Dujiniai varikliai
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Ištikrujų tai nežinau
Pamatysim. Galvoju gal kaip tik geriau, pagrindinė cirkuliacija eis per radiatoriuką... Bet neturiu patyrimo tokiame dalyke... Šlangos diametras 6mm. Kažką storesnio sunku ten ir pritaikyti, nebent iškarto storinti šlangą, arba tekinti kitokias jungtis.
Na tokiu klausimu galėtų koks specialistas pasisakyti
Vėlgi turėčiau ateityje susimontuoti tepalo daviklį, kaip minėjau anksčiau noriu padaryti kraniukus uždarymui, tada grynai eksperimentą padarysiu kaip keičiasi tepalo slėgis.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Į šį klausimą turėtų būti greitai atsakyta, pasiskolinsiu slėgio daviklį ir pamatuosiu, bus aišku viskas.
Dabar koks normalus tepalo spaudimas turi būti?
Pamatysim. Galvoju gal kaip tik geriau, pagrindinė cirkuliacija eis per radiatoriuką... Bet neturiu patyrimo tokiame dalyke... Šlangos diametras 6mm. Kažką storesnio sunku ten ir pritaikyti, nebent iškarto storinti šlangą, arba tekinti kitokias jungtis.
Na tokiu klausimu galėtų koks specialistas pasisakyti
Vėlgi turėčiau ateityje susimontuoti tepalo daviklį, kaip minėjau anksčiau noriu padaryti kraniukus uždarymui, tada grynai eksperimentą padarysiu kaip keičiasi tepalo slėgis.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Į šį klausimą turėtų būti greitai atsakyta, pasiskolinsiu slėgio daviklį ir pamatuosiu, bus aišku viskas.
Dabar koks normalus tepalo spaudimas turi būti?
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Na iš pirmo karto nepavyko, jungtys per arti įsiurbimo kolektorių, tepalo žarna neužsimauna...(senesniuose vabaluose nebūtų problemos, nes kolektoriai ploni)...
Teks dar padirbėti, kiek patrumpinti ir dar patekinti, kad būtų giliau, bet šlangos užmovimas normalaus ilgio, kad neleistų po to...
O nieko tokio jog žarna liesis su kolektoriumi? Ji temperatūros nebijo, bet vistiek guma...?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tokios modifikacijos turėtų užtekti...
Teks dar padirbėti, kiek patrumpinti ir dar patekinti, kad būtų giliau, bet šlangos užmovimas normalaus ilgio, kad neleistų po to...
O nieko tokio jog žarna liesis su kolektoriumi? Ji temperatūros nebijo, bet vistiek guma...?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tokios modifikacijos turėtų užtekti...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Na jei sriegis 10, tai nelabai prididinsi (nu nebent 12 max)...Nesinori didinti sriegio, nes tada sienelės plonos paliks...
Žarnos atsparios tepalui, karščiui, slėgiui 25 bar.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suradau laiko ir surinkau tą sistemėlę, variklis kiek padirbo ir atsidarė vožtuvas, tepalas pradėjo cirkuliuoti, šlanga pradėjo šilti...
Planas išdegė. Jei slėgis labai smarkiai kristų, tai užsidegtų lemputė tepalo spidometre. Dėl viso pikto savaitgalį sumontuosiu skolintą tepalo daviklį ir išmatuosiu koks jo slėgis.
Kaip siūlytumėte matuoti slėgį, kiek suprantu reikia atkreipti dėmesį į tik užkurto ir po to įsidirbusio šilto variklio slėgį?
Šlangeles toliau galėsiu išstorinti, svarbu tepalas išneštas lauk ir cirkuliuoja.
Žarnos atsparios tepalui, karščiui, slėgiui 25 bar.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suradau laiko ir surinkau tą sistemėlę, variklis kiek padirbo ir atsidarė vožtuvas, tepalas pradėjo cirkuliuoti, šlanga pradėjo šilti...
Planas išdegė. Jei slėgis labai smarkiai kristų, tai užsidegtų lemputė tepalo spidometre. Dėl viso pikto savaitgalį sumontuosiu skolintą tepalo daviklį ir išmatuosiu koks jo slėgis.
Kaip siūlytumėte matuoti slėgį, kiek suprantu reikia atkreipti dėmesį į tik užkurto ir po to įsidirbusio šilto variklio slėgį?
Šlangeles toliau galėsiu išstorinti, svarbu tepalas išneštas lauk ir cirkuliuoja.