Savos gamybos priekaba
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Prasidėti su stiklo audiniu neverta, tam reikia daug patirties. Be to, vėliau viską pabaigus, dažniausiai žmonės taria - "Jei reikėtų daryti iš naujo, viską daryčiau kitaip..."
Jau matytas tinklapis su miegamosiomis priekabomis:
http://www.vwcampervanblog.com/25-cool- ... amper-van/
Jau matytas tinklapis su miegamosiomis priekabomis:
http://www.vwcampervanblog.com/25-cool- ... amper-van/
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Pabandyti verta bent jau dėl to, kad žinotum jog tikrai neverta ...
Šituos trailerius žinau ir žinau kas nori tokią daryti...
Bet norėtųsi kad būtų susiję su vabalais, busais...
O čia jau kita istorija, be to ir šiaip būda kažkokia, įlendi ir miegi, jei negalima atsistoti tai neužskaitau tokio reikalo...
Šuns būda
Šituos trailerius žinau ir žinau kas nori tokią daryti...
Bet norėtųsi kad būtų susiję su vabalais, busais...
O čia jau kita istorija, be to ir šiaip būda kažkokia, įlendi ir miegi, jei negalima atsistoti tai neužskaitau tokio reikalo...
Šuns būda
Jei visgi ryšiesi kėbulą gaminti iš stiklo audinio, siūlau susirasti profesionalą užsiimančiu tokiais darbais ir jo dirbtuvėse kėbulą pagaminti. Tau beliktų atlikti skulptoriaus darbą ir pasiekti tobulą kėbulo formą.
Be to, stiklo audinio gaminiai yra gan sunkūs, profesionalas tau padėtų pasiekti optimaliausius storius, kad priekaba nebūtų tokia sunki. Naudodamasis profesionalo paslauga, sutaupytum daug laiko ir pinigų.
Priekaba pakankamai didelė ir pagaminti tokį kūrinį bus tikrai sunku.
Pagaminus tokį kėbulą, tau liks liejinio formos, iš kurių galima bus toliau sėkmingai gaminti tokius kėbulus.
Be to, stiklo audinio gaminiai yra gan sunkūs, profesionalas tau padėtų pasiekti optimaliausius storius, kad priekaba nebūtų tokia sunki. Naudodamasis profesionalo paslauga, sutaupytum daug laiko ir pinigų.
Priekaba pakankamai didelė ir pagaminti tokį kūrinį bus tikrai sunku.
Pagaminus tokį kėbulą, tau liks liejinio formos, iš kurių galima bus toliau sėkmingai gaminti tokius kėbulus.
Pasigaminti priekabele kurioje galetum atsistoti??? nu nezinau, bet man regis prie vabalo tokia priekaba butu visu pirma aukstoka, o kita vertus paciam gamitis tokios priekabos kebula... na sekmes!
Manau pjaustyt autobusiuko kebula ir kazka is jo konstruot butu optimaliausia. aukstis tina, o ir stilius i tema
Gaminant is stiklo pluosto pirma reiktu nusiimt formas is tikro autobusiuko, ir tik paskui tose formose tept/liet/klot stiklo pluosta. Pats principas nera sudetingas. Pas mus Norvegijoj hebra labai daznai su stiklo pluosto kateriu dugnus lopo ir pan. Senesniu laivuku visas dugnas buna rankom padarytas. Stiklo pluostui nereikia manau sukelt slegio kaip anglies pluostui.
Eksperimentuot galima. Tik kazi kiek laiko tas atims, kiek pats stiklo pluostas kainuos
Daug ka reikia apmastyt. Bet mes vabalistai tokie jau esam kad del savo hobio nutrutgalviskai neriam i ivairiausius projektu
Sekmes apmastymuose
Manau pjaustyt autobusiuko kebula ir kazka is jo konstruot butu optimaliausia. aukstis tina, o ir stilius i tema
Gaminant is stiklo pluosto pirma reiktu nusiimt formas is tikro autobusiuko, ir tik paskui tose formose tept/liet/klot stiklo pluosta. Pats principas nera sudetingas. Pas mus Norvegijoj hebra labai daznai su stiklo pluosto kateriu dugnus lopo ir pan. Senesniu laivuku visas dugnas buna rankom padarytas. Stiklo pluostui nereikia manau sukelt slegio kaip anglies pluostui.
Eksperimentuot galima. Tik kazi kiek laiko tas atims, kiek pats stiklo pluostas kainuos
Daug ka reikia apmastyt. Bet mes vabalistai tokie jau esam kad del savo hobio nutrutgalviskai neriam i ivairiausius projektu
Sekmes apmastymuose
Darbas su stiklo audiniu:
1. Forma gausis sunki, nes norint konstrukcija padaryti stabilia reikia arba briaunu arba storesnio sluoksnio. Darant konstrukcija is stiklo audinio, kuris nepasizymi standumu, taip kaip anglies pluostas jo sluoksniu, o dar geriau storu sluoksniu reikia deti nemazai. Dar forma gausis sunki, nes bus naudojama polifyrine derva, ji nepasizymi dideliu tvirtumu (lyginant su brangiom dervom) ir viskas susisumuos i tikrai dideli svori. Aisku galima korpusa daryti plonesni, padarius kokiu nors standumo briaunu, tada konstrukcija bus stabilesne, nesisukines, nesikraipys. Taciau, saule, karstis, kenkia tokiems dalykams, atsiranda deformacijos islenda audinio struktura, kuri matytusi ant blizgiu dazu.
2. Daugelis minejo, kad reikia daryti formas, taciau tai nera butinas variantas, nes GERAS formas pasidaryti yra isties sudetinga ir brangu.
Galima tiesiog isvaskuoti tam tikras dalis, nulakuoti skiriamuoju laku ir bandyti klot audini. Taciau audinys ne visur gerai klotis gali, juk buna ivairiu kampu. Po to gali ir nenusiimti kai kuriuose vietose, nes kampai bus neigiami ir gausis toks variantas kaip is butelio istraukti jame sukietejusia derva. Na aisku, jei viso sito nebutu, viskas nusiimtu gerai, tada tereiketu isorine puse nusveisti, nuspakliuoti ir nudazyti, taciau velgi svoris...
3. Jei jau nuspresit formuoti, tai reikes ivairiu dalyku:
Siaip formuojant yra begale niuansu, kuriuos isvardinti net sunku.
Esu nemazai dirbes su stiklo audiniu, anglies pluostu, kevlaru ir jei reiketu paciam gamintis tokia priekaba, tikrai nesirinkciau siu kompozitiniu medziagu, geriau rinktis kita varianta. Nebent darytumet nedideli dangti priekabai.
Pavyzdziui kai daroma gamykloje, tai ten viskas vyksta pagal specialu procesa, aukstoje temperaturoje, termiskai apdorojama, smarkiai suslegiama ir t.t
As pats naudoju vakuumini siurbli, kuris pagal specialia technologija, iskelia dervos pertekliu i tam paruosta sugeriamaji popieriu ar specialu audini, taip audiniu strukturos buna smarkiai suspaudziamos, tarpusavyje gerai susiklijuoja, o nereikalingas dervos perteklius pasalinamas, todel svoris gaunasi kur kas geresnis.
-> Stai kaip mes formuojam
-> Stai taip gavosi is tos gamintos "Balvankes" kur prisegtoje nuotraukoje padarius formas ir isemus pirma kurini
1. Forma gausis sunki, nes norint konstrukcija padaryti stabilia reikia arba briaunu arba storesnio sluoksnio. Darant konstrukcija is stiklo audinio, kuris nepasizymi standumu, taip kaip anglies pluostas jo sluoksniu, o dar geriau storu sluoksniu reikia deti nemazai. Dar forma gausis sunki, nes bus naudojama polifyrine derva, ji nepasizymi dideliu tvirtumu (lyginant su brangiom dervom) ir viskas susisumuos i tikrai dideli svori. Aisku galima korpusa daryti plonesni, padarius kokiu nors standumo briaunu, tada konstrukcija bus stabilesne, nesisukines, nesikraipys. Taciau, saule, karstis, kenkia tokiems dalykams, atsiranda deformacijos islenda audinio struktura, kuri matytusi ant blizgiu dazu.
2. Daugelis minejo, kad reikia daryti formas, taciau tai nera butinas variantas, nes GERAS formas pasidaryti yra isties sudetinga ir brangu.
Galima tiesiog isvaskuoti tam tikras dalis, nulakuoti skiriamuoju laku ir bandyti klot audini. Taciau audinys ne visur gerai klotis gali, juk buna ivairiu kampu. Po to gali ir nenusiimti kai kuriuose vietose, nes kampai bus neigiami ir gausis toks variantas kaip is butelio istraukti jame sukietejusia derva. Na aisku, jei viso sito nebutu, viskas nusiimtu gerai, tada tereiketu isorine puse nusveisti, nuspakliuoti ir nudazyti, taciau velgi svoris...
3. Jei jau nuspresit formuoti, tai reikes ivairiu dalyku:
- a. Vaskas
b. Skiriamasis lakas
c. Reikes tirstinanciu milteliu (Aero jegos -liet.)
d. Dervos, kietintojo
e. Gal dar reakcijos letintojo
f. Teptukai, pirstines ir t.t.
Siaip formuojant yra begale niuansu, kuriuos isvardinti net sunku.
Esu nemazai dirbes su stiklo audiniu, anglies pluostu, kevlaru ir jei reiketu paciam gamintis tokia priekaba, tikrai nesirinkciau siu kompozitiniu medziagu, geriau rinktis kita varianta. Nebent darytumet nedideli dangti priekabai.
Pavyzdziui kai daroma gamykloje, tai ten viskas vyksta pagal specialu procesa, aukstoje temperaturoje, termiskai apdorojama, smarkiai suslegiama ir t.t
As pats naudoju vakuumini siurbli, kuris pagal specialia technologija, iskelia dervos pertekliu i tam paruosta sugeriamaji popieriu ar specialu audini, taip audiniu strukturos buna smarkiai suspaudziamos, tarpusavyje gerai susiklijuoja, o nereikalingas dervos perteklius pasalinamas, todel svoris gaunasi kur kas geresnis.
-> Stai kaip mes formuojam
-> Stai taip gavosi is tos gamintos "Balvankes" kur prisegtoje nuotraukoje padarius formas ir isemus pirma kurini
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Profesionalūs ir išsamūs RC patarimai, tikrai buvo įdomu paskaityti.
Pratęsiant temą. Kiek žinau, darantys labai rimtus projektus ir turintys lėšų, dažniausiai kreipdavosi į Prienų sportinės aviacijos gamyklos specialistus, kurioje dar nuo senų laikų yra išlikusi specialistų patirtis, čia įmanoma pasigaminti sudėtingus stiklo audinio gaminius. Prieš 15 metų teko matyti Prienų gamykloje nulietus Vabalo kėbulus, skirtus žiedinėms lenktynėms (užsakytus vakarų europiečių).
Nuotraukoje, Lietuvos traukos lenktynių čempiono automobilis, jo stiklo pluošto kėbulas taip pat pagamintas Prienuose. Visą tai jis darė už savo lėšas ir savo iniciatyva. Nosis atsegama ir lengvai nuimama, visas automobilis sveria 730 kilogramų, variklio galia 856 AG.
Reportažą apie šį unikalų automobilį galite pažiūrėti čia:
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12565595591255451263
Pratęsiant temą. Kiek žinau, darantys labai rimtus projektus ir turintys lėšų, dažniausiai kreipdavosi į Prienų sportinės aviacijos gamyklos specialistus, kurioje dar nuo senų laikų yra išlikusi specialistų patirtis, čia įmanoma pasigaminti sudėtingus stiklo audinio gaminius. Prieš 15 metų teko matyti Prienų gamykloje nulietus Vabalo kėbulus, skirtus žiedinėms lenktynėms (užsakytus vakarų europiečių).
Nuotraukoje, Lietuvos traukos lenktynių čempiono automobilis, jo stiklo pluošto kėbulas taip pat pagamintas Prienuose. Visą tai jis darė už savo lėšas ir savo iniciatyva. Nosis atsegama ir lengvai nuimama, visas automobilis sveria 730 kilogramų, variklio galia 856 AG.
Reportažą apie šį unikalų automobilį galite pažiūrėti čia:
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12565595591255451263