Reikia informacijos dėl pakabos

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Reikia informacijos dėl pakabos

Post by Valdas »

Gal kas turite schemu ar aprasymu apie galine pakaba. Mano vabale yra skersines traukes, kurios sujungia galiniu torsionu vamzdzius su galinio tilto tvirtinimo juosta. Sitokiu traukiu niekur nemaciau, ar jos del vaziuokles tvirtumo ar kokia kita paskirtis. Gal cia kokia saviveikla. Pridedu nuotrauka.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Čia tai bent, visko mačiau, bet tokio neteko. Kažkas bandė kopijuoti 1500 ir 1302/03 galinę pakabą. Ar nebus kokio ralio meistro patobulinimai geresniam stabilumui. Mintis žinoma įdomi ir drasi.
Jei trumpai, tai saviveikla, manau nevarg ir pakabink patobulinimą ant vinies :D.
GedasV
Posts: 56
Joined: 2009 Mar 16 Mon, 12:02
Location: Kaunas

Post by GedasV »

Čia panašu į stock gaminį.Gal ir sustandina pakabą kažkiek
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Palyginimui įkeliu 1979 metų 1303 kabrioleto galinę pakabą. Tokias pakabas pradėjo gaminti 1967 metais autobusėliams, Vabalams ir kitiems VW automobiliams. Vabaluose ji gaminta iki 1975 metų, vėliau ją gamino tik Vabalams su automatine pavarų dėže ir visiems kabrioletams.
Nuotraukos paimtos iš: http://www.classicvws.com/79wht.htm
User avatar
Arunas
Posts: 328
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 19:04
Location: Vilnius
Contact:

Post by Arunas »

Valdas wrote:Gal kas turite schemu ar aprasymu apie galine pakaba. Mano vabale yra skersines traukes, kurios sujungia galiniu torsionu vamzdzius su galinio tilto tvirtinimo juosta. Sitokiu traukiu niekur nemaciau, ar jos del vaziuokles tvirtumo ar kokia kita paskirtis. Gal cia kokia saviveikla. Pridedu nuotrauka.
Tokia sistema geometriškai gerai veikti negali, nes papildomas vamzdis turi taip pat lankstytis.
Kuo mažiau svorio judančiose pakabos detalėse, tuo efektyviau veikia pati pakaba.
Tačiau vabalai iki ~60 metų turėjo tendenciją ant posūkio greitai apvirsti, nes vidinis ratas per daug "palysdavo" po kėbulu. Tada VW koncernas sukūrė priekinius ir galinius stabilizatorius.
Gali būti tai buvo bandymas "stabilizuoti" galinę pakabą...
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Sis papildomas vamzdis (stabilizatorius) nejudamai tvirtinasi tik prie isilgines traukes, o prie skersinio torsionu remo tvirtinasi per metaline ir gumine ivore, todel pakabos judejimui pasipriesinimo nesukelia. Sigis siule isimti sita mechanizma, as nutariau viska isbandyti ir po to priimti sprendima, idomu kaip elgsis automobilis kelyje, na o ismti jei nepasitvirtins nebus sudetinga. Beje sitie stabilizatoriai tikrai pagaminti kokybiskai ir dailiai, galima butu izvelgti gamyklini kurini.
GedasV
Posts: 56
Joined: 2009 Mar 16 Mon, 12:02
Location: Kaunas

Post by GedasV »

Rašykit kaip sekėsi bandymai.Kai kada nuodugniam testavimui kelyje reikia didesnio greičio,taip kad pasirinkite saugų greitį :D
Post Reply