Sveiki,
As esu vardu Saulius, man greit bus 22, turiu autobuseli T2b.
Autobuselis pagamintas 1979m, turi 2litru varikli, traukia tikrai gerai. Tik tepaliukas sunkiasi ;/
Yra nauja duju iranga, kuri galioja iki 2018m. Reikes pakeist sankaba. Tikriausiai Jums bus smalsu, kodel as nusprendziau isigyti toki lobi, tad trumpai papasakosiu.
Pries pora metu visa vasara dziaugiausi Peugeot J5 kemperiu. Tas kemperis buvo berods 85m, paaukstintu stogu, su kriaukle, saldytuvu, virykle, 4 miegamom vietom. Susesdavo 7 zmones (nelegaliai). Nuo tada man kemperis yra pats tobuliausias dalykas, kadangi nera skirtumo ar liutis, ar salta, kemperyje visada ramiai galima miegot, nereikia statyt palapines, yra muzika ir staliukas. Cia pat saldytuvas pilnas salto lietuvisko alaus.
Vasara baigesi ir teko su juo issiskirti, bet noras tureti toki dalyka buvo labai didziulis. Kadangi uzsiimineju radijo bangomis valdomais modeliais ir tenka vazinet i varzybas, tai pamaniau, kad visai smagu butu su tokiu autobuseliu nuburzgent i kokias varzybas, butu kur susikraut visa manta ir beabejo, kur nakvot.
Didziausias VW T2 privalumas yra tas, kad niekas nepasakys, kad cia "lauzas", net menkiausios vaizduotes zmogus turetu suprast, kai tai legendine transporto priemone, kuri verta issaugojimo.
Sugalvojau nusipirkt ir pradejau ieskoti, kai ieskojau autobuselio buvo neitin palankus metas, nes ju niekas tuo metu nepardavinejo. Kiekviena diena patikrindavua visus puslapius, kur pardavinejamos masinos, paziuredavau siame forume, paziuredavau pas lenkus allegro.pl
Ir viena diena ( 2009 pavasari ) pamaciau varianta, kuris man patiko ir kaina nebuvo didziule. Su geru zmoniu pagalba susisneketa su Lenkais, aisku jie galejo but ir atviresni, na bet yra kaip yra. Laimejau aukciona ir nuvaziavau, pavyko nusidereti, kadangi pamacius kaikuriuos niuansus net nesinorejo pirkti. Na nupirkau as ji ir su nuotykiais siokiais tokiais, po dideliu vargu jis atsidure Lietuvoje.
Atsivarius ji, man iskarto labai truko laiko, nes prasidejo atostogos darbe ir teko dirbti uz kitus, modeliu sportas reikalavo nemazu investiciju, tad pagalvojau, kad reiketu parduot ir palaukt geresniu laiku, bet LAIMEI niekas nepirko ;] Galiausiai viskas susistojo i normalias vezes ir atsirado laiko padirbeti. Ir su kiekviena darbo minutele, tas darbas daresi vis idomesnis ir viskas daresi vis aiskiau, nes pradejau gilintis i problemas, skaitineti ir galvot kaip jas isspresti. Pradzioje pradejau nuo dugno, nes jis labai paveiktas korozijos.
Planuoju viska daryt tokiais etapais:
1. Dugnas
2. Korpuso sonines skardos
3. Variklis
4. Interjeras
4. Etapas bus idomus tuo, kad as ji irenginesiu kaip kemperi. Mano autobuselis turi pertvara, tad ta pertvara paliksiu, tik stikla isimsiu. Prieki paliksiu originalu, nebent sedynes persiusiu audiniu panasiu i Westfalijos, nes odines, kurios originalios man nepatiko, o vairuotojo net ir apsitrynus smarkiai. Visa kita kas yra priekyje stengsiuos atkurt kuo originaliau.
O galineje dalyje, tai darysiu taip, kaip man jau atrodo idealiausiai, panaudosiu patirti is Peugeot J5. Stengsiuos padaryt graziai ir praktiskai.
Siuo metu darbai sustojo, nes labai neturiu laiko ir praktiskai turiu tik viena iseigine per savaite, tad buna ir kitu rupesciu. Ir dar sugedo du mano kampiniai slifuokliai (Bosh melyni). Abieju beda ta pati - atsoko kolektoriaus plokstele.
Manasis autobusėlis (būsimas kemperis)
Manasis autobusėlis (būsimas kemperis)
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Kadangi orai dar nedziugina ir krapstytis metaliniame garaze dar nera noro, tai krapstausi namie.
Jau anksciau buvau ardes, taciau vis neiseidavo man normaliai paleisti sio ventiliatoriaus. Kolektoriu buvau pratekines, Ventiliatorius vis nenorejo suktis, viska sutepiau, atrodo viskas gerai, taciau nenori suktis. Pirma priezastis buvo variklio sepeteliu spyruoklese. Kadangi variklis 8w, tai jis labai stipriai reaguoja i per stiprias sepeteliu spyruokles ir del dideles trinties jis sunkai sukdavosi. Tai teko suderinti spyruokles, kad nebutu nei per stiprios, nei per silpnos. Bet cia nebuvo pagrindine priezastis, dar del didelio variklio inkaro laisvumo pavertus ventiliatoriu, jis pradedavo leciau suktis, tai sia beda issprendziau istekindamas naujas "vtoroplastines saibutes", kurios sumazino trinti.
Ir galiausiai po daugelio ardymu, perdarinejimu jis pradejo pusti, taip kaip turetu. Aisku is 8w variklio stebuklu nereikia tiketis.
Jau anksciau buvau ardes, taciau vis neiseidavo man normaliai paleisti sio ventiliatoriaus. Kolektoriu buvau pratekines, Ventiliatorius vis nenorejo suktis, viska sutepiau, atrodo viskas gerai, taciau nenori suktis. Pirma priezastis buvo variklio sepeteliu spyruoklese. Kadangi variklis 8w, tai jis labai stipriai reaguoja i per stiprias sepeteliu spyruokles ir del dideles trinties jis sunkai sukdavosi. Tai teko suderinti spyruokles, kad nebutu nei per stiprios, nei per silpnos. Bet cia nebuvo pagrindine priezastis, dar del didelio variklio inkaro laisvumo pavertus ventiliatoriu, jis pradedavo leciau suktis, tai sia beda issprendziau istekindamas naujas "vtoroplastines saibutes", kurios sumazino trinti.
Ir galiausiai po daugelio ardymu, perdarinejimu jis pradejo pusti, taip kaip turetu. Aisku is 8w variklio stebuklu nereikia tiketis.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Turiu klausimeli:
Ar gera apsauga nuo korozijos bus, jei as dabar vietas prie kuriu darbuojuos nusveiciu ir nugruntuoju epoksidiniu gruntu ir uziimu kitom vietom ir taip po truputi judu pirmyn, o dazyciau ne anksciau, kaip po metu?
Ar pries dazant reikes vel visiskai viska nusveisti?
Ar gera apsauga nuo korozijos bus, jei as dabar vietas prie kuriu darbuojuos nusveiciu ir nugruntuoju epoksidiniu gruntu ir uziimu kitom vietom ir taip po truputi judu pirmyn, o dazyciau ne anksciau, kaip po metu?
Ar pries dazant reikes vel visiskai viska nusveisti?
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai