...sorry, kazkaip pasirode, kad vabala perka mergina
nors kita vertus: linkejimai tavo merginai
Dar karteli sveikinu su zaviu pirkiniu
Dzo_marija 1996 metų Vabaliukas...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Sveiki,
Techninių knygų puslapiai perkelti yra čia: http://www.members.aol.com/grafmartinchen/
(spausti Dokumente, apačioje). Čia taip pat yra įkelta visa 166 puslapių knyga: Reparturanleitung 10 MB, galima nusikopijuoti, tik čia viskas Vokiečių kalboje.
Yra šiems Vabalams skirtas vertingas puslapis www.1600i.de , dominuoja vokiečių kalba, tačiau kai kas išversta ir į anglų. Čia galima susipažinti su paskutinės kartos Vabalų ypatybėmis. Turiu omenyje įpurškimą ir šį ACD raidėmis pažymėtą 1,6 variklį.
Šį variklį vietoje ankstesnio karbiuratorinio 1,2 litro variklio, ėmė gaminti 1992 metais ir jį montavo iki pat Vabalų gamybos pabaigos 2003 metais.
Galima įsigyti įvairių knygų, Justinas štai nusipirko tokią knygą: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=138
Dar keli reportažai iš Meksikos gatvių, kuriose apstu būtent tokių Vabalų:
http://www.flickr.com/photos/dptlc/page50/
http://www.flickr.com/photos/malias/page20/
http://www.flickr.com/photos/blauwoog/with/124832214/
Meksikiečiai nuvilia savo netvarkingumu ir gerokai apleistais Vabalais .
Techninių knygų puslapiai perkelti yra čia: http://www.members.aol.com/grafmartinchen/
(spausti Dokumente, apačioje). Čia taip pat yra įkelta visa 166 puslapių knyga: Reparturanleitung 10 MB, galima nusikopijuoti, tik čia viskas Vokiečių kalboje.
Yra šiems Vabalams skirtas vertingas puslapis www.1600i.de , dominuoja vokiečių kalba, tačiau kai kas išversta ir į anglų. Čia galima susipažinti su paskutinės kartos Vabalų ypatybėmis. Turiu omenyje įpurškimą ir šį ACD raidėmis pažymėtą 1,6 variklį.
Šį variklį vietoje ankstesnio karbiuratorinio 1,2 litro variklio, ėmė gaminti 1992 metais ir jį montavo iki pat Vabalų gamybos pabaigos 2003 metais.
Galima įsigyti įvairių knygų, Justinas štai nusipirko tokią knygą: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=138
Dar keli reportažai iš Meksikos gatvių, kuriose apstu būtent tokių Vabalų:
http://www.flickr.com/photos/dptlc/page50/
http://www.flickr.com/photos/malias/page20/
http://www.flickr.com/photos/blauwoog/with/124832214/
Meksikiečiai nuvilia savo netvarkingumu ir gerokai apleistais Vabalais .
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Sveiki,
parvaziavau su vabalu 400 km, nieko nenutiko , trauka gera. Trasoje ryja 7 ltr, o mieste kokius 10.
Tik kai vaziuoji greiciau atsiranda uzesys, manau kad nuo stabdziu kaladeliu ilgai nenaudojamu, gal nebeatsoka atgal normaliai.
Siaip viskas veikia, pakeiciau neveikianti pypsa, gabarita, dar pakeisiu sudauzyta posukio stikliuka. Ilgos sviesos irgi veikia, nors maniau kad ne.
Dar ratas priekinis klibejo, meistras priverze guoli ir viskas susitvarke, bet pravaziavus toki atstuma pamaciau, kad klibejimas vel atsirado, daug mazesnis, bet yra.
Vienintelis dalykas, tai kai ijungi kairi posuki, jie per greit mirkcioja.
Reikia susirasti elektrika.
Reikia priregistruoti ir bandyti eiti technine apziura.
parvaziavau su vabalu 400 km, nieko nenutiko , trauka gera. Trasoje ryja 7 ltr, o mieste kokius 10.
Tik kai vaziuoji greiciau atsiranda uzesys, manau kad nuo stabdziu kaladeliu ilgai nenaudojamu, gal nebeatsoka atgal normaliai.
Siaip viskas veikia, pakeiciau neveikianti pypsa, gabarita, dar pakeisiu sudauzyta posukio stikliuka. Ilgos sviesos irgi veikia, nors maniau kad ne.
Dar ratas priekinis klibejo, meistras priverze guoli ir viskas susitvarke, bet pravaziavus toki atstuma pamaciau, kad klibejimas vel atsirado, daug mazesnis, bet yra.
Vienintelis dalykas, tai kai ijungi kairi posuki, jie per greit mirkcioja.
Reikia susirasti elektrika.
Reikia priregistruoti ir bandyti eiti technine apziura.
Sveiki,
Malonu, kad viskas daug maž susitvarkė. Svarbiausia, kad neatsirado didesnių bėdų, kurių per trumpą pirkimo apžiūrą galima ir nepastebėti. Reikėtų dar kartą patikrinti, ar gerai dirba generatorius, nes pastebėjau, kad generatoriaus lemputė retsykiais švysčioja.
Ratas pradėjo klibėti dėl to, kad guolis visgi yra blogas, jį reikia pakeisti. Šiek tiek paveržus klibėjimas dingsta, bet važiuojant subyrėjęs guolis vėl šlifuojasi ir atsiranda rato klibėjimas, ūžesys turėtų kilti kaip tik nuo to guolio. Labai svarbu laiku pakeisti blogą guolį, nes jis užstrigęs vėliau galį nušlifuoti iš pagrindinę ašį, tada reikės keisti net visą ašies dalį.
Tikiuosi ūžesys atsiranda ne nuo stabdžių trinkelių, bet jei nuo jų, galima nesunkiai patikrinti ñ tie stabdžių būgnai ar diskai, kurie nuolatos trinasi, turėtų labai kaisti. Pavažiavus bent 5 minutes, galima pačiupinėti kiekvieno rato stabdžių būgną ar diską. Ratas, kuris trinasi, bus įkaitęs gerokai stipriau nei kiti ratai.
Malonu, kad viskas daug maž susitvarkė. Svarbiausia, kad neatsirado didesnių bėdų, kurių per trumpą pirkimo apžiūrą galima ir nepastebėti. Reikėtų dar kartą patikrinti, ar gerai dirba generatorius, nes pastebėjau, kad generatoriaus lemputė retsykiais švysčioja.
Ratas pradėjo klibėti dėl to, kad guolis visgi yra blogas, jį reikia pakeisti. Šiek tiek paveržus klibėjimas dingsta, bet važiuojant subyrėjęs guolis vėl šlifuojasi ir atsiranda rato klibėjimas, ūžesys turėtų kilti kaip tik nuo to guolio. Labai svarbu laiku pakeisti blogą guolį, nes jis užstrigęs vėliau galį nušlifuoti iš pagrindinę ašį, tada reikės keisti net visą ašies dalį.
Tikiuosi ūžesys atsiranda ne nuo stabdžių trinkelių, bet jei nuo jų, galima nesunkiai patikrinti ñ tie stabdžių būgnai ar diskai, kurie nuolatos trinasi, turėtų labai kaisti. Pavažiavus bent 5 minutes, galima pačiupinėti kiekvieno rato stabdžių būgną ar diską. Ratas, kuris trinasi, bus įkaitęs gerokai stipriau nei kiti ratai.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
su posukiais viskas velgi susitvarke, aisku ne savaime. Vienas buvo suduzes stikliukas, nuvaziavau pas Aruna nusipirkti, tai jis ir patrona man pakeite, tada viskas susitvarke, dabar viskas veikia be priekaistu.
Taip dabar rimtas klausimas, noriu padengti antikorozine danga dugna pries ziema, Arunas rekomendavo vaziuoti i Savanoriuose esancia Nitrol ar pan.
Ar geriau viska slifuoti, gruntuoti, dazyti ar dengti antikorozine?
Kas tai per procedura?
Taip dabar rimtas klausimas, noriu padengti antikorozine danga dugna pries ziema, Arunas rekomendavo vaziuoti i Savanoriuose esancia Nitrol ar pan.
Ar geriau viska slifuoti, gruntuoti, dazyti ar dengti antikorozine?
Kas tai per procedura?
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Sveiki,
Antikoroziniuose centruose specialiu vašku purškiama aukšto slėgimo purkštukais. Purškiami slenksčiai ir kitos vidines ertmės.
Vidines ertmes išpurkšti žinoma labai reikia, tačiau, kaip jau minėjau, Vabalo slenkstis yra problematiškas, slenkstyje dar yra šildymo kanalas, kuris labai stipriai įkaista. Purškiant slenksčius tirpalo gausiai pateks ir ant minėtų vamzdžių, užkurus variklį ir įjungus pečiuką, atsiras salone kvapas. Bet jei tai tik antikorozinis vaškas, tikiuosi jis per kurį laiką išdegs ir gal būt kvapas dings. Šito deja tvirtai teigti negaliu, nes Vabalo slenksčių dar niekas nėra purškęs.
Dugno antikorozinis apdorojimas. Jei dugne yra korozijos židinių (deja dažniausiai taip ir yra), tas vietas iki blizgesio reikia nušveisti metaliniais šepečiais. Tai daroma rankiniais šepečiais, taip pat puikiai tinka elektriniams grąžtams pritaikomi metaliniai šepečiai. Nušveitus lieka mažytės rudžių kruopelytės, kurias reikėtų nutepti rudžių surišėju, nes vėliau ten kaupiasi drėgmė ir vėl pradeda rūdyti.
Tada purškiamas epoksidinis gruntas, kuris šiuo metu yra populiariausias tarp restauratorių. Jis geriausiai apsaugo ankščiau pažeistas, virintas ir šlifuotas vietas.
Vėliau gruntuotą paviršių būtina nudažyti, tam tinka bet kokie padoresni dažai. Gruntas be dažų sluoksnio neturi bendro apsauginio poveikio, dažyti būtina.
Pabaigai visas paviršius apipurškiamas graviteksu. Tai juoda arba pilka guminė masė, kuri gerai apsaugo dažytą paviršių nuo akmenukų ir žvyro. Paviršius lieka elastingas ir netrūkinėja. Nepadengus dugno graviteksu, nuo smulkių akmenukų dažų paviršiuje susidaro mikro įtrūkimai, juose kaupiasi drėgmė ir palaipsniui ten pradeda rūdyti.
Gravitekso reklaminis aprašymas, spausti čia.
Šioje reklamoje pateiktas graviteksas, kuriam reikia turėti kompresorių ir specialų purkštuvą. Nusipurkšti graviteksu galima taip pat įvairiuose centruose ir kitose auto dirbtuvėse, tačiau vežti reikia nušveistą, gruntuotą ir nudažytą automobilį. Servisuose šveisti rūdžių greičiausiai nesiims, o jei ir imsis, manau nušveis blogai. Geriau rūdžių šveitimo ir gruntavimo darbus atlikti pačiam, bus patikimiau.
Nuvalyti rūdis labai kokybiškai taip pat galima ir su smėliasrove, tačiau automobilis turi būti visiškai išardytas. Purškiant smėliu naudojamas labai aukštas slėgis ir smėliu pažeidžiamos šalia esančios dalys, be to smėlis sulenda į pačius giliausius plyšelius, iš kur smėlį iškrapštyti būna neįmanoma.
Reziumuojant: šveitimas, gruntavimas, dažymas ir gravitekso danga.
Ir dar pabaigai.
Nedžiūstančiomis ir visą laiką limpančiomis antikorozinėmis medžiagomis purškiamos vidinės kėbulo ertmės, nes ten mažai patenka dulkių ir purvo. Jei šiomis medžiagomis nupurškus kėbulo dugną, užteptas sluoksnis greitai nuo prilipusio purvo ir dulkių perdžius, sutrūkinės ir po visa plėvele kosminiu greičiu viskas ims rūdyti. Dėl to išorinėms kėbulo dalims labiausiai tinka graviteksas: jis visiškai išdžiūva; gerai prilimpa prie dažų paviršiaus; gravitekso paviršius lieka sausas ir prie jo nelimpa dulkės; visą laiką būna elastingas ir netrūkinėja.
Gravitekso negalima purkšti ant švariai nušveisto ir negruntuoto metalo paviršiaus, nes gravitekso paviršiuje vėliau nuo akmenukų taip pat gali susidaryti mikro įtrūkimai ir jei metalas negruntuotas, po gravitekso plėvele rūdys plinta milžinišku greičiu.
Antikoroziniuose centruose specialiu vašku purškiama aukšto slėgimo purkštukais. Purškiami slenksčiai ir kitos vidines ertmės.
Vidines ertmes išpurkšti žinoma labai reikia, tačiau, kaip jau minėjau, Vabalo slenkstis yra problematiškas, slenkstyje dar yra šildymo kanalas, kuris labai stipriai įkaista. Purškiant slenksčius tirpalo gausiai pateks ir ant minėtų vamzdžių, užkurus variklį ir įjungus pečiuką, atsiras salone kvapas. Bet jei tai tik antikorozinis vaškas, tikiuosi jis per kurį laiką išdegs ir gal būt kvapas dings. Šito deja tvirtai teigti negaliu, nes Vabalo slenksčių dar niekas nėra purškęs.
Dugno antikorozinis apdorojimas. Jei dugne yra korozijos židinių (deja dažniausiai taip ir yra), tas vietas iki blizgesio reikia nušveisti metaliniais šepečiais. Tai daroma rankiniais šepečiais, taip pat puikiai tinka elektriniams grąžtams pritaikomi metaliniai šepečiai. Nušveitus lieka mažytės rudžių kruopelytės, kurias reikėtų nutepti rudžių surišėju, nes vėliau ten kaupiasi drėgmė ir vėl pradeda rūdyti.
Tada purškiamas epoksidinis gruntas, kuris šiuo metu yra populiariausias tarp restauratorių. Jis geriausiai apsaugo ankščiau pažeistas, virintas ir šlifuotas vietas.
Vėliau gruntuotą paviršių būtina nudažyti, tam tinka bet kokie padoresni dažai. Gruntas be dažų sluoksnio neturi bendro apsauginio poveikio, dažyti būtina.
Pabaigai visas paviršius apipurškiamas graviteksu. Tai juoda arba pilka guminė masė, kuri gerai apsaugo dažytą paviršių nuo akmenukų ir žvyro. Paviršius lieka elastingas ir netrūkinėja. Nepadengus dugno graviteksu, nuo smulkių akmenukų dažų paviršiuje susidaro mikro įtrūkimai, juose kaupiasi drėgmė ir palaipsniui ten pradeda rūdyti.
Gravitekso reklaminis aprašymas, spausti čia.
Šioje reklamoje pateiktas graviteksas, kuriam reikia turėti kompresorių ir specialų purkštuvą. Nusipurkšti graviteksu galima taip pat įvairiuose centruose ir kitose auto dirbtuvėse, tačiau vežti reikia nušveistą, gruntuotą ir nudažytą automobilį. Servisuose šveisti rūdžių greičiausiai nesiims, o jei ir imsis, manau nušveis blogai. Geriau rūdžių šveitimo ir gruntavimo darbus atlikti pačiam, bus patikimiau.
Nuvalyti rūdis labai kokybiškai taip pat galima ir su smėliasrove, tačiau automobilis turi būti visiškai išardytas. Purškiant smėliu naudojamas labai aukštas slėgis ir smėliu pažeidžiamos šalia esančios dalys, be to smėlis sulenda į pačius giliausius plyšelius, iš kur smėlį iškrapštyti būna neįmanoma.
Reziumuojant: šveitimas, gruntavimas, dažymas ir gravitekso danga.
Ir dar pabaigai.
Nedžiūstančiomis ir visą laiką limpančiomis antikorozinėmis medžiagomis purškiamos vidinės kėbulo ertmės, nes ten mažai patenka dulkių ir purvo. Jei šiomis medžiagomis nupurškus kėbulo dugną, užteptas sluoksnis greitai nuo prilipusio purvo ir dulkių perdžius, sutrūkinės ir po visa plėvele kosminiu greičiu viskas ims rūdyti. Dėl to išorinėms kėbulo dalims labiausiai tinka graviteksas: jis visiškai išdžiūva; gerai prilimpa prie dažų paviršiaus; gravitekso paviršius lieka sausas ir prie jo nelimpa dulkės; visą laiką būna elastingas ir netrūkinėja.
Gravitekso negalima purkšti ant švariai nušveisto ir negruntuoto metalo paviršiaus, nes gravitekso paviršiuje vėliau nuo akmenukų taip pat gali susidaryti mikro įtrūkimai ir jei metalas negruntuotas, po gravitekso plėvele rūdys plinta milžinišku greičiu.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Aciu uz issamu atsakyma.
Dabar kitos problemos, vabala priregistravau, bandziau praeiti technikine, taciau uzkliuvo priekiniu stabdziu zarneles, sutrukinejusios labai, taip pat reikalauja kad butu ruko zibintas gale.
Mygtukas ruko zibintui yra, bet zibinto nera, nezinau net ar gamykliskai jis buvo montuojamas?
Gal kas galite sutaisyti ar turite ideju kas galetu? Visi servisai uzimti.
Dabar kitos problemos, vabala priregistravau, bandziau praeiti technikine, taciau uzkliuvo priekiniu stabdziu zarneles, sutrukinejusios labai, taip pat reikalauja kad butu ruko zibintas gale.
Mygtukas ruko zibintui yra, bet zibinto nera, nezinau net ar gamykliskai jis buvo montuojamas?
Gal kas galite sutaisyti ar turite ideju kas galetu? Visi servisai uzimti.