Dar pasikartosiu, i priekini rata nupirkau guoli nuo vw golf galinio rato, su tepalu. Ar tiks?
O i galinius vabalo ratus kokie guoliai dedasi?
Reikia keisti zarneles priekiniu stabdziu, nuo kokios masinos jos tinka?
Dzo_marija 1996 metų Vabaliukas...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Stabdžių žarnelės. Manau jos turėtų tikti nuo kitų standartinių šiuolaikinių Volkswagen automobilių, perkant svarbiausia, kad sutaptų žarnelės ilgis.
Priešrūkinis galinis žibintas. Visi 1995-1996 į Europą iš Meksikos atvežti Vabalai, turėjo būti sukomplektuoti su priešrūkiniu žibintu. Tačiau peržiūrėjęs parduodamus tokių metų Vabalus, pastebėjau, kad kai kurie meksikietiški Vabalai Vokietijoje taip pat gale neturi žibinto. Gal būt kai kurie tiesiog taip sukomplektuoti, kitiems tiesiog jie nuimti.
Visi Meksikoje važinėjantys Vabalai taip pat neturi priešrūkinio žibinto, jų klimatas ir techniniai reikalavimai kol kas švelnesni.
Jei priešrūkinio žibinto jungiklis yra, turėtų būti ir žibintas.
Priekinio rato guolis. Priekyje Vabalui tinka tokie patys guoliai, kaip Golfo galiniai. Manau viskas tvarkoje, nusipirkote tiksliai tokį guolį, kokio reikėjo.
Galiniai vabalo guoliai yra visiškai kitos formos ir konstrukcijos. Jie yra jau ne kūgio formos, kaip priekyje, o lygiagrečiomis briaunomis. Dažniausiai jie tarnauja amžinai, nes iš visų pusių turi gerą apsaugą nuo purvo, be to į juos tepalas patenka tiesiog iš pavarų dėžės.
Tačiau jiems subyrėjus, juos pakeisti būtų dešimteriopai sunkiau negu priekinius Vabalo guolius.
Nuotraukoje turėtų būti matomas priešrūkinio žibinto jungiklis.
Kas per jungtis nuotraukoje prie variklio neįsivaizduoju, reikėtų pasirausti www.1600i.de tinklapyje ir pažiūrėti į elektros schemas.
1. Taip atrodo meksikietiško Vabalo priešrūkinis žibintas Europoje.
2. Tokie patys Meksikoje lakstantys Vabalai neturi priešrūkinio žibinto.
Priešrūkinis galinis žibintas. Visi 1995-1996 į Europą iš Meksikos atvežti Vabalai, turėjo būti sukomplektuoti su priešrūkiniu žibintu. Tačiau peržiūrėjęs parduodamus tokių metų Vabalus, pastebėjau, kad kai kurie meksikietiški Vabalai Vokietijoje taip pat gale neturi žibinto. Gal būt kai kurie tiesiog taip sukomplektuoti, kitiems tiesiog jie nuimti.
Visi Meksikoje važinėjantys Vabalai taip pat neturi priešrūkinio žibinto, jų klimatas ir techniniai reikalavimai kol kas švelnesni.
Jei priešrūkinio žibinto jungiklis yra, turėtų būti ir žibintas.
Priekinio rato guolis. Priekyje Vabalui tinka tokie patys guoliai, kaip Golfo galiniai. Manau viskas tvarkoje, nusipirkote tiksliai tokį guolį, kokio reikėjo.
Galiniai vabalo guoliai yra visiškai kitos formos ir konstrukcijos. Jie yra jau ne kūgio formos, kaip priekyje, o lygiagrečiomis briaunomis. Dažniausiai jie tarnauja amžinai, nes iš visų pusių turi gerą apsaugą nuo purvo, be to į juos tepalas patenka tiesiog iš pavarų dėžės.
Tačiau jiems subyrėjus, juos pakeisti būtų dešimteriopai sunkiau negu priekinius Vabalo guolius.
Nuotraukoje turėtų būti matomas priešrūkinio žibinto jungiklis.
Kas per jungtis nuotraukoje prie variklio neįsivaizduoju, reikėtų pasirausti www.1600i.de tinklapyje ir pažiūrėti į elektros schemas.
1. Taip atrodo meksikietiško Vabalo priešrūkinis žibintas Europoje.
2. Tokie patys Meksikoje lakstantys Vabalai neturi priešrūkinio žibinto.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Pazymeta jungtis yra komunikacine sasaja su vabalo kompiuteriu, taip vadinamu ECU. Specialu kompiuteri (VAG-COM) prijungus prie sios jungties atliekama variklio darbo diagnostima ir keiciami tam tikri parametrai. Kompiuteris turi OBDII sasaja, todel sujungimui su ECU naudojamas adapteris arba galima atsirinkt atitinkamus signalus ir pasigamint adapteri buitinemis salygomis. 1 dryzuotas (duomenys), 2 rudas (0V), 3 raudonas (+12V) kontaktai vabalo sasajoje atitinka 7, 4, 16
kontaktus standartineje OBDII 16 kontaktu sasajoje.
kontaktus standartineje OBDII 16 kontaktu sasajoje.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
patvirtinot mano spejima del laido.
o idomu lietuvoje kas nors, galetu ka nors prijungti paziureti ka maniskis variklis rodytu?
Va dar idomus dalykas, kai tik uzvedi varikli jauciasi nezymiai benzino kvapas, po to jis dingsta, tai manau paveluotas degimas yra pas mane... ar kazkoks panasus terminas .
o idomu lietuvoje kas nors, galetu ka nors prijungti paziureti ka maniskis variklis rodytu?
Va dar idomus dalykas, kai tik uzvedi varikli jauciasi nezymiai benzino kvapas, po to jis dingsta, tai manau paveluotas degimas yra pas mane... ar kazkoks panasus terminas .
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
naujienos:
nuvariau vabala i martono servisa, pries tai isigyjau guoli (jei kam reikia, galiu perparduoti ). Martone pasake kad abu guoliai priekiniai geri, pusukiojo ratus ir t.t. Tai nezinau is kur tas uzimas vaziuojant atsiranda.
Kitas dalykas, stabdziu vamzdeliai tinka turbut tik nuo kaferio, nuo golfo ziurejo netiko, uzsake man tas slangutes, jos dvieju rusiu buna, buvo tik vienos, tai jei tiks tada gerai. Tuo paciu stabdziu skysti pakeis.
Tiek. Vis dar suku galva kas man ta ruko zibinta pajungtu...
nuvariau vabala i martono servisa, pries tai isigyjau guoli (jei kam reikia, galiu perparduoti ). Martone pasake kad abu guoliai priekiniai geri, pusukiojo ratus ir t.t. Tai nezinau is kur tas uzimas vaziuojant atsiranda.
Kitas dalykas, stabdziu vamzdeliai tinka turbut tik nuo kaferio, nuo golfo ziurejo netiko, uzsake man tas slangutes, jos dvieju rusiu buna, buvo tik vienos, tai jei tiks tada gerai. Tuo paciu stabdziu skysti pakeis.
Tiek. Vis dar suku galva kas man ta ruko zibinta pajungtu...