Toliau zinoma reik pasiieskot geros vaizdines medziagos kaip suzemint gala, nes dabar atrodo lyg i uzpakali gerokai gaves
Tiesa, nuotraukoje priekis nuleistas maksimaliai, kai suspaudziau spyruokles jis siek tiek pakilo, tad neatrodo taip ekstremaliai.
Dabar neturetu kilt problemu priekyje po originaliais sparnais patalpint platesnius ratus.
Beja, naujieji amortizatoriai suteikia galimybe reguliuot ratu isvirtima. Kadangi vazineju daug vingiuotais keliais ir vabaliuko priekis linkes slysti ant menkiausio zvyro esant didesniam greiciui, tai ratus isverciau taip kad virsutine dalis pakrypo i vidu. Jei neklystu tai vadinasi sportinis ratu isvirtimas plentui (zvyro keliui ratai yra isvertami i kita puse...)
Vaziavimas pasikeite galima sakyti kardinaliai. Pirma tai vaziuokle suzemejo. Antra tai ratu isvirtimas vabala "laiko" posukyje kur kas geriau! Dabar galiu nebijodamas ir ziede paspaust "gaza". Reikia gerokai pasistengt (palyginus su ankstesniu vaziavimu) kol priekis posukyje pradeda slysti. O mano padangos senos ir veikiausiai kur kas kietesnes nei turetu but, tad su naujom padangom ant asfalto vabalas turetu stovet it prikaltas 8)
Tereikia tik labai norėti...
Pirkau pilna komplekta tiek galui tiek priekiui. Tad visus ir pasikeiciau. Kiek nauji geresni uz senuosius nenoriu diskutuot is "lempos" bet logiskai mastant nauji pries originalius naudotus veikiausiai 30 metu turetu turet sioki toki pranasuma. Kaip ir minejau naujuju ir tvirtinimo taskai atrode stabilesni.dzo_marija wrote:Kažkaip jaučiu, jog senieji amortizatoriai irgi buvo geri. O kam prireikė juos keisti?
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Šiaip priekis mašinose dažniausiai man rodos būna (\ / mašina iš priekio), ir (/ \ mašina iš viršaus)...
Tai dėl to gaunasi du kūgiai ir vienas kitą kompensuoja, mašina važiuoja tiesiai, netraukia į šoną, degalų sąnaudos normalios ir padangos negraužiamos...
Manau reikėtų padaryti normalų ratų suvedimą/išvirtimą pas meistrus.
Tai dėl to gaunasi du kūgiai ir vienas kitą kompensuoja, mašina važiuoja tiesiai, netraukia į šoną, degalų sąnaudos normalios ir padangos negraužiamos...
Manau reikėtų padaryti normalų ratų suvedimą/išvirtimą pas meistrus.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Ne kalbėjau vien apie priekį...Priekiniai ratai būna išvirtę teigiamai ar neigiamai ir dar suvesti vienas į kitą...
http://www.youtube.com/watch?v=Ze-x_M4rrew
http://www.youtube.com/watch?v=Ze-x_M4rrew
Dabar supratau ka turi omeny.
Profesionalaus ratu suvedimo reikes, bet tai paliksiu ateiciai, dabar ieskau kur isigyt atramines/skersines sijas kebulo priekiui sutvirtint (nezinau kaip jos teisingai lietuviskai vadinasi ). Randu tik nereguliuojama viena skersine bet ne X formos. Noretusi kad butu reguliuojama nors ir viena skersine.
Su vabalu daug nevazineju, padangos mano ar taip ar taip senos, tad ju negaila, tegul "griauzia".
Profesionalaus ratu suvedimo reikes, bet tai paliksiu ateiciai, dabar ieskau kur isigyt atramines/skersines sijas kebulo priekiui sutvirtint (nezinau kaip jos teisingai lietuviskai vadinasi ). Randu tik nereguliuojama viena skersine bet ne X formos. Noretusi kad butu reguliuojama nors ir viena skersine.
Su vabalu daug nevazineju, padangos mano ar taip ar taip senos, tad ju negaila, tegul "griauzia".
Keleta nuotrauku is kelioniu i gamta
Reguliuojama vaziuokle suteikia tikrai daug daugiau vaziavimo malonumo. Nors aukstesne vaziuokle yra kur kas standesne nei originali, bet vabalas kur kas stabilesnis. Posukiuose pavyksta islaikyt didesni greiti, tad manau ir kuro sanaudos vingiuotais keliukais sumazeja.
Pasikelus prieki vaziavau kaip ir anksciau misko paklote tarp nukirstu medziu kelmu
Reguliuojama vaziuokle suteikia tikrai daug daugiau vaziavimo malonumo. Nors aukstesne vaziuokle yra kur kas standesne nei originali, bet vabalas kur kas stabilesnis. Posukiuose pavyksta islaikyt didesni greiti, tad manau ir kuro sanaudos vingiuotais keliukais sumazeja.
Pasikelus prieki vaziavau kaip ir anksciau misko paklote tarp nukirstu medziu kelmu
Daug lijo tad vel teko "malonumas" pasivazinet "uzniauktais" langais Pakeliui pasisveikint su vietinem avelem, o parkavimas nebaisus net ir ant uolos krasto
Regis sezonas arteja vis greiciau pabaigos, tad stengiuosi ispest paskutines akimirkas pries iskrentant sniegui. Ziemai numatyta nemazai darbu garaze...
Regis sezonas arteja vis greiciau pabaigos, tad stengiuosi ispest paskutines akimirkas pries iskrentant sniegui. Ziemai numatyta nemazai darbu garaze...
Issiaiskinau kad isvirtimas pas mane neigiamas. Plugo efekto tikrai neturetu buti. Tiesa sakant del mano isvirtimo, kuro sanaudos turetu buti mazesnes, bent jau taip specialistai sako, nes sumazeja padangu plotas lieciantis asfalta. Ukiskai kalbant, tai ratas rieda ant padangos kampo. Isvirtimas kuri pasidariau, angliskai "camber", o kaip lietuviskai tai gausit padetRimgaudas wrote:Jei blogas suvedimas ir graužiamos padangos, vadinasi automobilis nerieda - dirba plūgu . Tada ir kuro sanaudos iškart pašoka.