Sveiki. Esu vilnietis Aidis.
Ka tik prisijunges prie VABALAI bendruomenes, noriu pristatau pries du metus igyta augintini, kuriu siuo metu turiu tris: meksikieti, kelionini motocikla ir Labradoro veisles kale. Visi trys birrrrrrbia, ir nei vienas tarpusavy nesipjauna.
Pirmuosius vabalines ligos simptomus, kaip dabar vertinu, pajutau dar budamas vaikas, kuomet lauktuviu is Vokietijos gavau zaislini vabaliuka. Velesniuosius simptomus pajutau budamas subrendes vyras 2007 metais, kuomet apsilankiau vabalu saskrydyje Kernaveje, kur praleidziu didziaja dali savaitgaliu. Veliau buvo 2008 saskrydis, po kurio supratau - be vabalo negyvensiu. Pradejau paieska, nepasikonsultaves, nepaskaites rekomendaciju. Norejau gero ir pigiai. Apziurinejau. Tai tas netiko, tai anas, surudije, reikalaujantys dideliu investiciju. Po kiek laiko pagal skelbima radau viena toki, pamusta akimi (be pr.zibinto), be priek.lupos (bamperio) ir dar be keleto gyvybiskai nesvarbiu organu. Toli - Zemaitijoj. Paprasiau draugu, kad apziuretu. Zemaiciai draugai apziureje pareiske: "vabals nebluogs, nesukirmijes, vaziuoj. Galma imt." Per 2008 Jonines atveze ant traliuko i Vievi. Apziurejau. Patiko. Ilgai negalvodamas paemiau. Greit isorinius trukumus panaikinau, dugna padengiau antikorozine danga. Pries 2009 saskrydi nupoliravau ir sventeje su artimais zmonemis sudalyvavau. Budamas sventese, supratau, kad "vabalistai" ypatingi.
TRUMPI TECH.DUOMENYS
Pirmoji reg.data Vokietijoje - 1992-04-14. I LR atveztas 2006 m. Pirkau ir uzregistravau 2008-07-16 (pirmoji reg.data LR). Variklio turis - 1600 cm3. Padangos - siauros, ratlankiai plieniniai . Spalva - raudona. Variklio Nr. AF1181168, Id.Nr.11N0010545. Ant priekinio dangcio (vidineje puseje) yra uzrasas - MEXICO.
PROBLEMOS
Pakrypes i viena sona (labiau kairysis priekis). Uzia pavaru deze (turiu kita, bet ar gera, nezinau). Po pernykscio saskrydzio grizes namo ir isjunges varikli, puoliau gesinti po priek.dangciu kilusio mini gaisro - uzsidege laidai. Uzgesinau sekmingai, laidus sutvarkiau.
Dabar vazineju ir sirdi dziuginu bei aplinkiniams nuotaika keliu.
PAGARBIAI
AIDIS
Amico Mexico
Sveiki prisijungę.
Meksikietiški Vabalai kartais tampa tikra mįsle, atrodo literatūroje apie juos viskas parašyta, bet ten nėra gan svarbių dalykų.
Kažkuriuo metu Meksikiečiai nutraukė 1.2 - D variklių gamybą, anksčiau maniau, kad tai įvyko 1992 metų spalio mėnesį, kai jie buvo pakeisti 1.6 tūrio varikliais su įpurškimu ir pažymėti ACD raidėmis, bet aiškėja, kad meksikiečiai 1.6 variklius Vabalams ėmė montuoti dar anksčiau, tik jie karbiuratoriniai ir pažymėti AF raidėmis.
AF varikliai gaminti Vokietijoje nuo 1970 iki 1975 metų, darbinė talpa 1.6, 46 galios, iš viso ten pagaminta 130 tūkstančių tokių variklių.
Vėliau AF variklių gamyba matyt perkelta į Meksika ir šiuos variklius montavo į Meksikoje gaminamus VW 181 Kurierwagen modelius, o dar vėliau (gal būt apie 1990 metus) ir į Vabalus, kol pagaliau 1992 metais juos pakeitė ACD varikliai.
Yra žinoma, kad po 1985 metų, kita oficialioji Vabalų serija Europą pasiekė tik 1995 metais. Bet prekybiniuose tinklapiuose retsykiais pasitaiko ir 1992 metais pagamintų Vabalų, gal būt tais metais kažkas ryžosi jais prekiauti privačiais keliais.
Žodžiu Aidžio Vabalas taip pat unikalus, retos serijos ir retų metų automobilis.
Meksikietiški Vabalai kartais tampa tikra mįsle, atrodo literatūroje apie juos viskas parašyta, bet ten nėra gan svarbių dalykų.
Kažkuriuo metu Meksikiečiai nutraukė 1.2 - D variklių gamybą, anksčiau maniau, kad tai įvyko 1992 metų spalio mėnesį, kai jie buvo pakeisti 1.6 tūrio varikliais su įpurškimu ir pažymėti ACD raidėmis, bet aiškėja, kad meksikiečiai 1.6 variklius Vabalams ėmė montuoti dar anksčiau, tik jie karbiuratoriniai ir pažymėti AF raidėmis.
AF varikliai gaminti Vokietijoje nuo 1970 iki 1975 metų, darbinė talpa 1.6, 46 galios, iš viso ten pagaminta 130 tūkstančių tokių variklių.
Vėliau AF variklių gamyba matyt perkelta į Meksika ir šiuos variklius montavo į Meksikoje gaminamus VW 181 Kurierwagen modelius, o dar vėliau (gal būt apie 1990 metus) ir į Vabalus, kol pagaliau 1992 metais juos pakeitė ACD varikliai.
Yra žinoma, kad po 1985 metų, kita oficialioji Vabalų serija Europą pasiekė tik 1995 metais. Bet prekybiniuose tinklapiuose retsykiais pasitaiko ir 1992 metais pagamintų Vabalų, gal būt tais metais kažkas ryžosi jais prekiauti privačiais keliais.
Žodžiu Aidžio Vabalas taip pat unikalus, retos serijos ir retų metų automobilis.