panaudot:)
Permeciau reikalavimus, iskilo keleta klausimu del vairuotojo bei masinos licenzijos, bet ta galima zinia greit issiaiskint.
Zodziu reik ieskot 1303 vabalo kebulo... :/
Manau kitu metu varzybom nespesiu pasiruost. Nors laaaabai noretusi... Na pagyvensim pamatysim. Gal ir turima vabaliuka butu galima pasiruost, reik atidziau pastudijuot...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Kadangi keletą metų dirbau prie 1000 km lenktynių organizavimo, drįsiu pareikšti ir savo nuomonę. Ir nepykit, bet truputį atšaldysiu Jūsų entuziazmą.
Pati idėja sudalyvauti su Vabalu yra gera ir patraukli, bet, mano nuomone, niekas neįvertina realių kaštų. O jie tikrai nemaži. Visų pirma reikia automobilio, nes pjaustyti savąjį vargu ar kas iš Jūsų ryšis. Antra, automobilio paruošimas. Kiek bendravau su šių metų istorinių a/m lenktynių dalyviais, pats minimaliausias paruošimas kainuos apie 15 000 Lt. Tai lankų gamyba ir įdėjimas, homologuota sėdynė, 6 taškų diržai, gesintuvo tvirtinimas, akumuliatoriaus perkėlimas arba uždengimas FIA aprobuota dėže, sportiniai masės atjungėjai, kapotų užsegimai, diržų nupjovėjai ir t.t. ir t.p. Visa tai reikia sumontuoti, tai irgi išlaidos. Pridėkite sportinius amortikus ir padangas (nes kitaip toj trasoj nėra ko veikti). Tai va ir susidaro minėta sumelė.
Dar homologuotas kostiumas ir homologuotas šalmas... Galiausiai startinis mokestis.
Dar neįskaičiavau, kad reikia paruošti variklį, nes net Lados ir Volgos ten minimaliai 150 AG turi, nekalbant jau apie Ford Cosworth ar BMW. Nebent sąmoningai norime vilktis paskutiniai, bet tokiu atveju tai bus greičiau antireklama nei reklama.
Kita vertus, jei pavytų kam nors surasti reikiamą sumą litų, kodėl gi ne?
Pati idėja sudalyvauti su Vabalu yra gera ir patraukli, bet, mano nuomone, niekas neįvertina realių kaštų. O jie tikrai nemaži. Visų pirma reikia automobilio, nes pjaustyti savąjį vargu ar kas iš Jūsų ryšis. Antra, automobilio paruošimas. Kiek bendravau su šių metų istorinių a/m lenktynių dalyviais, pats minimaliausias paruošimas kainuos apie 15 000 Lt. Tai lankų gamyba ir įdėjimas, homologuota sėdynė, 6 taškų diržai, gesintuvo tvirtinimas, akumuliatoriaus perkėlimas arba uždengimas FIA aprobuota dėže, sportiniai masės atjungėjai, kapotų užsegimai, diržų nupjovėjai ir t.t. ir t.p. Visa tai reikia sumontuoti, tai irgi išlaidos. Pridėkite sportinius amortikus ir padangas (nes kitaip toj trasoj nėra ko veikti). Tai va ir susidaro minėta sumelė.
Dar homologuotas kostiumas ir homologuotas šalmas... Galiausiai startinis mokestis.
Dar neįskaičiavau, kad reikia paruošti variklį, nes net Lados ir Volgos ten minimaliai 150 AG turi, nekalbant jau apie Ford Cosworth ar BMW. Nebent sąmoningai norime vilktis paskutiniai, bet tokiu atveju tai bus greičiau antireklama nei reklama.
Kita vertus, jei pavytų kam nors surasti reikiamą sumą litų, kodėl gi ne?
Taip, masinos paruosimas sudaro didziausias islaidas. Startinio mokescio kiek teko skaityt, istorinem transporto priemonen nebuvo bent jau siais metais.
Na velnias griebtu, gyvenimas butu neidomus jei pasvajot butu negalima o kai svajoji tai kazkas ir gaunasi
Suvokiu, kad siem metam pritruks laiko veikiausiai, bet gerai issiaiskinus reikalavimus ir tinkamai viska suplanavus manau kazkas gautusi.
Linai, labai saunu, kad esu tarp musu gretu, tikiuos ir toliau padesi savo patirtimi ir ziniom. Tu paminejai keleta dalyku kas veteranam nera reikalaujama, kaip pvz sedyne, ji gali but originali. Nors sis variantas tikrai nepraktiskiausiaus...
O kas del volgu bei 150 AG tai dristu manyt jog ju svoris tikrai virsyja vabalu mase bei plius kazi ar ju kaikurias skardas keicia i anglies ar stiklo pluosta?... O gal
Mano tolimesnis planas butu pastraipsniuj imti visus reikalavimus ir ziuret ko truksta ir kas igyvendinama
Na velnias griebtu, gyvenimas butu neidomus jei pasvajot butu negalima o kai svajoji tai kazkas ir gaunasi
Suvokiu, kad siem metam pritruks laiko veikiausiai, bet gerai issiaiskinus reikalavimus ir tinkamai viska suplanavus manau kazkas gautusi.
Linai, labai saunu, kad esu tarp musu gretu, tikiuos ir toliau padesi savo patirtimi ir ziniom. Tu paminejai keleta dalyku kas veteranam nera reikalaujama, kaip pvz sedyne, ji gali but originali. Nors sis variantas tikrai nepraktiskiausiaus...
O kas del volgu bei 150 AG tai dristu manyt jog ju svoris tikrai virsyja vabalu mase bei plius kazi ar ju kaikurias skardas keicia i anglies ar stiklo pluosta?... O gal
Mano tolimesnis planas butu pastraipsniuj imti visus reikalavimus ir ziuret ko truksta ir kas igyvendinama