Įdomu būtų sužinoti visas ginklo balistines savybes:)
Dar būtų gerai sužinoti dirbtuvių adresą, kuriame bus lopyjamas šis Vabalas .
Įdomios nuotraukos
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Dzo_marija pasiūlė gerą mintį pasidomėti, kada Vabalams serijiniu būdu gamykloje pradėtas montuoti išorinis veidrodėlis.
Pradžioje mintis šovė, kad tai turėtų būti 1950 metai, bet apsirikau visu dešimtmečiu, visiems Vabalams juos ėmė montuoti tik 1960 metais. Senais laikais visi važinėjo lėtai ir atsargiai, todėl didelės būtinybės turėti išorinį veidrodėlį nebuvo.
Tiesa, pirmieji gamykliniai veidrodėliai atsirado 1957 metais, bet tik kaip papildomas priedas.
Reklaminės brošiūros fragmentas - pirmieji išoriniai veidrodėliai brošiūrose pasirodė 1958 metais:
Pradžioje mintis šovė, kad tai turėtų būti 1950 metai, bet apsirikau visu dešimtmečiu, visiems Vabalams juos ėmė montuoti tik 1960 metais. Senais laikais visi važinėjo lėtai ir atsargiai, todėl didelės būtinybės turėti išorinį veidrodėlį nebuvo.
Tiesa, pirmieji gamykliniai veidrodėliai atsirado 1957 metais, bet tik kaip papildomas priedas.
Reklaminės brošiūros fragmentas - pirmieji išoriniai veidrodėliai brošiūrose pasirodė 1958 metais:
Prieš dešimtį metų Peter'is iš Australijos, šį 1969 metais pagamintą baltos spalvos paprastą Vabalą nusipirko važinėjimui į darbą ir kasdieniam naudojimui. Netrukus, bevartant žurnalus ir pamačius perdarytus Vabalus, jam kilo mintis iš jo sukurti kažką neįprasto.
Visi perdaryti Vabalai dažniausiai susidėdavo iš tų pačių dalių, tačiau Peter'is sumanė kažką daugiau, kad dauguma dalių būtų originalios ir į nieką nepanašios.
Po 3000 valandų kruopštaus rankų darbo, daugybės frezavimo-tekinimo darbų ir automobilio perdažymo, atsirado štai toks autentiškas Vabalas.
Nuo 2003 metų šis automobilis po įvairiausias parodas keliauja savo ratais ir yra laimėjęs daugiau kaip 100 prizų.
-> http://www.cardomain.com/ride/3324199
Visi perdaryti Vabalai dažniausiai susidėdavo iš tų pačių dalių, tačiau Peter'is sumanė kažką daugiau, kad dauguma dalių būtų originalios ir į nieką nepanašios.
Po 3000 valandų kruopštaus rankų darbo, daugybės frezavimo-tekinimo darbų ir automobilio perdažymo, atsirado štai toks autentiškas Vabalas.
Nuo 2003 metų šis automobilis po įvairiausias parodas keliauja savo ratais ir yra laimėjęs daugiau kaip 100 prizų.
-> http://www.cardomain.com/ride/3324199