Autobusėlio žeminimas
Re: Autobuselio zeminimas
Isleist ora is padangu
Joke, bet teko tuo pasinaudoti kazkada ivazinejant i garaza
Joke, bet teko tuo pasinaudoti kazkada ivazinejant i garaza
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Kalba eina matyt apie velyvojo T2 priekine pakaba:
Jei reikalingas nedidelis suzeminimas, lengviausia pirkti zemintas stebules. Su jomis taip pat visiskai nenukencia vaziavimo kokybe, jas lengva uzdeti. Minusai: kainuoja daug, tikrai nelengva gauti. Taip pat paprastai ~2.5 cm praplateja ratu baze, o tai nelabai gerai, jei stovi ne originalus platesni ratai.
Populiariausias ir pigiausias budas visgi yra statyti torsionu reguliatorius. Su jais is esmes gali pasiekti bet koki norima pakabos auksti, be to esant reikalui ji keisti. Minusai: daug darbo istatant, prasteja vaziavimo komfortas, zeminant daugiau taip pat reikia keisti amortizatorius.
Tarp kitu populiaresniu pakabos zeminimo budu yra ir vadinamuju coil-overiu statymas visiskai atsisakant torsionu. Budas paprastas ir patogus, bet daugelio vertinamas blogai del abejotino saugumo, nes visas atobuselio svoris tenka amortizatoriu laikikliams, kurie tam tikrai nepritaikyti.
Visi kiti variantai bus arba be proto brangus arba labai nesaugus.
Bet kokiu atveju zeminant pakaba bent kiek daugiau butina tuo paciu ir siaurinti priekini tilta, nes posukiuose, ypac vaziuojant nelygiu keliu, ratai ims kliudyti priekinius sparnus. Jei kalba eina apie dar drastiskesni zeminima, reiks performuoti ir ratu arkas arba naudoti itin mazo aukscio padangas.
Daugelio nuomone norint kokybiskai suzeminti velyvaji T2 patartina keisti visa priekine pakaba i senesnio modelio T2. Su ja vargo maziau ir galimybes zymiai didesnes.
Jei reikalingas nedidelis suzeminimas, lengviausia pirkti zemintas stebules. Su jomis taip pat visiskai nenukencia vaziavimo kokybe, jas lengva uzdeti. Minusai: kainuoja daug, tikrai nelengva gauti. Taip pat paprastai ~2.5 cm praplateja ratu baze, o tai nelabai gerai, jei stovi ne originalus platesni ratai.
Populiariausias ir pigiausias budas visgi yra statyti torsionu reguliatorius. Su jais is esmes gali pasiekti bet koki norima pakabos auksti, be to esant reikalui ji keisti. Minusai: daug darbo istatant, prasteja vaziavimo komfortas, zeminant daugiau taip pat reikia keisti amortizatorius.
Tarp kitu populiaresniu pakabos zeminimo budu yra ir vadinamuju coil-overiu statymas visiskai atsisakant torsionu. Budas paprastas ir patogus, bet daugelio vertinamas blogai del abejotino saugumo, nes visas atobuselio svoris tenka amortizatoriu laikikliams, kurie tam tikrai nepritaikyti.
Visi kiti variantai bus arba be proto brangus arba labai nesaugus.
Bet kokiu atveju zeminant pakaba bent kiek daugiau butina tuo paciu ir siaurinti priekini tilta, nes posukiuose, ypac vaziuojant nelygiu keliu, ratai ims kliudyti priekinius sparnus. Jei kalba eina apie dar drastiskesni zeminima, reiks performuoti ir ratu arkas arba naudoti itin mazo aukscio padangas.
Daugelio nuomone norint kokybiskai suzeminti velyvaji T2 patartina keisti visa priekine pakaba i senesnio modelio T2. Su ja vargo maziau ir galimybes zymiai didesnes.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
O jei be reguliatoriu? Tarkim norime pazeminti 4cm. Paplusejus sustacius torsionus, kad viskas issistatytu ir pasiekus ta auksti sau vazineti? Ar tie reguliatoriai yra butini?
Jei tarkim pazeminus 4cm ar smarkiai nukentetu vaziavimo kokybe?
Pas mane standartiskai iskeltas autobuselis, prasilenkdamas su fura visas siubuoja arba posukyje atvaziavus vezlio greiciu svyra labai smarkiai, tai gal kaip tik ta kokybe siektiek pageretu, jei neskaitant bekeles ir kitu kelio nelygumu?
Jei tarkim pazeminus 4cm ar smarkiai nukentetu vaziavimo kokybe?
Pas mane standartiskai iskeltas autobuselis, prasilenkdamas su fura visas siubuoja arba posukyje atvaziavus vezlio greiciu svyra labai smarkiai, tai gal kaip tik ta kokybe siektiek pageretu, jei neskaitant bekeles ir kitu kelio nelygumu?
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Beda, ta, kad reguliuojama yra tik galine pakaba.
Be reguliatoriu priekine pakaba imanoma pazeminti ispvojus ir pasukus tilto vamzdziu centrines dalis, kuriose idetas centrinis torsionu fiksatorius. Bet toks pakeitimas bus dar sudetingesnis nei reguliatoriu istatymas, o galimybiu tures zymiai maziau.
Nezinau kaip aukstai tavasis autobusiukas, bet manau kad pas ji ne priekis paaukstinas, o galas tiesiog susedes. Sitai ir galbut susidevejusios pakabos dalis turi didele itaka visiems sitiems svyravimas. Galbut amortizatoriu pakeitimas cia turetu didesnes itakos. Taip pat paziurek ar nera nuimtas stabilizatorius (vamzdelis jungiantis skirtingu pusiu stebules).
O siaip 4 cm zeminimas nera didelis. Jis negali tureti dideles itakos vaziavimui.
Be reguliatoriu priekine pakaba imanoma pazeminti ispvojus ir pasukus tilto vamzdziu centrines dalis, kuriose idetas centrinis torsionu fiksatorius. Bet toks pakeitimas bus dar sudetingesnis nei reguliatoriu istatymas, o galimybiu tures zymiai maziau.
Nezinau kaip aukstai tavasis autobusiukas, bet manau kad pas ji ne priekis paaukstinas, o galas tiesiog susedes. Sitai ir galbut susidevejusios pakabos dalis turi didele itaka visiems sitiems svyravimas. Galbut amortizatoriu pakeitimas cia turetu didesnes itakos. Taip pat paziurek ar nera nuimtas stabilizatorius (vamzdelis jungiantis skirtingu pusiu stebules).
O siaip 4 cm zeminimas nera didelis. Jis negali tureti dideles itakos vaziavimui.