Dar vienas Vabaliukas Vilniuje

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Dar vienas Vabaliukas Vilniuje

Post by Linas »

Dar vienas naujas Vabaliukas Vilniuje. 1967 m. 03 mėn., Deluxe variantas, atvežtas iš Austrijos. Truputį daužtas kairys priekinis sparnas, tačiau visas kita - pakankamai geros būklės.

Dabar laukia ilgas ir džiaugsmingas restauravimo procesas :)

Iki pasimatymo gatvėse ir keliuose!!! :P
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Atsiprašau, per neapsižiūrėjimą įkėliau savo pranešimą ne į tą temą. :(
Norėjau įkelti į "Jūsų augintinis".

Prašau gerb. Administratoriaus perkelti. Ačiū.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Sveikinu prisijungus.
Visas nuotraukas su prekiaujamais Vabalais iš įvairių tinklalapių visada nusikopijuoju, nes vėliau labai praverčia, nes žinai, kas ir iš kur. Užvakar nusikopijavau šio Vabalo nuotraukas su visa informacija, šiandien vėl atsidarau pasižiūrėti, o skelbimo su nuotraukomis jau nėra. Aha, vadinasi Vabalą kaž kas nupirko :D.
Va ir ilgai laukti nereikėjo, Linas greitai prisistatė forume. Sveikinu prisijungus prie klasikos gerbėjų. Viliuosi Vabalas nebus itin pavargęs, kas deja dažnai pasitaiko.
Apibendrinant šį Vabalą, jį dar galima pavadinti eksportiniu variantu. Gal būt jo visa šviesų ir elektros įranga pritaikyta Europai, bet eksportiniams modeliams visada montuodavo stipresnius variklius. Nuo 1965 metų, be 1,2 variklių, Vabalams pradėti gaminti ir 1,3 varikliai, šiame modelyje kaip tik toks ir turėtų būti (variklis F, 40 AG).
Vabalui berods niekas rimtai nepakeista, viskas atrodo taip, lyg Vabalas būtų neliestas 40 metų.

1967-ieji metai buvo vieni iš didelių pasikeitimų laikotarpių. Nuo 1967 metų rugpjūčio Vabalus ėmė gaminti su gerokai pakeista išvaizda: priekiniai žibintai tapo statūs ir apvalūs; padidinti ir pakeista galinių žibintų forma; buferiai tapo masyvesni ir kampuotos formos; taip pat buferiai šiek tiek pakelti aukščiau; pakėlus buferius, teko užapvalinti priekinį ir galinį dangčius, tai stipriai pakeitė Vabalo išvaizdą; atsirado nauja elektros įranga, vietoje 6 voltų, dabar 12.

Kad lengviau suprasti, apie ką aš čia pasakoju, trumpai išvardinsiu Vabalų suskirstymo periodus, tai yra:
1938-1952 m. Brezelfenster (dvigubu langu);
1952-1956 m. Ovalfenster (viengubas ovalinis langas);
1956-1967 m. padidintas langas, bet visumoje be žymių kėbulo pakeitimų (1964 m. padidinti šoniniai langai);
1967-1977 m. didelių modernizavimų metas (įskaitant ir modelius 1302 ir 1303).

Anglai turi net tinklalapį, kuris pavadintas ''pre67vw'' vardu www.pre67vw.com
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Sveikas Linai,
Baisiai grazus vabaliukas !
Ziurek, greiciau daugiau nuotrauku idek ;] viena nuotraukele tikrai nepasitenkinsim...
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Sveikas prisijunges :!:
O kaip cia yra kad priekyje ratai su 4 skylem, o gale su 5.?
Cia originalu? Ar pakeista. Keistokai atrodo...
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Sveiki,

pabandysiu trumpai atsakyti i Jusu visu klausimus:

Sigiui: taip, tai yra exportinis variantas, taciau, kaip ir minejot, greiciausiai pritaikytas Europai, nes jau turi 12 V elektros sistema. Variklis pas ji yra D serijos, t.y. 1,2 litro 34 AG. Rida - spidometras rodo 110 tukst. km. Greiciausiai tai tiesa, nes islike paskutinio aptarnavimo lipdukai (alyva keista 2001 m. esant 97 tukst. km ridai, tais paciais metais praeita ir technine apziura, yra visos atzymos. Is tikruju, automobilis mazai liestas per 40 metu, bent jau taip atrodo ji apziurejus. Gal, pradejus krapstyti giliau, rasiu kokiu praeities "randų"... :D

Justinui: pazadu, kad informuosiu visus apie darbo eiga su nuotraukomis!

Dzo_marija: taip, priekyje yra ratai su 4 skylem, gale - su 5. Kiek supratau, priekine pakaba keista po avarijos ir del kazkokiu priezasciu pakeistos ir stebules. Is tikruju, visi ratai turi buti 5 skyliu. Gera zinia ta, kad su Vabaliuku gavau ir originalias stebules kartu su svirtimis.

Labai malonu su Jumis visais padiskutuoti sirdziai mielomis temomis! :D
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Sveikinu ir aš - vabzdžio įsigijimo proga :D. Bus smagu sekti restauracijos procesą. Kada planuoji pradėti?
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Planuoju pradeti nedelsiant. Iskart po sio ilgojo savaitgalio statome ant stendo dauztos vietos atitempimui, po to kiti kebulo darbai...
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Sveiki, kolegos! Na va, per ilgąsias šventes pradėjau ardyti savo Vabaliuką. Ką galiu pasakyti? Kėbulo stovis mane kol kas džiugina, korozijos pažeistų vietų radau mažiau nei tikėjausi. Kaip ir maniau, labiausiai surūdijusi priekinė kairė dalis, t.y. ten, kur buvo smūgis. Kairės pusės sparną ir slenkstį nutariau pakeisti visai naujais (ačiū Arūnui už detales :) ), taip pat reiks palopyti dugną po vairuotojo kojomis.

Kol kas tęsiu ardymo darbus, toliau - kėbuliniai darbai.

Keletas nuotraukų iš Vabaliuko garažo:
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Dar keletas aktualių vaizdų...
Post Reply