Stabdžiai
Gincas del stabdziu tapo visai idomus, pasijunge ir F1
Autosportì teigimu, 2011 m. gali būti padidintas ÑFormulės-1ì bolidų galinių ratų skersmuo. Tvirtinama, kad gali būti pereita nuo 13 colių prie 18 colių skersmens ratlankių naudojimo.
Galinių ratų skersmens padidinimas turės ženklios įtakos bolidų elgesiui trasoje ñ gerokai padidės automobilio galinės dalies mechaninis sukibimas su kelio danga. Tai, savo ruožtu, gerokai pakeis bolido balansą ir privers komandas pergalvoti važiuoklės konstrukciją bei aerodinaminius elementus.
Autosportì teigimu, 2011 m. gali būti padidintas ÑFormulės-1ì bolidų galinių ratų skersmuo. Tvirtinama, kad gali būti pereita nuo 13 colių prie 18 colių skersmens ratlankių naudojimo.
Galinių ratų skersmens padidinimas turės ženklios įtakos bolidų elgesiui trasoje ñ gerokai padidės automobilio galinės dalies mechaninis sukibimas su kelio danga. Tai, savo ruožtu, gerokai pakeis bolido balansą ir privers komandas pergalvoti važiuoklės konstrukciją bei aerodinaminius elementus.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Bendradarbis išmąstė...
Gali būti jog stabdymas gale neefektyvus nes ten stovi platūs ratai 195 ir diskai platūs ir jų inercija yra didesnė, originali šita stabdymo sistema paskaičiuota 155 ratui...Tad jai sunkiau sustabdyti platų ratą... Tokia prielaida.
Ateityje įkalsiu siauresnius ratus į galą, tada bus aiškiau... Jei ką tai galima būtų statyti kraniuką į priekį ir pamažinti efektyvumą stabdymo priekinių ratų, labai nedaug...
Nes jei galas per daug efektyviai stabdys, tada turi pradėti mašiną nešti...
Visose auto dažniausia yra priekis stabdo 70%, galas 30%.
Ar tikrai nėra stabdžių reguliatoriaus galiniu ratų vabaluose? Neužmačiau...
Gali būti jog stabdymas gale neefektyvus nes ten stovi platūs ratai 195 ir diskai platūs ir jų inercija yra didesnė, originali šita stabdymo sistema paskaičiuota 155 ratui...Tad jai sunkiau sustabdyti platų ratą... Tokia prielaida.
Ateityje įkalsiu siauresnius ratus į galą, tada bus aiškiau... Jei ką tai galima būtų statyti kraniuką į priekį ir pamažinti efektyvumą stabdymo priekinių ratų, labai nedaug...
Nes jei galas per daug efektyviai stabdys, tada turi pradėti mašiną nešti...
Visose auto dažniausia yra priekis stabdo 70%, galas 30%.
Ar tikrai nėra stabdžių reguliatoriaus galiniu ratų vabaluose? Neužmačiau...
Vabalo stabdžių reguliavimo tema: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=378dzo_marija wrote:Ar tikrai nėra stabdžių reguliatoriaus galiniu ratų vabaluose? Neužmačiau...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Turėjau omenyje reguliatorių, kuris reaguoja į aušktį, nuotolį nuo pakabos ir taip stabdo stipriau ar silpniau...Žiguliuose toks buvo.Sigis wrote:Vabalo stabdžių reguliavimo tema: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=378
Šiaip stabdžiai techninėje apžiūroje praėjo, viskas tolygu, bet vat stabdant visais keturiais, priekiniai čiuožia, o galiniai stabdo nestipriai.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Pamiršau parašyti iš seniau, stabdžiai sutvarkyti, tiesiog buvo šiek tiek oro galiniuose ratuose, nuorinus viskas čiki.dzo_marija wrote:Turiu ir aš vieną bėdelę su stabdžiais.
Gaila nėra kokio stabdžių reguliatoriaus vabale... Mano bėda, nežinau ar po visų tų sužeminimų, ar ji buvo visada, negaliu pasakyti, bet kai stabdai dabar, tai priekiniai ratai čiuožia ir stabdymas neefektyvus.
Jei stabdai pedalu ir trauki rankinį, stabdymo kelias daug trumpesnis nei vien pedalu.
Kai keičiau stabdžių kaladėles gale, tai buvau palikęs kiek ant prisitrinimo, būgnas sukdavosi stipriau pasukus, nes liesdavosi, stabdžiai ten turėtų būti geri, be to ir techninei apžiūroje neužkliuvo...
Kaip spręsti šią netolygaus stabdžių pasiskirstymo problemą?
Ten pas mane sunkokas nuorinimas, nes nulūžęs nuorintojas, nuorinam per stabdžių varinę šlangelę išsukant ją šiek tiek iš cilidriuko...
Nekursiu naujos temos, sita puikiai tiks.
Pries kokia savaite teko extra smarkiai "i dugna" stabdyt (islindo kita masina), ciuoziau iki pilno sustojimo. Viskas baigesi ok, bet jau sekancio stabdymo metu pedalas nuejo kone iki dugno ir stabdziai praktiskai dinge. Ant asfalto toks jausmas kad stabdo tik vienas priekinis ratas, ant smeliuko pabandziau ziuret, priekiniai abu blokuojasi, bet ir tai nevienodai. Stabdziu skyscio nulis. Dapylus stabdziu skyscio ir pora kartu pastabdzius, jis vel dingsta, visas bakelis. Bet esme tokia, kad visos slangeles sausos, niekur nieko nelasa, po masina jokiu balu. Kelem servise ant keltuvo ir niekur neradom jokio nutekejimo, palei bakeli ir slangutes irgi viskas sausa.
Kur reiktu ieskoti to skyscio nuotekio? Gal jis isbega i kokia nors nisha kebule ir ten lieka, nenulasant ant zemes? Ir siaip, kas cia galejo ivykti po staigaus stabdymo. Vazineti imanoma is bedos, bet noretusi sutvarkyti, toliau nuo bedos.
Pries kokia savaite teko extra smarkiai "i dugna" stabdyt (islindo kita masina), ciuoziau iki pilno sustojimo. Viskas baigesi ok, bet jau sekancio stabdymo metu pedalas nuejo kone iki dugno ir stabdziai praktiskai dinge. Ant asfalto toks jausmas kad stabdo tik vienas priekinis ratas, ant smeliuko pabandziau ziuret, priekiniai abu blokuojasi, bet ir tai nevienodai. Stabdziu skyscio nulis. Dapylus stabdziu skyscio ir pora kartu pastabdzius, jis vel dingsta, visas bakelis. Bet esme tokia, kad visos slangeles sausos, niekur nieko nelasa, po masina jokiu balu. Kelem servise ant keltuvo ir niekur neradom jokio nutekejimo, palei bakeli ir slangutes irgi viskas sausa.
Kur reiktu ieskoti to skyscio nuotekio? Gal jis isbega i kokia nors nisha kebule ir ten lieka, nenulasant ant zemes? Ir siaip, kas cia galejo ivykti po staigaus stabdymo. Vazineti imanoma is bedos, bet noretusi sutvarkyti, toliau nuo bedos.
ex- 1984 Aubergine Beetle
Vabalų stabdžių vamzdeliai tvirtinami išorėje, jie nepravesti vidiniu tuneliu. Štai vamzdelių ir trosų schema:
http://www.vintagebus.com/wiring/chassis.jpg
Reikėtų ieškoti nuotėkio dar kartelį.
http://www.vintagebus.com/wiring/chassis.jpg
Reikėtų ieškoti nuotėkio dar kartelį.