Stabdžiai

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

teisingai, dviračiuose tai mechaniniai :D
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Jau pradedu galvoti Sigi apie mechaninius stabdžius, nes kantrybė ant ribos.
Mindaka parasyk savo tel Nr. aš paskambinsiu susitarsim dėl rem komplekto.
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Valdas wrote:Jau pradedu galvoti Sigi apie mechaninius stabdžius, nes kantrybė ant ribos.
Mindaka parasyk savo tel Nr. aš paskambinsiu susitarsim dėl rem komplekto.
parasiau i PM
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Noriu pasidalinti apie stabdziu problemos issprendima. Beda, kaip sakoma viena nevaiksto, taigi dar karta uzdejau nauja pagrindini stabdziu cilindra, bet stabdziai taip ir neatsirado. Tada pasinaudojau Black patarimu, sukeliau kaladeles iki ratu neprasisukimo, Rimo patarimu nuemiau priekiniu ratu stabdziu kaladeliu ir cilindriuku tvirtinimo skardas, kad stabdziu cilindrai butu horizontalioje darbineje padetyje. Kaip zinia, kai viska surenki, stabdziu cilindrai esti vertikalioje padetyje, tai buvo itarimas, o gal ir realiai oro burbulas sedi sau virsuje ir neiseina lauk, nes nuorinimo taskas jau atsiranda zemiau. Ir stai stabdziai nors ir neypatingi, bet atsirado, dar manau prisidejo tai, kad visi cilindriukai didesnio diametro, o pagrindinis liko originalaus ismatavimo, bugnai padile, kaladeles taip pat. Dabar pakeiciau visas kaladeles i naujas, dar karta nuorinau, pradzioje suspausto oro padavimu i bakeli, po to mechaniskai ir viskas kaip ir OK. Na ir zinoma pirmieji pasivazinejimo metrai, bet tai jau kitoje rubrikoje, aisku dekui visiems uz patarimus.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Turiu ir aš vieną bėdelę su stabdžiais.

Gaila nėra kokio stabdžių reguliatoriaus vabale... Mano bėda, nežinau ar po visų tų sužeminimų, ar ji buvo visada, negaliu pasakyti, bet kai stabdai dabar, tai priekiniai ratai čiuožia ir stabdymas neefektyvus.
Jei stabdai pedalu ir trauki rankinį, stabdymo kelias daug trumpesnis nei vien pedalu.
Kai keičiau stabdžių kaladėles gale, tai buvau palikęs kiek ant prisitrinimo, būgnas sukdavosi stipriau pasukus, nes liesdavosi, stabdžiai ten turėtų būti geri, be to ir techninei apžiūroje neužkliuvo...
Kaip spręsti šią netolygaus stabdžių pasiskirstymo problemą?
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Manau,kad stabdymas butu efektyvesnis,jeigu ant priekiniu ratu uzdetum platesnes padangas.
O dabar,kaip sakoma,grozis reikalauja auku :lol:
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Stovi priekyje originalus dydis 155 ir gale greitai irgi tokios stovės...
Tai bus originalas ir stabdymas turi būti normalus.
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

automobilių judėjimo teorija sako, kad stabdymo efektyvumas nuo padangų pločio nepriklauso
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Idomi cia teorija :roll:
kazi kodel F1 nevaziuoja su siaurom,pvz. 155 plocio padangom :D
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Bet kokiu atveju reikia spręsti problemą ne dėl ratų pločio, bet dėl nepakankamo galinių ratų stabdymo efektyvumo... :shock:
Post Reply