Blevyzgos...
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Kuo mažesnė kompresija, tuo benzino oktaninis skaičius galėtų būti mažesnis. 80-tu benzinu Baltarusijoje dar prekiaujama dėl ten važinėjančių senų automobilių ir motociklų, kurių cilindrų kompresija neviršija 7 atmosferų.
Vabalų cilindrų kompresija svyruoja nuo 7 iki 10 barų, todėl tinkamiausias 92 benzinas.
Oktaninis skaičius nurodo atsparumą detonacijai, tai yra kuo didesnis oktaninis skaičius, tuo benzinas atsparesnis savaiminiam užsidegimui cilindre (varikliuose su didele kompresija).
Visumoje 95 benzinas geresnis už 92, bet 95 benzinas turi vieną blogą savybę, jo degimo temperatūra aukštesnė, todėl oru aušinami varikliai labiau kaista. Vabalu važinėjant 95 benzinu, rekomenduojama dažniau reguliuoti vožtuvus.
Vabalų cilindrų kompresija svyruoja nuo 7 iki 10 barų, todėl tinkamiausias 92 benzinas.
Oktaninis skaičius nurodo atsparumą detonacijai, tai yra kuo didesnis oktaninis skaičius, tuo benzinas atsparesnis savaiminiam užsidegimui cilindre (varikliuose su didele kompresija).
Visumoje 95 benzinas geresnis už 92, bet 95 benzinas turi vieną blogą savybę, jo degimo temperatūra aukštesnė, todėl oru aušinami varikliai labiau kaista. Vabalu važinėjant 95 benzinu, rekomenduojama dažniau reguliuoti vožtuvus.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Kartais Vabalų dangčiuose galima aptikti vidines lietaus apsaugas, panašias kaip šias.
Jos buvo pradėtos naudoti dar pirmuose Vabalų kabrioletuose, nes dangčių skylės buvo vienintelės, pro kurias galėdavo patekti oras aušinimui. Angliškai apsaugos vadinamos Rain tray.
Tokių apsaugų Lietuvoje taip pat turėtų būti, tik išorėje jų nesimato, vienas toks Vabalas su šia apsauga:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=1049
Dažniausiai aptinkamos apsaugos dviejų grupių plyšiams uždengti, keturių grupių plyšiams berods nebuvo, nes uždarius dangtį visai nebelieka vietos tarp dangčio ir oro filtro. Keturioms grupėms uždengti buvo naudojamos išorinės apsaugos.
Nuotraukos paimtos iš TheSamba ir Old Bug: http://www.oldbug.com/ferjab.htm
Jos buvo pradėtos naudoti dar pirmuose Vabalų kabrioletuose, nes dangčių skylės buvo vienintelės, pro kurias galėdavo patekti oras aušinimui. Angliškai apsaugos vadinamos Rain tray.
Tokių apsaugų Lietuvoje taip pat turėtų būti, tik išorėje jų nesimato, vienas toks Vabalas su šia apsauga:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=1049
Dažniausiai aptinkamos apsaugos dviejų grupių plyšiams uždengti, keturių grupių plyšiams berods nebuvo, nes uždarius dangtį visai nebelieka vietos tarp dangčio ir oro filtro. Keturioms grupėms uždengti buvo naudojamos išorinės apsaugos.
Nuotraukos paimtos iš TheSamba ir Old Bug: http://www.oldbug.com/ferjab.htm
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Toks gargaras man nelabai tinka, nes ir šiaip nežinau kaip ten tilps kompresorius mechaninis po dangčiu...Originalų oro filtrą naikinsiu irgi tik dėl vietos kompresoriui, dėl to ir iškilo klausimas su sportiniais oro filtrais.
Kiek girdėjau sportiniai filtrai keičia variklio garsą, įdomu kaip skambės...
Kiek girdėjau sportiniai filtrai keičia variklio garsą, įdomu kaip skambės...