Dujiniai varikliai
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Patikslinsiu.
Vožtuvas esantis arčiau tepalo pompos (Oil Relief Valve), kaistant tepalui ir krentant tepalo slėgiui, vožtuvas palaipsniui keičia poziciją ir nukreipia tepalą į aušintuvą.
Kitas vožtuvas esantis priešingoje karterio pusėje (Oil Control Valve) atlieka tepalo stabilizavimo funkciją ir atsidaro esant 2,8 bar slėgiui.
Vožtuvas esantis arčiau tepalo pompos (Oil Relief Valve), kaistant tepalui ir krentant tepalo slėgiui, vožtuvas palaipsniui keičia poziciją ir nukreipia tepalą į aušintuvą.
Kitas vožtuvas esantis priešingoje karterio pusėje (Oil Control Valve) atlieka tepalo stabilizavimo funkciją ir atsidaro esant 2,8 bar slėgiui.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Žingsnis į priekį, nupirkta šlanga, jungtys.
Teko nešti tekintojui, nes jungčių sriegis buvo per didelis (14), sumažino iki 10 ir smulkesnį sriegį padarė, kad daugiau įsisriegtų.
Dabar gausis taip, jog tepalas iškarto bėgs į radiatorių ir reduktorių.
Diametras nedidelis, tad ir tepalo daug daugiau nereikės, bei neturėtų gali būti labai karštas...
Teko nešti tekintojui, nes jungčių sriegis buvo per didelis (14), sumažino iki 10 ir smulkesnį sriegį padarė, kad daugiau įsisriegtų.
Dabar gausis taip, jog tepalas iškarto bėgs į radiatorių ir reduktorių.
Diametras nedidelis, tad ir tepalo daug daugiau nereikės, bei neturėtų gali būti labai karštas...
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius