Kokie šio Vabalo metai ir kiek galėtų kainuoti? (1)
Kokie šio Vabalo metai ir kiek galėtų kainuoti? (1)
kurių metų gali būti šis gyvūnėlis, ir kokia kaina galima mokėti?
Vabalas pagamintas 1970 arba 1971 metais. Kadaise kažkas juo rūpinosi - nuchromuotas galinis snapas ir žibintų stovai, taip pat uždėti lieti ratlankiai. Vabalas turėtų būti atvežtas iš Skandinavijos šalių, nes galinio sparno apačioje turi aukštesnę nerūdijančio plieno apsaugą.
Puikiai atrodo nesurūdijęs ir nesulankstytas buferis, paprastai buferiai būna gerokai suvargę. Vabalas turėtų būti "L" modelio (tai yra su nedideliais smulkiais priedais, tokiais kaip atbulinio bėgio lemputės žibintuose, guminė juostelė buferyje bei chromuotas apvadėlis aplink vėdinimo groteles ir kita).
Šio Vabalo galinis langas neturi dekoratyvinio aliuminio apvado arba gumoje esantis plastmasinis apvadas yra nuo saulės išdegęs. Vabalas jau daugelį metų apleistas, jo dugnas turėtų būti varganas, be to ir slenksčio pakoja paminkyta. Perdažytas jis nebrangiais dažais, nes dažai jau gerokai išdegę (išskyrus viena sparną).
Kaip taisyklė, apžiūrėjus arčiau tokių metų automobilį, pasimato ir daugiau nemalonių siurprizų. Didžiausi nemalonumai, tai supuvęs dugnas, nes kėbulas sunkiausiai atstatoma automobilio dalis. Variklį greičiausiai taip pat tektų nuodugniai remontuoti.
Dėl šio Vabalo kainos labai sunku pasakyti, reikia žiūrėti gyvai, bet pažiūrėjus į išvaizdą jis galėtų kainuoti ne daugiau 2000 litų.
Dažniausiai žmonės tikisi savo automobilį parduoti kuo brangiau, bet pasiūlius jiems 2000 litų, jie nesutinka, sako per mažai ir norėtų dvigubai. Bet baisiausia atsitinka vėliau, kai per kelerius metus nepavykus parduoti, jie automobilį numeta tiesiog likimo valiai kur nors patvorį ir neprabėgus nė pusmečiui automobilis išgaruoja valkatų maišuose .
Puikiai atrodo nesurūdijęs ir nesulankstytas buferis, paprastai buferiai būna gerokai suvargę. Vabalas turėtų būti "L" modelio (tai yra su nedideliais smulkiais priedais, tokiais kaip atbulinio bėgio lemputės žibintuose, guminė juostelė buferyje bei chromuotas apvadėlis aplink vėdinimo groteles ir kita).
Šio Vabalo galinis langas neturi dekoratyvinio aliuminio apvado arba gumoje esantis plastmasinis apvadas yra nuo saulės išdegęs. Vabalas jau daugelį metų apleistas, jo dugnas turėtų būti varganas, be to ir slenksčio pakoja paminkyta. Perdažytas jis nebrangiais dažais, nes dažai jau gerokai išdegę (išskyrus viena sparną).
Kaip taisyklė, apžiūrėjus arčiau tokių metų automobilį, pasimato ir daugiau nemalonių siurprizų. Didžiausi nemalonumai, tai supuvęs dugnas, nes kėbulas sunkiausiai atstatoma automobilio dalis. Variklį greičiausiai taip pat tektų nuodugniai remontuoti.
Dėl šio Vabalo kainos labai sunku pasakyti, reikia žiūrėti gyvai, bet pažiūrėjus į išvaizdą jis galėtų kainuoti ne daugiau 2000 litų.
Dažniausiai žmonės tikisi savo automobilį parduoti kuo brangiau, bet pasiūlius jiems 2000 litų, jie nesutinka, sako per mažai ir norėtų dvigubai. Bet baisiausia atsitinka vėliau, kai per kelerius metus nepavykus parduoti, jie automobilį numeta tiesiog likimo valiai kur nors patvorį ir neprabėgus nė pusmečiui automobilis išgaruoja valkatų maišuose .
Matyt kadaise Vabalo priekiui gerokai buvo kliuvę, nes bagažinės dangtis ir kairys sparnas ne šio Vabalo (dangtyje nėra VW ženkliuko, o sparnas su dekoratyvinėmis 1200 Vabalo grotelėmis).
Dar viena įdomi detalė, dekoratyvinė durų juostelė nusvirusi žemyn, čia taip pat kažkas keista. Bet priekinis buferis kaip ir galinis tiesiog be priekaištų. Radijo antenos vietoje labai retas ir originalus VW nerūdijančio plieno kamštelis. Sunku nuotraukoje įžiūrėti galinį sparną, bet apsauga berods yra, tik ji nudažyta juodai.
Dar viena įdomi detalė, dekoratyvinė durų juostelė nusvirusi žemyn, čia taip pat kažkas keista. Bet priekinis buferis kaip ir galinis tiesiog be priekaištų. Radijo antenos vietoje labai retas ir originalus VW nerūdijančio plieno kamštelis. Sunku nuotraukoje įžiūrėti galinį sparną, bet apsauga berods yra, tik ji nudažyta juodai.