Sveiki,
Kadangi artėjant šaltajam sezonui visi susiduria su vabalų laikymo problema, vabalisto Sauliaus iniciatyva apžiūrėjom 'garažą', kuriame laisvai gali peržiemoti ~50-60 vabalų. Priklausomai nuo norinčiųjų skaičiaus, mėnesio kaina už parkavimą būtų 10-20 Lt. Patalpos vėdinamos, su apsauga (saugos tarnyba) ir elektra.
Kam tai aktualu parašykite čia, kad žinotumėm kiek bus norinčių laikyti vabalus.
Vieta yra netoli magistralės Vilnius-Klaipėda:
Vabaliukų žiemojimas
sveiki,
man sis garazas per toli, o savo neturiu, todel, nekurdamas naujos temos, cia noreciau paklausti, kaip tinkamai paruosti auto (mano atveju vw t3 kemperis) perziemojimui lauke. Pirmiausiai, turbut, akumuliatoriaus atjungimas. o toliau jau klausimai - ar vertetu uzdengti brezentu? palikti stoveti ant ratu ar pekelti ant plytu, o ratus sandeliuoti? kokios dar rekomendacijos?
man sis garazas per toli, o savo neturiu, todel, nekurdamas naujos temos, cia noreciau paklausti, kaip tinkamai paruosti auto (mano atveju vw t3 kemperis) perziemojimui lauke. Pirmiausiai, turbut, akumuliatoriaus atjungimas. o toliau jau klausimai - ar vertetu uzdengti brezentu? palikti stoveti ant ratu ar pekelti ant plytu, o ratus sandeliuoti? kokios dar rekomendacijos?
Akumuliatorių išėmus reikėtų laikyti namuose ir būtinai krauti bent kartą į savaitę. Išsikrovęs akumuliatorius niekada nebeatgaus savo pirmykštės galios ir greitai nusilps.
Uždengti automobilį žiemai labai sudėtinga, polietilenas nuo žemos temperatūros ir vėjo greitai sueižėja ir subyra, o brezentas įmirksta ir pūdo kėbulą.
Automobilis geriausiai ventiliuojasi visai niekuo nedengtas. Be to, kartais automobiliui geriau stovėti visą žiemą lauke, nei drėgname ir neventiliuojamame garaže.
Labai svarbu sandarios langų gumos, nuo senatvės gumos paprastai būna sukietėjusios ir praleidžia tirpstančio sniego vandenį. Vanduo patenka į saloną ir ten viskas pūva ir pelija.
Galima pabandyti viršutinę autobusėlio dalį aptraukti polietilenu arba net ir brezentu, reikėtų tik tarp kėbulo ir brezento įsprausti putplasčio gabaliukus, kad danga nesiliestų prie kėbulo, tada susidarytų oro tarpas ir oras galėtų laisvai cirkuliuoti. Be to, viršuje reikia padaryti skylę, kad nesikauptų kondensatas.
Kad dugnas būtų gerai ventiliuojamas, svarbu neuždengti apatinės automobilio dalies. Nuo žemės kyla didelė drėgmė ir kaupiasi ant kėbulo.
Automobilio kelti ant plytų nereikėtų. Kad padangos nesubliūkštų, geriausia keliomis dešimtosiomis pripūsti daugiau oro.
Taip pat būtų gerai per pusmetį bent porą kartų užvesti variklį ir išjudinti variklio tepalus.
Uždengti automobilį žiemai labai sudėtinga, polietilenas nuo žemos temperatūros ir vėjo greitai sueižėja ir subyra, o brezentas įmirksta ir pūdo kėbulą.
Automobilis geriausiai ventiliuojasi visai niekuo nedengtas. Be to, kartais automobiliui geriau stovėti visą žiemą lauke, nei drėgname ir neventiliuojamame garaže.
Labai svarbu sandarios langų gumos, nuo senatvės gumos paprastai būna sukietėjusios ir praleidžia tirpstančio sniego vandenį. Vanduo patenka į saloną ir ten viskas pūva ir pelija.
Galima pabandyti viršutinę autobusėlio dalį aptraukti polietilenu arba net ir brezentu, reikėtų tik tarp kėbulo ir brezento įsprausti putplasčio gabaliukus, kad danga nesiliestų prie kėbulo, tada susidarytų oro tarpas ir oras galėtų laisvai cirkuliuoti. Be to, viršuje reikia padaryti skylę, kad nesikauptų kondensatas.
Kad dugnas būtų gerai ventiliuojamas, svarbu neuždengti apatinės automobilio dalies. Nuo žemės kyla didelė drėgmė ir kaupiasi ant kėbulo.
Automobilio kelti ant plytų nereikėtų. Kad padangos nesubliūkštų, geriausia keliomis dešimtosiomis pripūsti daugiau oro.
Taip pat būtų gerai per pusmetį bent porą kartų užvesti variklį ir išjudinti variklio tepalus.