Reikia informacijos dėl pakabos
Reikia informacijos dėl pakabos
Gal kas turite schemu ar aprasymu apie galine pakaba. Mano vabale yra skersines traukes, kurios sujungia galiniu torsionu vamzdzius su galinio tilto tvirtinimo juosta. Sitokiu traukiu niekur nemaciau, ar jos del vaziuokles tvirtumo ar kokia kita paskirtis. Gal cia kokia saviveikla. Pridedu nuotrauka.
Palyginimui įkeliu 1979 metų 1303 kabrioleto galinę pakabą. Tokias pakabas pradėjo gaminti 1967 metais autobusėliams, Vabalams ir kitiems VW automobiliams. Vabaluose ji gaminta iki 1975 metų, vėliau ją gamino tik Vabalams su automatine pavarų dėže ir visiems kabrioletams.
Nuotraukos paimtos iš: http://www.classicvws.com/79wht.htm
Nuotraukos paimtos iš: http://www.classicvws.com/79wht.htm
Tokia sistema geometriškai gerai veikti negali, nes papildomas vamzdis turi taip pat lankstytis.Valdas wrote:Gal kas turite schemu ar aprasymu apie galine pakaba. Mano vabale yra skersines traukes, kurios sujungia galiniu torsionu vamzdzius su galinio tilto tvirtinimo juosta. Sitokiu traukiu niekur nemaciau, ar jos del vaziuokles tvirtumo ar kokia kita paskirtis. Gal cia kokia saviveikla. Pridedu nuotrauka.
Kuo mažiau svorio judančiose pakabos detalėse, tuo efektyviau veikia pati pakaba.
Tačiau vabalai iki ~60 metų turėjo tendenciją ant posūkio greitai apvirsti, nes vidinis ratas per daug "palysdavo" po kėbulu. Tada VW koncernas sukūrė priekinius ir galinius stabilizatorius.
Gali būti tai buvo bandymas "stabilizuoti" galinę pakabą...
Sis papildomas vamzdis (stabilizatorius) nejudamai tvirtinasi tik prie isilgines traukes, o prie skersinio torsionu remo tvirtinasi per metaline ir gumine ivore, todel pakabos judejimui pasipriesinimo nesukelia. Sigis siule isimti sita mechanizma, as nutariau viska isbandyti ir po to priimti sprendima, idomu kaip elgsis automobilis kelyje, na o ismti jei nepasitvirtins nebus sudetinga. Beje sitie stabilizatoriai tikrai pagaminti kokybiskai ir dailiai, galima butu izvelgti gamyklini kurini.