Dar vienas naujas Vabaliukas Vilniuje. 1967 m. 03 mėn., Deluxe variantas, atvežtas iš Austrijos. Truputį daužtas kairys priekinis sparnas, tačiau visas kita - pakankamai geros būklės.
Dabar laukia ilgas ir džiaugsmingas restauravimo procesas
Iki pasimatymo gatvėse ir keliuose!!!
Dar vienas Vabaliukas Vilniuje
Sveikinu prisijungus.
Visas nuotraukas su prekiaujamais Vabalais iš įvairių tinklalapių visada nusikopijuoju, nes vėliau labai praverčia, nes žinai, kas ir iš kur. Užvakar nusikopijavau šio Vabalo nuotraukas su visa informacija, šiandien vėl atsidarau pasižiūrėti, o skelbimo su nuotraukomis jau nėra. Aha, vadinasi Vabalą kaž kas nupirko .
Va ir ilgai laukti nereikėjo, Linas greitai prisistatė forume. Sveikinu prisijungus prie klasikos gerbėjų. Viliuosi Vabalas nebus itin pavargęs, kas deja dažnai pasitaiko.
Apibendrinant šį Vabalą, jį dar galima pavadinti eksportiniu variantu. Gal būt jo visa šviesų ir elektros įranga pritaikyta Europai, bet eksportiniams modeliams visada montuodavo stipresnius variklius. Nuo 1965 metų, be 1,2 variklių, Vabalams pradėti gaminti ir 1,3 varikliai, šiame modelyje kaip tik toks ir turėtų būti (variklis F, 40 AG).
Vabalui berods niekas rimtai nepakeista, viskas atrodo taip, lyg Vabalas būtų neliestas 40 metų.
1967-ieji metai buvo vieni iš didelių pasikeitimų laikotarpių. Nuo 1967 metų rugpjūčio Vabalus ėmė gaminti su gerokai pakeista išvaizda: priekiniai žibintai tapo statūs ir apvalūs; padidinti ir pakeista galinių žibintų forma; buferiai tapo masyvesni ir kampuotos formos; taip pat buferiai šiek tiek pakelti aukščiau; pakėlus buferius, teko užapvalinti priekinį ir galinį dangčius, tai stipriai pakeitė Vabalo išvaizdą; atsirado nauja elektros įranga, vietoje 6 voltų, dabar 12.
Kad lengviau suprasti, apie ką aš čia pasakoju, trumpai išvardinsiu Vabalų suskirstymo periodus, tai yra:
1938-1952 m. Brezelfenster (dvigubu langu);
1952-1956 m. Ovalfenster (viengubas ovalinis langas);
1956-1967 m. padidintas langas, bet visumoje be žymių kėbulo pakeitimų (1964 m. padidinti šoniniai langai);
1967-1977 m. didelių modernizavimų metas (įskaitant ir modelius 1302 ir 1303).
Anglai turi net tinklalapį, kuris pavadintas ''pre67vw'' vardu www.pre67vw.com
Visas nuotraukas su prekiaujamais Vabalais iš įvairių tinklalapių visada nusikopijuoju, nes vėliau labai praverčia, nes žinai, kas ir iš kur. Užvakar nusikopijavau šio Vabalo nuotraukas su visa informacija, šiandien vėl atsidarau pasižiūrėti, o skelbimo su nuotraukomis jau nėra. Aha, vadinasi Vabalą kaž kas nupirko .
Va ir ilgai laukti nereikėjo, Linas greitai prisistatė forume. Sveikinu prisijungus prie klasikos gerbėjų. Viliuosi Vabalas nebus itin pavargęs, kas deja dažnai pasitaiko.
Apibendrinant šį Vabalą, jį dar galima pavadinti eksportiniu variantu. Gal būt jo visa šviesų ir elektros įranga pritaikyta Europai, bet eksportiniams modeliams visada montuodavo stipresnius variklius. Nuo 1965 metų, be 1,2 variklių, Vabalams pradėti gaminti ir 1,3 varikliai, šiame modelyje kaip tik toks ir turėtų būti (variklis F, 40 AG).
Vabalui berods niekas rimtai nepakeista, viskas atrodo taip, lyg Vabalas būtų neliestas 40 metų.
1967-ieji metai buvo vieni iš didelių pasikeitimų laikotarpių. Nuo 1967 metų rugpjūčio Vabalus ėmė gaminti su gerokai pakeista išvaizda: priekiniai žibintai tapo statūs ir apvalūs; padidinti ir pakeista galinių žibintų forma; buferiai tapo masyvesni ir kampuotos formos; taip pat buferiai šiek tiek pakelti aukščiau; pakėlus buferius, teko užapvalinti priekinį ir galinį dangčius, tai stipriai pakeitė Vabalo išvaizdą; atsirado nauja elektros įranga, vietoje 6 voltų, dabar 12.
Kad lengviau suprasti, apie ką aš čia pasakoju, trumpai išvardinsiu Vabalų suskirstymo periodus, tai yra:
1938-1952 m. Brezelfenster (dvigubu langu);
1952-1956 m. Ovalfenster (viengubas ovalinis langas);
1956-1967 m. padidintas langas, bet visumoje be žymių kėbulo pakeitimų (1964 m. padidinti šoniniai langai);
1967-1977 m. didelių modernizavimų metas (įskaitant ir modelius 1302 ir 1303).
Anglai turi net tinklalapį, kuris pavadintas ''pre67vw'' vardu www.pre67vw.com
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Sveiki,
pabandysiu trumpai atsakyti i Jusu visu klausimus:
Sigiui: taip, tai yra exportinis variantas, taciau, kaip ir minejot, greiciausiai pritaikytas Europai, nes jau turi 12 V elektros sistema. Variklis pas ji yra D serijos, t.y. 1,2 litro 34 AG. Rida - spidometras rodo 110 tukst. km. Greiciausiai tai tiesa, nes islike paskutinio aptarnavimo lipdukai (alyva keista 2001 m. esant 97 tukst. km ridai, tais paciais metais praeita ir technine apziura, yra visos atzymos. Is tikruju, automobilis mazai liestas per 40 metu, bent jau taip atrodo ji apziurejus. Gal, pradejus krapstyti giliau, rasiu kokiu praeities "randų"...
Justinui: pazadu, kad informuosiu visus apie darbo eiga su nuotraukomis!
Dzo_marija: taip, priekyje yra ratai su 4 skylem, gale - su 5. Kiek supratau, priekine pakaba keista po avarijos ir del kazkokiu priezasciu pakeistos ir stebules. Is tikruju, visi ratai turi buti 5 skyliu. Gera zinia ta, kad su Vabaliuku gavau ir originalias stebules kartu su svirtimis.
Labai malonu su Jumis visais padiskutuoti sirdziai mielomis temomis!
pabandysiu trumpai atsakyti i Jusu visu klausimus:
Sigiui: taip, tai yra exportinis variantas, taciau, kaip ir minejot, greiciausiai pritaikytas Europai, nes jau turi 12 V elektros sistema. Variklis pas ji yra D serijos, t.y. 1,2 litro 34 AG. Rida - spidometras rodo 110 tukst. km. Greiciausiai tai tiesa, nes islike paskutinio aptarnavimo lipdukai (alyva keista 2001 m. esant 97 tukst. km ridai, tais paciais metais praeita ir technine apziura, yra visos atzymos. Is tikruju, automobilis mazai liestas per 40 metu, bent jau taip atrodo ji apziurejus. Gal, pradejus krapstyti giliau, rasiu kokiu praeities "randų"...
Justinui: pazadu, kad informuosiu visus apie darbo eiga su nuotraukomis!
Dzo_marija: taip, priekyje yra ratai su 4 skylem, gale - su 5. Kiek supratau, priekine pakaba keista po avarijos ir del kazkokiu priezasciu pakeistos ir stebules. Is tikruju, visi ratai turi buti 5 skyliu. Gera zinia ta, kad su Vabaliuku gavau ir originalias stebules kartu su svirtimis.
Labai malonu su Jumis visais padiskutuoti sirdziai mielomis temomis!
Sveiki, kolegos! Na va, per ilgąsias šventes pradėjau ardyti savo Vabaliuką. Ką galiu pasakyti? Kėbulo stovis mane kol kas džiugina, korozijos pažeistų vietų radau mažiau nei tikėjausi. Kaip ir maniau, labiausiai surūdijusi priekinė kairė dalis, t.y. ten, kur buvo smūgis. Kairės pusės sparną ir slenkstį nutariau pakeisti visai naujais (ačiū Arūnui už detales ), taip pat reiks palopyti dugną po vairuotojo kojomis.
Kol kas tęsiu ardymo darbus, toliau - kėbuliniai darbai.
Keletas nuotraukų iš Vabaliuko garažo:
Kol kas tęsiu ardymo darbus, toliau - kėbuliniai darbai.
Keletas nuotraukų iš Vabaliuko garažo: