Karmann Ghia Kaune (ir Lietuvoje)
Karmann Ghia Kaune (ir Lietuvoje)
Gaila, nežinau jokios informacijos apie šią Karmann Ghia, nei kieno ji, nei kaip ji atsidūrė Lietuvoje? Bet, kadangi ji stovi Kaune šalia Peugeot centro, tai galima spėt, kad ji priklauso kažkam iš Vičiūnų grupės savininkų ar vadovų! Įdedu kelias foto.
Apie šią Karmann Ghia informacijos šiek tiek buvo oldtimer forume, ten Gansas užsiminė, kad šį automobilį gimtadienio progą gavo Vičiūnų savininkas. Automobilis turėtų būti pagamintas apie 1966 metus.
Anksčiau Lietuvoje yra pabuvoję viso du VW Karmann Ghia automobiliai. Vienas aukso spalvos 1970 metų gamybos buvo atvežtas iš Šveicarijos 2001 metais į Šiaulius, po metų perdažytas ir vėl iškeliavo už Lietuvos ribų.
Kitas į Vilnių atkeliavo prieš 1,5 metų, geltonos spalvos, pagamintas 1974 metais. Jo stovis ne iš geriausių, gerokai papūvęs.
Idealiai restauruotas Karmann Ghia Vakarų Europoje dabar neįperkamas, o įperkamas bus visiškai supuvęs arba kokio ''auksarankio'' gerokai apgadintas virinimo lopais. Nusipirkus tokį automobilį tektų keisti slenksčius, dugno dalis ir lopyti aibę skylių.
Trumpai apie Karmann Ghia:
Gamino šiuos automobilius nuo 1955 iki 1974 metų. Per 19 gamybos metų coupe Karmann-Ghia automobilių pagaminta 363.000 vienetų ir dar 81.000 pagaminta šio automobilio kabrioletų. Viso 444.000 Karmann-Ghia automobilių.
Tai nedidelis ir lengvas automobilis tesvėręs 810 kilogramų Vabalo bazėje ir Vabalo varikliu. Į šį automobilį pradžioje montuoti tie patys 1,2 litro Vabalo varikliai. Paskutinį dešimtmetį didėjant VW variklių gamai, į šį automobilį pradėti montuoti 1,5 ir 1,6 ltr. varikliai.
Per du dešimtmečius kėbulo formos beveik nekito. Keitėsi tik buferių formos, žibintų dydžiai, apdailos detalės bei interjeras. Nuotraukoje matomas kampuotas buferis keitėsi 1971 metais.
Pilnas šio automobilio pavadinimas VW Typ 14 Karmann-Ghia. Typ 14 - gamyklos pavadinimas, Karmann - tai privačios įmonės kėbulų gamintojas Osnabriuke, o Ghia tai italų Turino miesto automobilių dizaino kūrėjų vardas (dizaineris Luigi Segre).
Vokiškas dailus ir nedidelis automobilis sukurtas bendradarbiaujant net trims automobilių kūrėjams. Šiais laikais tai paklausus kolekcionierių ir automobilių tiuninguotojų medžioklės objektas.
1. 2002 metai, Vabalų šventėje Paluknyje netoli Vilniaus (Karmann Ghia 1970 m.).
2-5. 2006 m. rugpjūtis, Vilnius, Gedimino pr. (Karmann Ghia 1974 m.):
Anksčiau Lietuvoje yra pabuvoję viso du VW Karmann Ghia automobiliai. Vienas aukso spalvos 1970 metų gamybos buvo atvežtas iš Šveicarijos 2001 metais į Šiaulius, po metų perdažytas ir vėl iškeliavo už Lietuvos ribų.
Kitas į Vilnių atkeliavo prieš 1,5 metų, geltonos spalvos, pagamintas 1974 metais. Jo stovis ne iš geriausių, gerokai papūvęs.
Idealiai restauruotas Karmann Ghia Vakarų Europoje dabar neįperkamas, o įperkamas bus visiškai supuvęs arba kokio ''auksarankio'' gerokai apgadintas virinimo lopais. Nusipirkus tokį automobilį tektų keisti slenksčius, dugno dalis ir lopyti aibę skylių.
Trumpai apie Karmann Ghia:
Gamino šiuos automobilius nuo 1955 iki 1974 metų. Per 19 gamybos metų coupe Karmann-Ghia automobilių pagaminta 363.000 vienetų ir dar 81.000 pagaminta šio automobilio kabrioletų. Viso 444.000 Karmann-Ghia automobilių.
Tai nedidelis ir lengvas automobilis tesvėręs 810 kilogramų Vabalo bazėje ir Vabalo varikliu. Į šį automobilį pradžioje montuoti tie patys 1,2 litro Vabalo varikliai. Paskutinį dešimtmetį didėjant VW variklių gamai, į šį automobilį pradėti montuoti 1,5 ir 1,6 ltr. varikliai.
Per du dešimtmečius kėbulo formos beveik nekito. Keitėsi tik buferių formos, žibintų dydžiai, apdailos detalės bei interjeras. Nuotraukoje matomas kampuotas buferis keitėsi 1971 metais.
Pilnas šio automobilio pavadinimas VW Typ 14 Karmann-Ghia. Typ 14 - gamyklos pavadinimas, Karmann - tai privačios įmonės kėbulų gamintojas Osnabriuke, o Ghia tai italų Turino miesto automobilių dizaino kūrėjų vardas (dizaineris Luigi Segre).
Vokiškas dailus ir nedidelis automobilis sukurtas bendradarbiaujant net trims automobilių kūrėjams. Šiais laikais tai paklausus kolekcionierių ir automobilių tiuninguotojų medžioklės objektas.
1. 2002 metai, Vabalų šventėje Paluknyje netoli Vilniaus (Karmann Ghia 1970 m.).
2-5. 2006 m. rugpjūtis, Vilnius, Gedimino pr. (Karmann Ghia 1974 m.):
sveiki
Na va, jums keleta foto kam smalsu . Masina "truputi" dauzta ir "truputi" jau patvarkyta ir darbai juda sekmingai i prieki .
Del darbu
Ačiū, bet tam reikejo begalines brolio pagalbos ir auksarankių meistru pagalbos . Tai va, as jiems ir broliui dekingas uz sia puikia masina . Butent brolio nuopelnu ir isigijau ja .
Priėjus arčiau KarmannÃo, krenta į akis, kad palyginus su Vabalu, tai visai nedidukė mašinytė. Taip ir yra, jos aukštis 1,32 m., o Vabalo aukštis 1,55 m. Visi kiti matmenys panašūs į Vabalo. Trumpai tariant, už Vabalą, Karmann Ghia žemesnė 23 cm, ilgesnė 4 cm ir platesnė 8 centimetrais.
Oficialiai ji sukurta kaip dvivietė mašina, bet kaina labai didelė, dvigubai brangesnė už Vabalą. 1960 metais ''Standard'' Vabalas kainavo 4000 DM, o Karmann Ghia Coupe 8000 DM. Tokią didelę kainą lėmė tai, kad Karmann Ghia automobiliai gaminti Osnabriuko gamykloje. Gamykla mažesnė už kitus VW milžinus, dėl to darbo našumas ir išlaidos didesnės. Taip pat šioje Osnabriuko gamykloje 1949-1980 metais gaminti ir Vabalai kabrioletai, kurie už įprastus Vabalus buvo brangesni visu trečdaliu.
Visa techninė Karmann Ghia pusė - dugnas, pakaba, pavarų dėžė ir variklis, visiškai nesiskyrė nuo Vabalo, jis tiesiog pagamintas Vabalo bazėje. Tačiau interjeras buvo prašmatnesnis. Kilimai, apmušimai, rankenėlės, skydelis, praveriami šoniniai langai - atrodė ištaigingiau.
1-4. 1962 metų Karmann Ghia Coupe interjeras. Visi piešiniai iš: http://www.thesamba.com/vw/archives/lit ... german.php
5-7. Ir dar keletas meninių vaizdų pasigrožėjimui iš kitų šalių.
Oficialiai ji sukurta kaip dvivietė mašina, bet kaina labai didelė, dvigubai brangesnė už Vabalą. 1960 metais ''Standard'' Vabalas kainavo 4000 DM, o Karmann Ghia Coupe 8000 DM. Tokią didelę kainą lėmė tai, kad Karmann Ghia automobiliai gaminti Osnabriuko gamykloje. Gamykla mažesnė už kitus VW milžinus, dėl to darbo našumas ir išlaidos didesnės. Taip pat šioje Osnabriuko gamykloje 1949-1980 metais gaminti ir Vabalai kabrioletai, kurie už įprastus Vabalus buvo brangesni visu trečdaliu.
Visa techninė Karmann Ghia pusė - dugnas, pakaba, pavarų dėžė ir variklis, visiškai nesiskyrė nuo Vabalo, jis tiesiog pagamintas Vabalo bazėje. Tačiau interjeras buvo prašmatnesnis. Kilimai, apmušimai, rankenėlės, skydelis, praveriami šoniniai langai - atrodė ištaigingiau.
1-4. 1962 metų Karmann Ghia Coupe interjeras. Visi piešiniai iš: http://www.thesamba.com/vw/archives/lit ... german.php
5-7. Ir dar keletas meninių vaizdų pasigrožėjimui iš kitų šalių.