Vairo reduktoriaus tepimas
Vairo reduktoriaus tepimas
Prasau patarimo, nes nepatinka is koloneles sklindantis garsas. Itariu truksta tepalo, ardyti nesinori, gal yra koks budas papildyti.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
siokia tokia nuoroda...
Manau kaip tokio senumo masinai tai tikrai reiktu isardyti...
siokia tokia nuoroda...
Manau kaip tokio senumo masinai tai tikrai reiktu isardyti...
Sveikas Valdai,
Dažniausiai, kai išardai blogai veikiantį vairo reduktorių, paaiškėja, kad jį reikia keisti...
Anatolijus davė labai gerą nuorodą, o iš mano praktikos atrodo taip:
Jeigu dar aktualu, tai papildyti tepalą gali nenuėmęs reduktoriaus.
Kai atidarai priekinį kapotą ir išimi atsarginį ratą, tiesiai už jo yra beveik apvali kiaurymė, uždengta skardele ir prisukta savisriegiu. Skardelę nuėmęs, rasi labai gerą priėjimą prie reduktoriaus viršutinio dangtelio, kur yra du plastmasiniai kamštukai. Pro juos gali įpilti kuo tirštesnio tepalo. Labai gerai tiktų hipoidinis pavarų dėžių tepalas, bet iš praktikos pastebėjau, kad kai reduktorius padilęs, tai šis tepalas yra per skvarbus ir po truputį sunkiasi laukan.
Sėkmės.
Dažniausiai, kai išardai blogai veikiantį vairo reduktorių, paaiškėja, kad jį reikia keisti...
Anatolijus davė labai gerą nuorodą, o iš mano praktikos atrodo taip:
Jeigu dar aktualu, tai papildyti tepalą gali nenuėmęs reduktoriaus.
Kai atidarai priekinį kapotą ir išimi atsarginį ratą, tiesiai už jo yra beveik apvali kiaurymė, uždengta skardele ir prisukta savisriegiu. Skardelę nuėmęs, rasi labai gerą priėjimą prie reduktoriaus viršutinio dangtelio, kur yra du plastmasiniai kamštukai. Pro juos gali įpilti kuo tirštesnio tepalo. Labai gerai tiktų hipoidinis pavarų dėžių tepalas, bet iš praktikos pastebėjau, kad kai reduktorius padilęs, tai šis tepalas yra per skvarbus ir po truputį sunkiasi laukan.
Sėkmės.
Aciu kolegos uz patarimus, kolonele isardziau, isploviau ir naujai sutepiau tirstu tepalu, be to sureguliavau tarpeli centriniu varztu, tai dabar vykdo savo veikla nepriekaistingai, beje, pries tai turetame vabale vairo kolonele greiciausiai buvo uzpildyta skystu tepalu nes pastoviai valydavau, bet vel ir vel prasisunkdavo.
Trumpa tema Sambos forume apie vairo reduktoriaus tepimą:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Vertimas.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Vertimas.
- Į 1965 metų vairo reduktorių įpyliau rekomenduojamą 90W transmisinį tepalą, bet tepalas per tarpinę vėl ėmė sunktis. Ar galima transmisinį tepalą pakeisti tirštu tepalu ir iš kokios medžiagos pasidaryti tarpinę.
Atsakymas: senesniems reduktoriams buvo pilami transmisiniai tepalai, naujesni tepami tirštu tepalu MoS2. Savo vairo reduktorių taip pat galite tepti šiuo tepalu.
Tarpinei pasigaminti naudokite tik ploną popierių ir sutepkite silikoniniu hermetiku. Nenaudokite storo popieriaus, dėl didelių apkrovų varžtai gali atsilaisvinti.
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Vakar teko tai atlikti..... Bandžiau ištraukti tuos guminius kamštukus..bet pasirodo jie nuo senumo sukietėję, pradėjo plišinėt ir reziumė gavosi taip jog vienas iš jų ikrito į vidų...na o tada prasidėjo....teko imt viršutini dangteli.O kaip ji nuimt juk pirma kart...atsukau 4 varžtus bet kur gi jis nenusiima...tada susukiau i vidu reguliavimo važtą šiaip ne taip prieš tai jį pasižymėjes ir žiūriu pavyko nuimt.O ten kaip tyčia tepalo per akis... Išėmiau tą kamštuka...O tada sugreguliuok vaira kad gudras...Prisukiau tuo keturis varžtus vairas vos sukas, bandau sukinėt reguliavimo varžta..o jis pasisuka truputi ir viskas, tada vėl atleidau dangtelį ir panašiai išsukau reg. varžtą....Šiaip ne taip susirinko..Ale kas "abidniausia" kad iš mažos bėdos nuimant guma prisidirbau daugiau ir viskas veltui nes tepalo ten buvo....Arunas wrote:Sveikas Valdai,
Dažniausiai, kai išardai blogai veikiantį vairo reduktorių, paaiškėja, kad jį reikia keisti...
Anatolijus davė labai gerą nuorodą, o iš mano praktikos atrodo taip:
Jeigu dar aktualu, tai papildyti tepalą gali nenuėmęs reduktoriaus.
Kai atidarai priekinį kapotą ir išimi atsarginį ratą, tiesiai už jo yra beveik apvali kiaurymė, uždengta skardele ir prisukta savisriegiu. Skardelę nuėmęs, rasi labai gerą priėjimą prie reduktoriaus viršutinio dangtelio, kur yra du plastmasiniai kamštukai. Pro juos gali įpilti kuo tirštesnio tepalo. Labai gerai tiktų hipoidinis pavarų dėžių tepalas, bet iš praktikos pastebėjau, kad kai reduktorius padilęs, tai šis tepalas yra per skvarbus ir po truputį sunkiasi laukan.
Sėkmės.