Su vabalu į Omnitel 1000 km lenktynes!?

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Su vabalu į Omnitel 1000 km lenktynes!?

Post by scardeep »

Sveiki, tai vat paziurejau siu metu 1000km lenktynes ir susidomejau ta veteranu dalimi, kur automobiliai vaziuoja tik regis 12 ratu (kiek cia km gaunasi?).
Siais metais regis tai buvo organizuojama pirma karta. Trumpai tariant uzsimaniau as su vabalu sudalyvaut... :twisted: 8)
Permeciau reikalavimus. Veteranu klasei jie ne tokie jau ir sudetingi. Investiciju zinoma tam reikia ir masina reik spec. paruosti, bet velnias griebtu uzsidege Herb'io dvasia mano krutinej :D
Kai ratus suka sovietu gamintos Volgos, manau, kad bent jau jom konkurencija galetu sukelt vabaliukas! Su Ford'ais ir Opel'iais pakonkuruot gal kiek sudetingiau, bet viskas gi imanoma, reik tik pasitikslint kiek yra leidziama varikli modifikuot :) Ot but kaifas Vabalu garbe apgint tokio lygio varzybose!

Ka manot? Susaudysit mane uz tokias mintis ar atsirastu ideja palaikanciu?
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Jega! As palaikau sia minti! :D
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Abejoju ar nepalaikančių čia atsirastų :]
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Saulius pakūrė anglių :D.
Plačiau apie Palangos 1000 kilometrų lenktynes ir trasą: http://lt.wikipedia.org/wiki/Palangos_trasa
Vieno rato ilgis 3 kilometrai, vadinasi veteranams numatyta 36 kilometrai.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Aš prieš. Bet tik dėl originalumo :D
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Cia galima rast info:
http://www.promosportas.lt/lt/lenktynes ... omobiliai/

Uzsidegimo tikrai yra pakankamai, biudzeta kaip nors sukrapstyciau, bet vat siek tiek gaila savo vabaliuka tiek modifikuot, kad lenktynem tiktu. Reikia keliu kebulo modifikaciju, o kebulo pjaustyt radikaliai nesinori. Na ir siaip manasis vabaliukas mum daug graziu prisiminimu kelia, tad is jo padaryt lenktynem tinkama reikstu paaukot numerius ir ji paskirt tik vaziavimui trasoje.

Reiskia reikia naujo kebulo... Zinoma 1303 kebulas ne tik labiausiai pazystamas bet ir labiausiai tinkamas ziedinem lenktynem.

Begiu rankena bei priekinius amortizatorius jau turiu galeciau panaudot:)

Permeciau reikalavimus, iskilo keleta klausimu del vairuotojo bei masinos licenzijos, bet ta galima zinia greit issiaiskint.

Zodziu reik ieskot 1303 vabalo kebulo... :/

Manau kitu metu varzybom nespesiu pasiruost. Nors laaaabai noretusi... Na pagyvensim pamatysim. Gal ir turima vabaliuka butu galima pasiruost, reik atidziau pastudijuot...
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Rasti normalų kėbulą manau bus tikrai sudėtinga. O tokį, kad reikėtų visą pervirinti, tai ir laikas ir pinigai ir tada jau ir gaila bus lenktynėm daryti...
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Kadangi keletą metų dirbau prie 1000 km lenktynių organizavimo, drįsiu pareikšti ir savo nuomonę. Ir nepykit, bet truputį atšaldysiu Jūsų entuziazmą.

Pati idėja sudalyvauti su Vabalu yra gera ir patraukli, bet, mano nuomone, niekas neįvertina realių kaštų. O jie tikrai nemaži. Visų pirma reikia automobilio, nes pjaustyti savąjį vargu ar kas iš Jūsų ryšis. Antra, automobilio paruošimas. Kiek bendravau su šių metų istorinių a/m lenktynių dalyviais, pats minimaliausias paruošimas kainuos apie 15 000 Lt. Tai lankų gamyba ir įdėjimas, homologuota sėdynė, 6 taškų diržai, gesintuvo tvirtinimas, akumuliatoriaus perkėlimas arba uždengimas FIA aprobuota dėže, sportiniai masės atjungėjai, kapotų užsegimai, diržų nupjovėjai ir t.t. ir t.p. Visa tai reikia sumontuoti, tai irgi išlaidos. Pridėkite sportinius amortikus ir padangas (nes kitaip toj trasoj nėra ko veikti). Tai va ir susidaro minėta sumelė.

Dar homologuotas kostiumas ir homologuotas šalmas... Galiausiai startinis mokestis.

Dar neįskaičiavau, kad reikia paruošti variklį, nes net Lados ir Volgos ten minimaliai 150 AG turi, nekalbant jau apie Ford Cosworth ar BMW. Nebent sąmoningai norime vilktis paskutiniai, bet tokiu atveju tai bus greičiau antireklama nei reklama.

Kita vertus, jei pavytų kam nors surasti reikiamą sumą litų, kodėl gi ne? :wink:
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Taip, masinos paruosimas sudaro didziausias islaidas. Startinio mokescio kiek teko skaityt, istorinem transporto priemonen nebuvo bent jau siais metais.

Na velnias griebtu, gyvenimas butu neidomus jei pasvajot butu negalima :) o kai svajoji tai kazkas ir gaunasi ;)

Suvokiu, kad siem metam pritruks laiko veikiausiai, bet gerai issiaiskinus reikalavimus ir tinkamai viska suplanavus manau kazkas gautusi.

Linai, labai saunu, kad esu tarp musu gretu, tikiuos ir toliau padesi savo patirtimi ir ziniom. Tu paminejai keleta dalyku kas veteranam nera reikalaujama, kaip pvz sedyne, ji gali but originali. Nors sis variantas tikrai nepraktiskiausiaus...

O kas del volgu bei 150 AG tai dristu manyt jog ju svoris tikrai virsyja vabalu mase bei plius kazi ar ju kaikurias skardas keicia i anglies ar stiklo pluosta?... O gal :)

Mano tolimesnis planas butu pastraipsniuj imti visus reikalavimus ir ziuret ko truksta ir kas igyvendinama :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Praeitame sąskrydyje, erdvioje aikštėje vyko nedidelės varžybos - jokių mokesčių, jokių išlaidų automobilio paruošimui ir kompanija sava :D.
Post Reply