Nesu labai aktyvus komentatorius Vabalų forume, todėl ne viskas užsifiksuoja galvoje, atsiprašau
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
.
Kažką panašaus patyriau bandydamas sutvarkyti savojo kabrioleto stabdžius. Kadangi nesu iš tų žmonių, kurie puola detales pirkti reikia to ar ne, tai mano remontai prasideda nuo išardymo. Vabalas buvo nejudintas apie 12 metų ir stabdžių sistemą ardyti tikrai reikėjo, bet pagrindinio cilindro ir ratų cilindriukų viduriai nebuvo sugedę. Viską išploviau ir perrinkau, kur reikėjo - pakeičiau vamzdelius. Atrodė, kad viskas ok ir problemų nuorinant nebus, bet pradėjus orinimo darbą prasidėjo, anot Valdo, mistika. Kad ir kiek skysčio perpumpavau - pilnas pedalo griebimas gaudavosi tik iš antro karto
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
. Pasidariau net tokį juokingą prietaisą orinimui, bet niekas negelbėjo. Praradęs viltį ką nors suprasti supykau ir sukėliau visas stabdžių kaladėles taip, kad ratas rankomis prasisukdavo posunkiai ir "vualia" - stabdo iš pirmo karto 8) . Taigi, Valdai, nevark, o pabandyk stipriai sukelti kaladėles. Kaip ten bebūtų - oras į sistemą negali patekti pro niekur kitur, kaip tik per tuščią bakelį (manau, kad čia tavęs nereikia mokyti
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
). Taigi, išvarai burbulus, sukeli kalades ir pragainioji Vabalą. Po to galima kaladėles truputį ir atleisti, jeigu jau labai ryškiai buvo perveržta.