Noriu pasiklausti dėl vabalo pirkimo

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
plazma
Posts: 24
Joined: 2010 May 10 Mon, 18:12

Noriu pasiklausti dėl vabalo pirkimo

Post by plazma »

Džo marija ir visi kiti prašau man pasakyti ir patarti....
tiek jūs daug restauravote ir perdarėte vabaliukų kokia samata?(maždaug)
Sigitas

Post by Sigitas »

kiek daraiau dauguma neskaiciavau...... :roll:
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

As truputi skaiciavau. Bet geriau to buciau nedares,nes iseitu nusipirkti jau gerai atrestauruota vabala + dar kiek laiko susitaupytu :D
Karolis
Posts: 591
Joined: 2009 Apr 08 Wed, 22:10
Location: Vilnius

Post by Karolis »

geriau jau nusipirkti kazkiek padoresni varianta ir i ji maziau reikes kisti,negu koki lavoneli kur viska reik daryt...na bet jei esi mechanikas ir dauguma darysi pats tada daug islaidu susitaupo... bet visvien vienu ar kitu atveju sis reikalas reikalauja daug islaidu kas tikrai gali virsyt pradine kaina net kelis kartus :D
User avatar
petras
Posts: 155
Joined: 2007 Dec 04 Tue, 19:15
Location: Prienai

Post by petras »

Manau sioje vietoje nera vieno teisingo atsakymo, pirk toki arba toki, kiekvienas turetu spresti pagal savo galimybes ir norus.. Reikia ivertinti tai, jog perki sena automobili, taigi spresk pats, kokio nori automobilio - tvarkingo ir grazaus kur sedi ir vaziuoji, ar tokio kuri dar reikes privesti prie tokio stovio.. Vabaliuku kainu intervalas yra didelis nuo 500e ir daugiau... Taigi kaip ir sakiau viska gerai apgalvok ir ivertink ko pats nori?? Perki arba brangu - sedi ir leki, arba pigu ir td sedi garaze ir dirbi :lol: Del samatos tai velgi, jei tvarkai pavirsutiniskai, t.y. parestauruoji klibanty sarnyriuka, pavirini papuvusi kampuka, paspakliuoji, padazai, tepaliukus pakeiti, tai dideliu investiciju tikrai nereikia... Na o jei restauruoji is pagrindu tada jau kitas reikalas, kaip Karolis minejo darbu samata gali kelis kartus virsyti automobilio isigijimo kaina.. Jei taip trumpai, nedarant jokiu modifikaciju, keiciant visas susidevejusias detales naujomis, tai nauja vaziuokle (t.y. - sarnyrai, amortizatoriai, guoliai, traukes, stabdziu sistema) nauji sparnai, visos gumos, blizguciai, na ir siaip kitos susideveja isores detales +- 900eur. Motoro skyriaus remontas (pilnas variklio kapitalinis su detalem )+-600eur. Interjieras (nauji kilimai, dureliu apmusimai, sedyniu persiuvimas ) dar apie 500eur. Kebulo virinimo, spakliavimo, dazymo darbai cia jau sunkiau pasakyti nes priklauso nuo meistru ir auto stovio, sakyciau vidutiniskai +- 600eur. Taigi gaunasi apie ~2000eur + laikas + vabaliuko isigijimo kaina... Mano asmenine nuomone, jei pats daryti neturi laiko, galimybiu ar noro, pirk tvarkinga vabaliuka ir nesuk galvos :wink: O jei turi laiko, noro ir galymybiu, pirk pavargusi, atrestauruok ir turesi nauja senovini automobili 8) :)
Tomvabalis
Posts: 365
Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
Location: UTENA

Post by Tomvabalis »

Na iš praktikos pasakysiu, pirkau vabalą iš Vokietijos, mokėjau 1200e. Pats išrinkau ir pats surinkau. Kėbulo tvarkymo (priekinio ir galinio žiursto pakeitimai, durų apačių patvarkymai ir kt.) darbai kainavo 1200lt. Suprantu, kad nemažai, bet jei nori kad ant automobilio būtų kuo mažiau špakliaus, turi mokėti šiokius tokius pinigus. Viso vabalo paruošimo darbai prieš dažant 3200lt (ruošiant kaip į turgų kainavę būtų apie 1000lt). Dažymas: kamera 300lt, dažai jei geresni, man apsiėjo apie 900lt visam vabalui, ratų smėliavimas ir dažymas 250lt... ir detalių kaina... pirkau naujus 2 priekinius ir vieną galinį sparnus originalius, visokias gumas ir blizgučius iš Vokietijos, ten palikau apie 1500lt, žiurstus ir kai kurias kitas detales iš Arūno (ten 1000lt), visokios antikorozinės dangos ir kt. apie 200lt, galutiniam variante į remontą sudėjau apie 8500lt plius 1200e uz vabalą. Apibendrinant man čia tiek kainavo tik laukas. Dar prisidėk tepalų keitimą variklyje, dėžėje, stabdžių sistemoje... Variklio, pakabos, salono remontuot nereikėjo nes jie labai gerame stovyje. Šiaip maniškio restauruot gal ir nereikėjo, bet manau pasidarai gerai vieną kartą ir pamiršti, negu kad lipdai 10 kartų tą patį. Viskas priklauso kaip pasiryžęs remontuot, jei kokybiškai ir naudoti daug maž originalias detales, tai restauracija apsieis brangiai...Žinoma restauracija restauracijai nelygi.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Sunkūs tokie klausimai labai...
Ir nelabai kas nori išduoti tokius dalykus.
Aš neskaičiavau kiek išleidau ant savo vabalo, nujaučiu kad daug...

Kitas dalykas jei pasakysi kiek investavai, kiti sakys tai kur čia tiek išleidai?
Dažymas, detales, kilimai, darbai ir t.t. pas visus gaunasi skirtingai, gali nudažyti mašiną už 2000lt ir gali už 3000lt ir kitas sakys tu ką? žinau kur už 1000lt dažo...

Daug reikia ir kūrybos restauracijoje, yra įvairių dalykėlių žmones pritaikę ir kiti net nepagalvoja nuo ko tas ar anas, kur atrodo daiktas kaip originalas.


Žinau tik jog man turbūt jau niekas nepasiūlytų tokių pinigų kad parduočiau ir uždirbčiau iš savojo...Tad važinėsiu su juo iki galo ir neimsiu į galvą :)
User avatar
Arunas
Posts: 328
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 19:04
Location: Vilnius
Contact:

Post by Arunas »

Mano manymu, restauravimas, tai procesas, kur mes patys užsispiriame ir įrodome sau ir draugams, kad AŠ GALIU TAI PADARYTI :) !
Tai lyg pergalė, kuri yra visada tokia saldi.
Todėl dažniausiai nebeskaičiuojame galutinės sąmatos.
Jeigu skaičiuotume tik ekonominę naudą, tai greičiausiai niekas nevažinėtų savo restauruotais nuostabiais vabalais...
plazma
Posts: 24
Joined: 2010 May 10 Mon, 18:12

Post by plazma »

dėkui labai visiems už nuomones, visos jūsų nuomonės labai svarbios, pagarba jums, dabar viską bandysiu skaičiuoti, jeigu rezultatas bus teigiamas tai gal kitų metų uždaryme pasirodysiu:)
Vaidis
Posts: 2
Joined: 2010 Jun 03 Thu, 18:14
Location: Kaunas - Alytus

Post by Vaidis »

Sveiki, nenorejau kurti naujos temos tad parasysiu cia. Gal kam teko susidurti su automobilio pirkimu Svedijoje? Konkreciai susiradau vabaliuka, kuris is esmes man tinka. Nuvykt i Svedija be problemu, bet nezinau visos registravimo proceduros. Kaip vyksta visas procesas ir t.t.? Gal galimas toks variantas - savininkas duoda masinos dokumentus ir surasom pirkimo pardavimo sutarti, parvaziuoju i Lietuva ir uzsiregistruoju?
Dekingas uz bet kokia info :wink:
Post Reply