Blevyzgos...

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
Post Reply
Tomvabalis
Posts: 365
Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
Location: UTENA

Post by Tomvabalis »

Tai kaip supratau 92 pats tas.Mano 1.2. 80 markės per prastas?
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

tas 80 gi su spiritu maišytas, Skirtas tik specialiems varikliams, tam pritaikytiems. O vabaliuko motoras nuo jo greit užsilenktų :!:
Tomvabalis
Posts: 365
Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
Location: UTENA

Post by Tomvabalis »

Aš kalbu apie baltarusišką.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Kuo mažesnė kompresija, tuo benzino oktaninis skaičius galėtų būti mažesnis. 80-tu benzinu Baltarusijoje dar prekiaujama dėl ten važinėjančių senų automobilių ir motociklų, kurių cilindrų kompresija neviršija 7 atmosferų.
Vabalų cilindrų kompresija svyruoja nuo 7 iki 10 barų, todėl tinkamiausias 92 benzinas.

Oktaninis skaičius nurodo atsparumą detonacijai, tai yra kuo didesnis oktaninis skaičius, tuo benzinas atsparesnis savaiminiam užsidegimui cilindre (varikliuose su didele kompresija).

Visumoje 95 benzinas geresnis už 92, bet 95 benzinas turi vieną blogą savybę, jo degimo temperatūra aukštesnė, todėl oru aušinami varikliai labiau kaista. Vabalu važinėjant 95 benzinu, rekomenduojama dažniau reguliuoti vožtuvus.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Ne į temą.
Visi kaip ir deda sportinius filtrus ir viskas čiki, bet man vienas dalykas įdomus pasidarė, ar negali patekti vanduo ant tokio filtro? Bagažinės dangtyje yra oro paėmimai, pro juos pvz negali pakliūti vanduo ant filtro ir į kolektorius?
User avatar
Markas
Posts: 432
Joined: 2008 May 19 Mon, 19:54
Location: Radviliškis

Post by Markas »

pas mane ant keturacio toks pat tik tiek kad nemasininis mazesnis tai vazineju per balas pakanka biski bet nieko nenutinka :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Kartais Vabalų dangčiuose galima aptikti vidines lietaus apsaugas, panašias kaip šias.

Jos buvo pradėtos naudoti dar pirmuose Vabalų kabrioletuose, nes dangčių skylės buvo vienintelės, pro kurias galėdavo patekti oras aušinimui. Angliškai apsaugos vadinamos Rain tray.

Tokių apsaugų Lietuvoje taip pat turėtų būti, tik išorėje jų nesimato, vienas toks Vabalas su šia apsauga:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=1049

Dažniausiai aptinkamos apsaugos dviejų grupių plyšiams uždengti, keturių grupių plyšiams berods nebuvo, nes uždarius dangtį visai nebelieka vietos tarp dangčio ir oro filtro. Keturioms grupėms uždengti buvo naudojamos išorinės apsaugos.

Nuotraukos paimtos iš TheSamba ir Old Bug: http://www.oldbug.com/ferjab.htm
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Toks gargaras man nelabai tinka, nes ir šiaip nežinau kaip ten tilps kompresorius mechaninis po dangčiu...Originalų oro filtrą naikinsiu irgi tik dėl vietos kompresoriui, dėl to ir iškilo klausimas su sportiniais oro filtrais.

Kiek girdėjau sportiniai filtrai keičia variklio garsą, įdomu kaip skambės... :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Tuomet belieka taip ir palikti arba naudoti išorinę lietaus apsaugą:
Emilis
Posts: 504
Joined: 2008 Mar 09 Sun, 23:33

Post by Emilis »

ant sportinių oro filtrų taip pat yra "apgaubimas su šlanga", tai reikalinga tam, kad neimti šilto oro iš "dukovkės". Arba tokių pačių gabaritinių išmatavimų, į originalią dėžę, dėti sportinio pralaidumo filtrą.
Post Reply