Parduodu VW Kaefer 1957 m. originalus.
Telefonas: 8 699 66 759, Robertas.
Kaunas.
Parduodu 1957 m. Vabalą
Dar palyginimui. Pries pora dienu sis vabalas buvo parduotas vokieciu aukcione ir matosi, kad sis tikrai orginalus, isskyrus posukius ant "stoikes", tik tiksliai nezinau, ar jie tokie buvo orginalus?
http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-Ovali-Bj-1 ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-Ovali-Bj-1 ... dZViewItem
Po ebay tinklalapį panaršyti įdomu, bet mes nežinome, ar iš tikrųjų vėliau šeimininkas sutinka parduoti savo automobilį. Dabar šio Vabalo kaina pakilo iki 3400 eurų, kaina lyg ir normali, manau dabar šeimininkas turėtų parduoti savo 1957 metų Vabalą už tokią kainą. Šiame Vabale didelę vertę turi taip vadinamas ''saulės stogas'' (Faltdach), nes Vabalų su tokiais stogais pasitaiko nedažnai, be to tokius stogus gamino tik iki 1963 metų, nes nuo tada juos pakeitė mažesnis metalinis stoglangis.
Naujojo šeimininko laukia gigantiški restauravimo darbai, nes Vabalas tikrai varganas. Ir variklis įdėtas jau nuo 1970 metų Vabalo, variklio gaubtas nuo 1957 metų kabrioleto, semaforai pakeisti išorinėmis lemputėmis (semaforai durų statramstyje Vabaluose montuoti nuo 1935 iki 1960 metų, Jungtinėms Valstijoms iki 1955 m.). O kiek dar Vabalo viduje laukia įvairių ''siurprizų'' .
1-4. Nuotraukos iš ebay skelbimo.
5-6. Originalūs VW semaforai.
Naujojo šeimininko laukia gigantiški restauravimo darbai, nes Vabalas tikrai varganas. Ir variklis įdėtas jau nuo 1970 metų Vabalo, variklio gaubtas nuo 1957 metų kabrioleto, semaforai pakeisti išorinėmis lemputėmis (semaforai durų statramstyje Vabaluose montuoti nuo 1935 iki 1960 metų, Jungtinėms Valstijoms iki 1955 m.). O kiek dar Vabalo viduje laukia įvairių ''siurprizų'' .
1-4. Nuotraukos iš ebay skelbimo.
5-6. Originalūs VW semaforai.
Truputis automobilinių semaforų istorijos.
Semaforai Europoje buvo naudojami iki 1960 metų. Vėliau, atsiradus mirksinčioms rėlėms, posūkiai pradėti rodyti mirksinčiomis lemputėmis.
Pirmuosiuose pasaulio automobiliuose nebuvo naudojami jokie posūkių rodikliai, tiesiog visi važinėjo lėtai ir automobilių buvo mažai. Prieš Pirmąjį Pasaulinį karą tankėjant eismui atsirado mechaniniai, pneumatiniai ir elektromagnetiniai posūkių rodikliai, kurie automobiliuose naudoti net iki 60-ųjų. Jie buvo įvairiausių formų ir dydžių.
Elektromagnetiniai posūkių rodikliai Vabaluose pradėti naudoti dar pačiuose pirmuose Vabaluose 1935 metais. Jungikliai posūkiui įjungti taip pat tvirtinti ne prie vairo, kaip mes esame pripratę dabar, o prie priekinio skydelio. Įjungus posūkį, semaforo svirtis pakildavo ir tuo pačiu metu jame užsidegdavo lemputė (kad matytus tamsiu paros metu). Rodant posūkį, posūkio svirtis pakildavo ir nejudėdavo. Išjungus, svirtis vėl sulysdavo į Vabalo staktos nišą, o lemputė užgesdavo. Pamačius gyvai tokį vaizdą, susidaro labai didelis įspūdis. Kai kurie restauratoriai norėdami pagyvinti vaizdą, semaforui prijungia dar ir mirksinčią posūkių rėlę, tada svirtis dar ir šokčioja.
Volkswagenas tokius semaforus montavo ne tik Vabalams, bet ir savo autobusėliams. 1955 metais eksportui į JAV visa VW produkcija jau buvo aprūpinta mirksinčiomis lemputėmis, o Vabaluose ir autobusėliuose nebuvo gaminamos net nišos semaforams talpinti. 1955 metais pradėjus gaminti VW Karmann Ghia, šie automobiliai gaminti tik su mirksinčiomis lemputėmis. Tačiau Vabalai ir autobusėliai iki pat 1960-ųjų Europoje dar buvo aprūpinami tokiais semaforais.
Lietuvoje yra keli Vabalai, kurie pagaminti iki 1960 metų. Tačiau tik Erminijaus iš Radviliškio 1957-ųjų vabale yra išlikusi tokia niša semaforams. Kituose Vabaluose padarytos rekonstrukcijos - nišos užvirintos ir užglaistytos, nelikę jokių žymių, o posūkiai padaryti įprasti šiuolaikiniai.
Dabartiniais laikais restauruojant tokių metų automobilius, nišos vėl atidengiamos ir gražinami jiems semaforai.
Šioje temoje esančio mėlyno 1957 metų Vabalo staktose, berods yra išlikę semaforai.
Semaforai Europoje buvo naudojami iki 1960 metų. Vėliau, atsiradus mirksinčioms rėlėms, posūkiai pradėti rodyti mirksinčiomis lemputėmis.
Pirmuosiuose pasaulio automobiliuose nebuvo naudojami jokie posūkių rodikliai, tiesiog visi važinėjo lėtai ir automobilių buvo mažai. Prieš Pirmąjį Pasaulinį karą tankėjant eismui atsirado mechaniniai, pneumatiniai ir elektromagnetiniai posūkių rodikliai, kurie automobiliuose naudoti net iki 60-ųjų. Jie buvo įvairiausių formų ir dydžių.
Elektromagnetiniai posūkių rodikliai Vabaluose pradėti naudoti dar pačiuose pirmuose Vabaluose 1935 metais. Jungikliai posūkiui įjungti taip pat tvirtinti ne prie vairo, kaip mes esame pripratę dabar, o prie priekinio skydelio. Įjungus posūkį, semaforo svirtis pakildavo ir tuo pačiu metu jame užsidegdavo lemputė (kad matytus tamsiu paros metu). Rodant posūkį, posūkio svirtis pakildavo ir nejudėdavo. Išjungus, svirtis vėl sulysdavo į Vabalo staktos nišą, o lemputė užgesdavo. Pamačius gyvai tokį vaizdą, susidaro labai didelis įspūdis. Kai kurie restauratoriai norėdami pagyvinti vaizdą, semaforui prijungia dar ir mirksinčią posūkių rėlę, tada svirtis dar ir šokčioja.
Volkswagenas tokius semaforus montavo ne tik Vabalams, bet ir savo autobusėliams. 1955 metais eksportui į JAV visa VW produkcija jau buvo aprūpinta mirksinčiomis lemputėmis, o Vabaluose ir autobusėliuose nebuvo gaminamos net nišos semaforams talpinti. 1955 metais pradėjus gaminti VW Karmann Ghia, šie automobiliai gaminti tik su mirksinčiomis lemputėmis. Tačiau Vabalai ir autobusėliai iki pat 1960-ųjų Europoje dar buvo aprūpinami tokiais semaforais.
Lietuvoje yra keli Vabalai, kurie pagaminti iki 1960 metų. Tačiau tik Erminijaus iš Radviliškio 1957-ųjų vabale yra išlikusi tokia niša semaforams. Kituose Vabaluose padarytos rekonstrukcijos - nišos užvirintos ir užglaistytos, nelikę jokių žymių, o posūkiai padaryti įprasti šiuolaikiniai.
Dabartiniais laikais restauruojant tokių metų automobilius, nišos vėl atidengiamos ir gražinami jiems semaforai.
Šioje temoje esančio mėlyno 1957 metų Vabalo staktose, berods yra išlikę semaforai.