Blevyzgos...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Šiek tiek papildysiu.dzo_marija wrote:VW švenčia ìTransporterė jubiliejų
http://www.autobild.lt/2010/03/vw-svenc ... jubilieju/
Literatūroje yra minima tiksli pirmųjų serijinių autobusėlių gaminimo pradžia - 1950 m. kovo 8 d.
Šį kartą kažkaip sugebėjome pražiopsoti šią datą .
"Techno Classica 2010" parodoje Essene atšvęstas gražus jubiliejus ñ 40 m. sukaktis, kaip pradėtas gaminti Volkswagen Ketchup. Ta proga pagaminta limituota jubiliejinė 1000 butelių Volkswagen Classic Ketchup partija.
1970 m. pagamintas pirmasis Volkswagen Spiced Ketchup kaip priedas žymiosioms "curry" dešrelėms. Jis buvo tirštesnis už standartinį kečupą ir turėjo savitą originalų skonį, kurio receptas kruopščiai saugomas paslaptyje iki šiol.
Gal užsisakom dėžę tokio kečupo mūsų šventei?
1970 m. pagamintas pirmasis Volkswagen Spiced Ketchup kaip priedas žymiosioms "curry" dešrelėms. Jis buvo tirštesnis už standartinį kečupą ir turėjo savitą originalų skonį, kurio receptas kruopščiai saugomas paslaptyje iki šiol.
Gal užsisakom dėžę tokio kečupo mūsų šventei?
Lankydamiesi Berlyne apsilankykite Reichstage, pastatas pritaikytas turistų lankymui, be to nieko nekainuoja. Nuo kupolo atsiveria įspūdingi miesto vaizdai.
Ant stogo randasi restoranas pavadintas Käfer vardu. Su Vabalais tai nieko bendro, tai tik savininko pavardė, kuris Vokietijoje išvystęs visą restoranų tinklą: http://www.feinkost-kaefer.de/dt_bundestag10/
Bendrą vaizdą iš viršaus galite pamatyti tiesiog čia.
Pora vaizdų nuo parlamento stogo:
Ant stogo randasi restoranas pavadintas Käfer vardu. Su Vabalais tai nieko bendro, tai tik savininko pavardė, kuris Vokietijoje išvystęs visą restoranų tinklą: http://www.feinkost-kaefer.de/dt_bundestag10/
Bendrą vaizdą iš viršaus galite pamatyti tiesiog čia.
Pora vaizdų nuo parlamento stogo:
Tai benzino pompa, tokie varikliai su pompa kairėje karterio pusėje atsirado apie 1937 metus. Mums jau įprasti varikliai su pompomis virš karterio, pradėti gaminti 1960 metais.
Dar galima atkreipti dėmesį į kuro vamzdelius. Senesniais laikais guminės žarnos buvo naudojamos retai, be to, guma net ir šiais laikais tarnauja tik 5 metus, todėl metaliniai vamzdeliai buvo labai populiarūs ir ilgaamžiai.
Dzo_marijos nuotraukoje kiek galingesnis Vabalo variklis, atkartojantis Porsche 356 konstrukciją, kraštuose montuojant karbiuratorius, o centre tepalo filtrą.
Taip atrodė Porsche 356 kartos varikliai (nuotraukoje 1955 metų variklis):
Dar galima atkreipti dėmesį į kuro vamzdelius. Senesniais laikais guminės žarnos buvo naudojamos retai, be to, guma net ir šiais laikais tarnauja tik 5 metus, todėl metaliniai vamzdeliai buvo labai populiarūs ir ilgaamžiai.
Dzo_marijos nuotraukoje kiek galingesnis Vabalo variklis, atkartojantis Porsche 356 konstrukciją, kraštuose montuojant karbiuratorius, o centre tepalo filtrą.
Taip atrodė Porsche 356 kartos varikliai (nuotraukoje 1955 metų variklis):
As kaip matau sitame variklyje karbiuratoriai nera papildomai pasildomi nuo ismetimo sistemos.
Tai gal aplamai vasara nereikalingas toks dalykas ir standartiniam vabalui su vienu karbiuratorium? Labai idomu,jei panaikinus karbo pasildyma ar tai nepablogintu variklio darbo ir aisku kazi kaip ten su sanaudom?
Kiek girdejau,autosporte kuo saltesnis benzinas paduodamas i cilindrus,tuo geriau traukia
Tai gal aplamai vasara nereikalingas toks dalykas ir standartiniam vabalui su vienu karbiuratorium? Labai idomu,jei panaikinus karbo pasildyma ar tai nepablogintu variklio darbo ir aisku kazi kaip ten su sanaudom?
Kiek girdejau,autosporte kuo saltesnis benzinas paduodamas i cilindrus,tuo geriau traukia