Mano rudasis meksikietis
Vakar bevaziuojant issinere priekine pakaba. Gumyciu joje jau nerasta, tai tiesiog trauke atsikabino ir ratas atsistojo shonu. Bet kadangi greitis buvo mazas, nieko tragisko nenutiko. Masina jau servise, daroma pilna priekines pakabos restauracija. Tikiuosi, prie jos nereikes grizti labai ilgai
ex- 1984 Aubergine Beetle
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Traukė ar šarnyras? Jei šarnyras, tai apatinis ar viršutinis? Baisiausia turbūt kai išnyra viršutinis, tada gali ratas ir sparną išrauti jei pažeminta pakaba...Malibas wrote:Vakar bevaziuojant issinere priekine pakaba. Gumyciu joje jau nerasta, tai tiesiog trauke atsikabino ir ratas atsistojo shonu. Bet kadangi greitis buvo mazas, nieko tragisko nenutiko. Masina jau servise, daroma pilna priekines pakabos restauracija. Tikiuosi, prie jos nereikes grizti labai ilgai
Tepimo procedūrą būtina atlikti vieną kartą metuose.
Tirštas tepalas presuojamas tol, kol pakabos kraštuose išsisunkia dalis seno nešvaraus tepalo. Taip sutepamos tarpusavyje besitrinančios torsionų plokštelės, o svarbiausia laiku sutepami adatiniai guoliai. Jei guoliai laiku netepami, nepataisomai susidėvi lizdai ir pakaba pradeda klibėti.
Tirštas tepalas presuojamas tol, kol pakabos kraštuose išsisunkia dalis seno nešvaraus tepalo. Taip sutepamos tarpusavyje besitrinančios torsionų plokštelės, o svarbiausia laiku sutepami adatiniai guoliai. Jei guoliai laiku netepami, nepataisomai susidėvi lizdai ir pakaba pradeda klibėti.
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA