Arūno vabaliuko tema Thesamba puslapyje
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Atsidaryk www.vw38.de ir suprasi, ką galima padaryt ir kas jau yra daroma.
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Aš suprantu kad šiais laikais galima iš nieko daug ka padaryti...bet kiek procentu liks to originalumo, autentiškumo?? 5 procentai?...pakeist šiais laikais daug ka naujai galima paliekant tik kėbulo nr.
Paprasčiausiai šis vabalas nuo pat gimimo matyt pakliuvo ne į tas rankas...ir jo nieks nevertino...
Paprasčiausiai šis vabalas nuo pat gimimo matyt pakliuvo ne į tas rankas...ir jo nieks nevertino...
Aš manau, kad jį vertino ir net labai, antraip nebūtų padarę tokio "šedevro", tik tas vertinimas kitoks nei mūsų, kuriam matyt didelę įtaką darė vabalinių detalių gavimo galimybė bei be abejo savininko žinių apie šį grynuolį stoka. Tačiau kaip ten bebūtų, kadangi tai yra atrasta bei identifikuota, tai tikrai yra verta išsaugojimo, neatsižvelgiant į tai, kiek "procentų" yra išlikę. Jeigu tai būtų serijinis ovalinukas ar net brezelis, neabejoju, kad viso šio nebūtų, tačiau šiuo atveju viskas kitaip...
Po karo kaip trofėjus buvo vežami ir automobiliai, toks pats likimas nutiko ir šiam Vabalui. Galima spėti, kad juo kadaise važinėjo aukštas tarybinis pareigūnas ar karininkas, kol pagaliau dėl dalių trūkumo buvo paliktas nuošalyje.
Kaip jis atsidūrė Lietuvoje, kol kas nežinoma, jo istorija atsekta apytikriai nuo 1970-ųjų. Liūdniausia, kad būtent Lietuvoje ir prasidėjo jo visiškas naikinimas, visi "tiuningo" darbai atlikti kelių šeimininkų, kurie sunaikino visą dugną, prietaisų skydelį, priekinį ir galinius stiklus ir taip toliau. Iš ankstesniojo VW38 išliko apytikriai ketvirtis automobilio.
VW38 ir VW39 prototipų prieš karą buvo pagaminta apie 30, muziejuose išlikę tik du prototipai, kurie taip pat buvo labai stipriai nukentėję ir vėliau restauruoti. Šis iš Lietuvos trečiasis, belieka tik pasidžiaugti, kad liko nors ketvirtis prieškarinio prototipo.
Kaip jis atsidūrė Lietuvoje, kol kas nežinoma, jo istorija atsekta apytikriai nuo 1970-ųjų. Liūdniausia, kad būtent Lietuvoje ir prasidėjo jo visiškas naikinimas, visi "tiuningo" darbai atlikti kelių šeimininkų, kurie sunaikino visą dugną, prietaisų skydelį, priekinį ir galinius stiklus ir taip toliau. Iš ankstesniojo VW38 išliko apytikriai ketvirtis automobilio.
VW38 ir VW39 prototipų prieš karą buvo pagaminta apie 30, muziejuose išlikę tik du prototipai, kurie taip pat buvo labai stipriai nukentėję ir vėliau restauruoti. Šis iš Lietuvos trečiasis, belieka tik pasidžiaugti, kad liko nors ketvirtis prieškarinio prototipo.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Dingo Emilio įrašas .
http://www.youtube.com/watch?v=3CmRo3Ul_EY
Netekome įdomaus filmuko. Kas Emili atsitiko?
http://www.youtube.com/watch?v=3CmRo3Ul_EY
Netekome įdomaus filmuko. Kas Emili atsitiko?