Nuemiau varikli ir noriu pakeist dezes manzeta ir sankabos ferodo bei atlikti dar kelis profilaktinius darbus.Gal kas gali pasakyt kaip keiciamas manzetas dezes.Kaip jis isimamas?Koks tinka naujas?
Tai pat ar galit atsakyt koks turi but ferodo storis? Maniskis dar kol kas nesiekia kniedziu bet liko iki koks 1mm. Manau i pabaiga.Emiau varikli del to jog sunkiai jungdavosi 1 begis, o kai noredavau jungt atbulini tai jungdavosi sunkiai kol dezej sustodavo kazkas kitaip sakant budavo trrrrrrr sustoja ir isijungia gal jauciat kas yra?
Ir dar vienas klausimas, ar turi buti truputi laisvumo nuemus varikli dezes pirminio velenelio?
Ka dar siulytumet profilaktiskai atlikti surenkant varikli?sutept gal guoliuka reikia pirminio velenelio dezes kur isistato i varikli?
Atleiskite uz netechniskus terminus
Dežės manžeto ir sankabos keitimai
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Jei bėgiai jungiasi blogai, pavarų dėžę reikės ardyti, bet ją pataisyti gali tik specialistas.
Tepalas sunkiasi greičiausiai ne iš pavarų dėžės, o iš variklio. Nuėmus smagratį matyt reikės pakeisti alkūninio veleno riebokšlį (90x70x10 mm):
http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... ts_id/2861
Riebokšlį gali pakeisti tik tas žmogus, kuris jau turi patirties, priešingu atveju, vėl teks nuiminėti variklį.
Alkūninis velenas negali klibėti, bet tai įprastas padėvėto variklio reiškinys.
Smagračio veržlės adatinį guolį būtų gerai sutepti, bet tam tinkančiu tepalu.
Jei iki sankabos kniedžių liko vienas milimetras, manau važinėti dar galima, svarbu, kad važiuojant sankaba neslysta. Sankabos dažnai slysta nuo tepalo kondensato, kuris skverbiasi iš variklio per nesandarų alkūninio veleno riebokšlį.
Prieš uždedant variklį dar būtų gerai patikrinti sankabos išmynimo guolį, ar jis gerame stovyje.
Tepalas sunkiasi greičiausiai ne iš pavarų dėžės, o iš variklio. Nuėmus smagratį matyt reikės pakeisti alkūninio veleno riebokšlį (90x70x10 mm):
http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... ts_id/2861
Riebokšlį gali pakeisti tik tas žmogus, kuris jau turi patirties, priešingu atveju, vėl teks nuiminėti variklį.
Alkūninis velenas negali klibėti, bet tai įprastas padėvėto variklio reiškinys.
Smagračio veržlės adatinį guolį būtų gerai sutepti, bet tam tinkančiu tepalu.
Jei iki sankabos kniedžių liko vienas milimetras, manau važinėti dar galima, svarbu, kad važiuojant sankaba neslysta. Sankabos dažnai slysta nuo tepalo kondensato, kuris skverbiasi iš variklio per nesandarų alkūninio veleno riebokšlį.
Prieš uždedant variklį dar būtų gerai patikrinti sankabos išmynimo guolį, ar jis gerame stovyje.
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Bet pas man truputi kliba ne variklio velenas, bet dezes.Ir slapiuoja matosi is dezes.nusukau ta tokia trikampe plastmase, o po ja salnykas.Ir matosi jog jis nelabai koks.beto kaip minejau truputi juda ta asele kur salnykas isistato(na nezinau kaip ji vadinasi).Bet as galvoju kai variklis istato o ta asis i adatini guoli ir judejimas turetu dingt.Bandysiu idet foto.su situacija.
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Dar truputi tepalas palasa stai cia.Manau priekinis salnykas.Bandysiu sia savaite nuplaut viska su karcheriu kad galima butu rimciau apziuret.Sigi o kaip sankaba pagal tave normali?Juda ta dalis kur rodykle pazymeta.Bet manau ji ir turi kazkiek,kai i varikli isitato ir baigiasi judejimas.O del to manau jog sunkiai 1 ir idomiai atbulinis jungiasi keli zmones sake jog gali butu dezes sinchronizatoriai.
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA