sveiki,
labai neseniai neprasytas ilindau i jusu draugija.tikiuosi pagalbos ir siulau savaja...
taigi pradziai sioks toks rebusiukas...
turiu vabaliuka...desinej vairas nes pats uz balutes kol kas...dokumentuose 1976 metu,bet cia pas juos kita sistema su registracija ir dokumentuose jie irasydavo (tuo metu) data kada transporto priemone buvo pirma karta registruota airijoje...pvz:is anglu parvaryta masinyte kuri 1965,o registruojama buvo 1970 tampa dokumentuose 1970 ir jei ne VIN nei nesuzinosi kokia gi jos tikroji pagaminimo data...
taigi:ant kebulo aliumines lenteles kuri maziausiai 8 kartus buvo vis naujai uzdazyta yra tokie duomenys:
typ 13...nesu girdejes tokio niekada...
chassis/frame nr:1342768461,darau prielaida kad typ 13 kazkokiu budu sifruojasi i type 4 ir visa tai gali buti subendrinti i viena kebulo nr...bet tikras nesu...
variklio nr: AB547400,na sita radau 1971 manyciau...40 arkliuku-1300 cc
tai stai...siaip tai dabar jis kabrioletas bet manau kad kadaise turejo buti paprastas...labai jau supuves ir apleistas ,bet mielas ir mano
kai baigsis amzini lietus ir padarysiu fotosesija butinai visiem parodysiu...
Rebusiukas (koks vabalas?)
Rebusiukas (koks vabalas?)
to the brave and the faithfull there is nothig impossible
Sveiki prisijungę.
Pirmaisiais skaičiais "11" buvo žymimi Vabalų modeliai - 1200, 1300, 1500 ir 1302.
1972 metais pradėjus gaminti modelį 1303, jo kėbulas pradėtas žymėti skaičiais "13".
Osnabriuke pagaminti kabrioletai nuo 1975 metų pradėti žymėti skaičiais "15".
Skaičiais "14" žymėti Karmann-Ghia automobiliai.
Jūsų kėbulo numeris taisyklingai turėtų būti rašomas taip - 134 2 768 461.
Trečias kėbulo numerio skaičius žymi metus, šiuo atveju tai 1974 metai, toliau seka serijinis numeris - 2 768 461.
Variklis jūsų Vabale kaip dažnai tai pasitaiko jau pakeistas, jis pagamintas 1972 metais, tai 1.3 litro, 44 arklio galių variklis.
Variklio numeris taisyklingai turėtų būti rašomas taip - AB 0 547 400. Raidės AB žymį variklio modelį, o skaičiai žymi serijinį numerį.
Sprendžiant iš jūsų aprašymo, galima spėti, kad iš šio Vabalo padarytas kabrioletas. Tuomet jis turėtų būti labai panašus į štai tokį VW 1303 negamyklinį kabrioletą:
Pirmaisiais skaičiais "11" buvo žymimi Vabalų modeliai - 1200, 1300, 1500 ir 1302.
1972 metais pradėjus gaminti modelį 1303, jo kėbulas pradėtas žymėti skaičiais "13".
Osnabriuke pagaminti kabrioletai nuo 1975 metų pradėti žymėti skaičiais "15".
Skaičiais "14" žymėti Karmann-Ghia automobiliai.
Jūsų kėbulo numeris taisyklingai turėtų būti rašomas taip - 134 2 768 461.
Trečias kėbulo numerio skaičius žymi metus, šiuo atveju tai 1974 metai, toliau seka serijinis numeris - 2 768 461.
Variklis jūsų Vabale kaip dažnai tai pasitaiko jau pakeistas, jis pagamintas 1972 metais, tai 1.3 litro, 44 arklio galių variklis.
Variklio numeris taisyklingai turėtų būti rašomas taip - AB 0 547 400. Raidės AB žymį variklio modelį, o skaičiai žymi serijinį numerį.
Sprendžiant iš jūsų aprašymo, galima spėti, kad iš šio Vabalo padarytas kabrioletas. Tuomet jis turėtų būti labai panašus į štai tokį VW 1303 negamyklinį kabrioletą:
aciu linui ir ypac sigiui uz informatymu atsakyma.sigis pataike kaip i desimtuka idedamas foto nes beveik identiskas vabalas priklauso man.savaime suprantama tik stovis kitoks...
siandien pradejau darbuotis prie projektelio:
1.didesnė 2.didesnė 3.didesnė
siandien pradejau darbuotis prie projektelio:
1.didesnė 2.didesnė 3.didesnė
to the brave and the faithfull there is nothig impossible
na o jei jau gerai sekasi tai ir aprankiot reiktu truputi...ganetinai nemazai iveikiau per pusdieni,bet kazkaip labai rezultatu nesu patenkintas...is variklio isleidau mazdaug tris litrus vandens!!! atrodytu kad butu ne oru ausinamas...klausimas :is kur?drauge sako gal skendes buvo...na kito paaiskinimo ir as nelabai surezgu...gal kokiu ideju vyrai?ir ar labai gali tai pakenkt?
1.didesnė 2.didesnė 3.didesnė
1.didesnė 2.didesnė 3.didesnė
to the brave and the faithfull there is nothig impossible
Kas del registracijos tai Norvegijoje tokia pat sistema. Taip kad verta isidemet dvi datas:
1. Kokiu metu modelis
2. Kada pirma karta registruotas salyje.
Del skendimo tai galimas variantas, nes paziurejus tai tavo vabalas turi pavirsutiniu rudziu beveik visur
Oro filtro nebuvo? Jei vabalas lauke stovejo tai galejo i varikli vanduo ir per karburatoriu patekt...
Siulau persikelt tema i "musu augintiniai" skyriu, nes kaip suprantu cia bus idomaus darbelio kur viskas vienu klausimu neuzsibaigia
1. Kokiu metu modelis
2. Kada pirma karta registruotas salyje.
Del skendimo tai galimas variantas, nes paziurejus tai tavo vabalas turi pavirsutiniu rudziu beveik visur
Oro filtro nebuvo? Jei vabalas lauke stovejo tai galejo i varikli vanduo ir per karburatoriu patekt...
Siulau persikelt tema i "musu augintiniai" skyriu, nes kaip suprantu cia bus idomaus darbelio kur viskas vienu klausimu neuzsibaigia