Išimtas tepalo radiatorius.
1. Per kur ateina tepalas? A ar B?
2. Pagrindinis klausimas ar daryti taip jog tepalas praeina radiatorių ir tada eina į reduktorių ar daryti taip jog tepalas eina iškarto ir į radiatorių ir reduktorių?
3. Vietos jungtims yra 2,2 cm.
Genialios mintys ateina kaip visada vėliau, kai buvo išimtas variklis galėjau viską dar lengviau prasivedžioti
Dujiniai varikliai
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Cia viskas prasidejo labai idomia tema, bet dabar baigiu pamest apie ka jus cia visgi diskutuojat? Maniau apie dujas, ir kaip jas pasildyt pries paduodant i karburatoriu, paskutinis variantas nusistovejo ties duju sildymu tepalais, toliau mastot is kur tuos tepalus paimt? cia as gerai sudeliojau:)
Paskutinis pvz tai tipiskas tepalu ausinimas statant Porsche ausinimo sistema cilindram, tada yra isimamas standartnis tepalu ausinimo peciukas nes visa ventiliatoriaus sistema keiciasi. Statant toki filtra reikia varikli pritaikyti taip vadinamai FullFlow sistemai, kur tepalai is pompos patenka i filtra, na o toliau link ausinimo peciuko kuris turi ir elektrini ventiliatoriu. Pakeliui zinoma tepalai galetu pasildyti ir dujas, bet cia man regis daugiau darbo idiegt ta FullFlow sistema, imontuot filtra bei pastatyt atskira tepalu ausinimo peciuka. Gaunasi kaip domino kaladeliu virtimas grandine isibegeja ir nesustoja...
Vienaip ar kitaip, irengiant papildomus tepalu kanalus, reikia pamastyt ir apie padidejusi tepalu poreiki kad sudaryt tinkama variklio slegi. Dzo nuotraukoj matosi sumontuotas tepalu papildomas "bakas" jis sukasi tiesiai prie variklio dugno ir tiesiog isplecia tepalu kieki variklyje, taip slegis nenukrenta, tai ypac aktualu didesnes galios varikliams kuriu savininkai daznai megsta vazinet ekstremaliau Drego bei gatves lenktynese tepalu slegis krenta pagreitejimo, stabdymo bei posukiu metu, tepalu turio didinimas yra butinas bent jau tokio tipo varikliam.
Tai is kur tu Dzo benusprendei "paduot" tepalus duju sildymui? Tu cia du zuikius nusauni: tepalai geriau ves, o dujos pasils
Sekmes darbe ir nepamirsk pasidalinti patirtim! Seniai tokia idomia technine tema beskaiciau
Paskutinis pvz tai tipiskas tepalu ausinimas statant Porsche ausinimo sistema cilindram, tada yra isimamas standartnis tepalu ausinimo peciukas nes visa ventiliatoriaus sistema keiciasi. Statant toki filtra reikia varikli pritaikyti taip vadinamai FullFlow sistemai, kur tepalai is pompos patenka i filtra, na o toliau link ausinimo peciuko kuris turi ir elektrini ventiliatoriu. Pakeliui zinoma tepalai galetu pasildyti ir dujas, bet cia man regis daugiau darbo idiegt ta FullFlow sistema, imontuot filtra bei pastatyt atskira tepalu ausinimo peciuka. Gaunasi kaip domino kaladeliu virtimas grandine isibegeja ir nesustoja...
Vienaip ar kitaip, irengiant papildomus tepalu kanalus, reikia pamastyt ir apie padidejusi tepalu poreiki kad sudaryt tinkama variklio slegi. Dzo nuotraukoj matosi sumontuotas tepalu papildomas "bakas" jis sukasi tiesiai prie variklio dugno ir tiesiog isplecia tepalu kieki variklyje, taip slegis nenukrenta, tai ypac aktualu didesnes galios varikliams kuriu savininkai daznai megsta vazinet ekstremaliau Drego bei gatves lenktynese tepalu slegis krenta pagreitejimo, stabdymo bei posukiu metu, tepalu turio didinimas yra butinas bent jau tokio tipo varikliam.
Tai is kur tu Dzo benusprendei "paduot" tepalus duju sildymui? Tu cia du zuikius nusauni: tepalai geriau ves, o dujos pasils
Sekmes darbe ir nepamirsk pasidalinti patirtim! Seniai tokia idomia technine tema beskaiciau
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius