Ivairenybiu skiltyje, temoje "Ka slepia darzines sienos" kalbama apie vabala stovejusi ramybes busenoj apie 25 metus. Na kiek zinau per tuos metus jis buvo tik perstumtas darzinej is vieno galo i kita pora kartu gal.
Atejo laikas vabaliukui pabust is amzinybes miego
Meginau ieskoti internete bet nesekmingai, tikiuos kas is jusu gales padet patirtim ar internetine paieska.
Noriu informacijos kokios proceduros turi buti atliktos pries meginant vesti varikli kuris stovejes tiek ilgai?
Pamenu kazkada esu mates klipa youtube.com kaip australijoj vw "agentai" traukia is uzkampiu senus VW ir juos uzvedineja, bei gabena i "sanatorijas", bet dabar nerandu taip greit.
Jei kas bent kokios info ir patirties turit siuo klausimu, prasau pasidalinti Dekui!
Ilgai nenaudoto/stovėjusio variklio užvedimas
Reikia pakrauto akumuliatoriaus, patikrinti tepalo lygį karteryje ir nedidelį indą su benzinu prijungti tiesiai prie kuro pompos, nes jei kuro bake dar ir likę seno kuro, jis bus visiškai sugedęs ir jo naudoti negalima. Taip pat gali būti, kad bakas visiškai sausas, tuomet jis gali būti korodavęs ir įpylus į baką benzino, iš jo pakils nešvarumai ir rūdys.
Būkite atsargūs su senomis benzino žarnelėmis, sena guma būna sukietėjusi, vos palietus ji įtrūksta ir ima lietis benzinas. Dėl viso pikto turėkite šalia savęs gesintuvą.
Dar reikėtų pasukti rankomis skriemulį ir patikrinti, ar alkūninis velenas išvis gali suktis. Visa tai paruošus, prieš pat užvedant reikėtų į karbiuratorių tiesiog įpilti 50 gramų benzino, nes karbiuratorius paprastai būna visiškai sausas.
Jei žvakės dar gyvos ir žvakių laidai sujungti teisingai, variklis kaip mat užsives.
P.S.: Australų filmas su autobusėlio reanimavimu buvo čia, bet autorius kažkodėl ištrynė visus filmus:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?p=3690#3690
Būkite atsargūs su senomis benzino žarnelėmis, sena guma būna sukietėjusi, vos palietus ji įtrūksta ir ima lietis benzinas. Dėl viso pikto turėkite šalia savęs gesintuvą.
Dar reikėtų pasukti rankomis skriemulį ir patikrinti, ar alkūninis velenas išvis gali suktis. Visa tai paruošus, prieš pat užvedant reikėtų į karbiuratorių tiesiog įpilti 50 gramų benzino, nes karbiuratorius paprastai būna visiškai sausas.
Jei žvakės dar gyvos ir žvakių laidai sujungti teisingai, variklis kaip mat užsives.
P.S.: Australų filmas su autobusėlio reanimavimu buvo čia, bet autorius kažkodėl ištrynė visus filmus:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?p=3690#3690
Na bendzino bakas ir zarnos bus atjungtos, kad pamegint varikli uzvest ju nereikia. Su masina vistiek nevaziuosim, tad pakaks sviezio bendzino ipilt tiesiai i karburatoriaus bakeli.
Reiks elektronika pereit, patikrint zvaklaidzius ir pan.
Problema su akumuliatorium- 6V nezinia ar jis yra. Bet jei ne tai regis gales pasiskolinti is salia stovincio Ford T modelio
Reiks gerai prasukt varikli rankom.
Reiks elektronika pereit, patikrint zvaklaidzius ir pan.
Problema su akumuliatorium- 6V nezinia ar jis yra. Bet jei ne tai regis gales pasiskolinti is salia stovincio Ford T modelio
Reiks gerai prasukt varikli rankom.
Varikli isemem ir meginom prasukt. Deja strigo vienas is stumuokliu tad tego ieskot iseities. Na zibalo neturejom po ranka, bet panaudojom 4WD. Po 5min pavyko prasukt. Variklis jau stovi garaze isimtas pora savaiciu, kuo toliau tuo maloniau jis prasisuka. Planas toliau butu ardyt ir renovuot varikli. Matyt cilindro sieneles "prikepusios" brudo buvo, gal parudyjusios is vidaus. Matysim isarde.
Is senojo seimininko pavyko suzinot, kad variklis pries pastatant vabala veike, tik kuro pompa streikavo. Tad ja teks arba keist arba renovuot irgi, jei tai tik imanoma...
Is senojo seimininko pavyko suzinot, kad variklis pries pastatant vabala veike, tik kuro pompa streikavo. Tad ja teks arba keist arba renovuot irgi, jei tai tik imanoma...
Sveiki,
jeigu variklis iš pradžių neprasisuko ir "rėmėsi" vienas cilindras, tai bus ne rūdys, o nuodegos nuo stovėjimo ir drėgmės atšokusios nuo degimo kameros arba stūmoklio. Su žibalu jas galima suminkštinti, bet nuo degimo kameros gali atšokti dar daugiau nuodegų, o tada stūmoklis gali užstrigti- varikliui smūginė apkrova, kurios metu išsitempia švaistikliai ir deformuojamos galvos- tai vabalinių variklių silpnos vietos.
Čia pats blogiausias scenarijus!
jeigu variklis iš pradžių neprasisuko ir "rėmėsi" vienas cilindras, tai bus ne rūdys, o nuodegos nuo stovėjimo ir drėgmės atšokusios nuo degimo kameros arba stūmoklio. Su žibalu jas galima suminkštinti, bet nuo degimo kameros gali atšokti dar daugiau nuodegų, o tada stūmoklis gali užstrigti- varikliui smūginė apkrova, kurios metu išsitempia švaistikliai ir deformuojamos galvos- tai vabalinių variklių silpnos vietos.
Čia pats blogiausias scenarijus!