Tereikia tik labai norėti...
Nu ka, atgal prie darbu. Ziema arteja, tai nusprendziau pasiruost saltam ir dregnam sezonui... Net nezinojau nuo ko pradet, bet savaime gavos kad atsidariau bagazine ir emiausiu darbo. Niekada neturejau progos gerai isigilint kas kur ten eina ir pastoviai sioks toks haosas pas mane buvo, tik tiek kad priedengta su isklojimu.
Viska iskraustes lauk issiemiau ir pati baka. Po juo esti kelios skyles pro kurias dregme patenka ir po baku jau buvo pradejus sermenoti rudis. Pats bakas irgi po paskutinio kebulo dazymo (mazdaud 11m atgal) buvo pusiau nupurkstas baltais dazais, tad teko atnaujint juodaja.
Didziausia rudziu gresme tai ties kairiuoju sparnu is vidaus puses. Cia sildymo peciuko ismetimo duju anga padaryta i isore, pro cia ir patenka dregme kuri sukele pavirsini rudijima. Laime kad bent jau niekur rudis neisisenejus, tad uzteko patrint svitriniu popierium ir to pakako. Na priejimas ten tikrai nelengvas. Stabdziu skyscio bakelio laikiklis trukdo normaliai prieiti, o ir daug laidu ta puse pareina... na bet kazkaip po truputi po truputi ir kazkas gavos.
Po slifavimo viska purskiau gruntu. dazu tikros spalvos neturiu ir neturiu su kuo juos purksti, tad siai ziemai pakaks tokiu proceduru, o kitamet matysim, gal prisiruosiu viso kebulo dazymui... Spalva toli grazu ne tokia kokia kebulo, bet manau kai viskas susides i vieta nelabai jos ir matysis. Vis geriau nei nieko.
Beja, vairo mechanika esinti po baku regis visa puikiai atrodo ir nesimato susidevejimo ar kitokiu problemu.
Keletas nuotrauku is darbo eigos:
Viska iskraustes lauk issiemiau ir pati baka. Po juo esti kelios skyles pro kurias dregme patenka ir po baku jau buvo pradejus sermenoti rudis. Pats bakas irgi po paskutinio kebulo dazymo (mazdaud 11m atgal) buvo pusiau nupurkstas baltais dazais, tad teko atnaujint juodaja.
Didziausia rudziu gresme tai ties kairiuoju sparnu is vidaus puses. Cia sildymo peciuko ismetimo duju anga padaryta i isore, pro cia ir patenka dregme kuri sukele pavirsini rudijima. Laime kad bent jau niekur rudis neisisenejus, tad uzteko patrint svitriniu popierium ir to pakako. Na priejimas ten tikrai nelengvas. Stabdziu skyscio bakelio laikiklis trukdo normaliai prieiti, o ir daug laidu ta puse pareina... na bet kazkaip po truputi po truputi ir kazkas gavos.
Po slifavimo viska purskiau gruntu. dazu tikros spalvos neturiu ir neturiu su kuo juos purksti, tad siai ziemai pakaks tokiu proceduru, o kitamet matysim, gal prisiruosiu viso kebulo dazymui... Spalva toli grazu ne tokia kokia kebulo, bet manau kai viskas susides i vieta nelabai jos ir matysis. Vis geriau nei nieko.
Beja, vairo mechanika esinti po baku regis visa puikiai atrodo ir nesimato susidevejimo ar kitokiu problemu.
Keletas nuotrauku is darbo eigos:
Dabar keletas klausimu jum kolegos Bagazinej kairej pusej kabo rele. Pas mane vienas laidas pasimetes butent is sios reles, neaisku kur turi jungtis. tiesiog is reles pareina i desine bagazines puse ir laidesi net neizoliuotu galu. Meginau knygoje savo paziuret. Jei teisingai supratau, tai ten turetu but posukiu bei avariniu sviesu rele, ir tas pasimetes laidas lyg ir turetu but desinio posukio ant masinos sono, bet laidas i posuki ateina is kito storo laidu rinkinio kuris kartu pareina i desini priekini zibinta... Ikeliu nuotraukas kur rele pakabinta ir koks jos numeris. Viena reles jungtis is vis laisva.
Gal kas zinot kur geros kokybes 1303s 1973 rugpjucio menesio vabalui elektros schema gaut? Idealu butu aisku spalvota 8)
Gal kas zinot kur geros kokybes 1303s 1973 rugpjucio menesio vabalui elektros schema gaut? Idealu butu aisku spalvota 8)
Sekantis klausimas:
Is bendzino bako kaklelio, sakojasi mazas slangelis. As ji ivardinciau kaip "alsuojamuoju" slangeliu. Jis nueina is bako pilimo desines puses i kaire ir pro viena ertmiu islenda salia desinio priekinio rato po vabalu.
Sitas slangelis tam ir skirtas kad bendzino dujos turetu kur nugaruot ir nesikauptu bake ar kokia kita jo paskirtis?
Na ir po masina palindes pamaciau 7cm trubeli gulinti ant grindu. supratau kad jis jungesi prie to alsuojamojo slangelio galo, bet kam jis reikalingas tai neisivaizduoju, gal kad mazo diametro slangelis neuzsikimstu nuo purvo. Tiesiog lieka T formos uzbaigimas ir tiek.
Nuotraukose matyti slangelio galas po masna be to trubelio ir paskui jau su trubeliu...
Is bendzino bako kaklelio, sakojasi mazas slangelis. As ji ivardinciau kaip "alsuojamuoju" slangeliu. Jis nueina is bako pilimo desines puses i kaire ir pro viena ertmiu islenda salia desinio priekinio rato po vabalu.
Sitas slangelis tam ir skirtas kad bendzino dujos turetu kur nugaruot ir nesikauptu bake ar kokia kita jo paskirtis?
Na ir po masina palindes pamaciau 7cm trubeli gulinti ant grindu. supratau kad jis jungesi prie to alsuojamojo slangelio galo, bet kam jis reikalingas tai neisivaizduoju, gal kad mazo diametro slangelis neuzsikimstu nuo purvo. Tiesiog lieka T formos uzbaigimas ir tiek.
Nuotraukose matyti slangelio galas po masna be to trubelio ir paskui jau su trubeliu...
Na ir paskutinis pamastymas tai apie ta vairo sistemos apsorbatoriu. Si kart masinos dugnas sausas buvo, tai galejau tiksliai matyti kur kas leidzia. Panasias nuotraukas esu ikeles ir anksciau bet tada buvau ka tik per pelkes pervaziaves tai nelabai ejo suprast.
Vienas to apsorbatoriaus galas gerokai nukraujaves. Turbut hidraulinis skystis is vidaus nutekejo galvoju ji pasikeist del sventos ramybes, gal ir vairavimas pasidarys stabilesnis. (nors del vairavimo padrikumo as labiau kaltinu placias padangas, nezinau kodel bet tiesiog taip dusia kuzda...).
Tai pora nuotrauku to "nukraujavusio" apsorbatoriaus ir galutine tai darbo vieta paliekant nutraukiau. Chaotiskai atrodo, bet kazkodel kai reikia dirbti tai viskas regis savo vietoj
Ryt pradesiu viska atgal surinkinet ir truputi sistema laiduose patobulint Matysim kaip seksis...
Labanakt siai dienai!
Vienas to apsorbatoriaus galas gerokai nukraujaves. Turbut hidraulinis skystis is vidaus nutekejo galvoju ji pasikeist del sventos ramybes, gal ir vairavimas pasidarys stabilesnis. (nors del vairavimo padrikumo as labiau kaltinu placias padangas, nezinau kodel bet tiesiog taip dusia kuzda...).
Tai pora nuotrauku to "nukraujavusio" apsorbatoriaus ir galutine tai darbo vieta paliekant nutraukiau. Chaotiskai atrodo, bet kazkodel kai reikia dirbti tai viskas regis savo vietoj
Ryt pradesiu viska atgal surinkinet ir truputi sistema laiduose patobulint Matysim kaip seksis...
Labanakt siai dienai!
1. Gruntavai nemažus plotus, jei baltus originaliuosius dažus pašiaušei, gruntas laikysis, jei ne, jis ims palengva luptis.scardeep wrote:Gruntavimas,
Alsuoklis,
Rėlė
2. Benzino plėtimosi koeficientas labai didelis, kylant temperatūrai bake susidaro didelis slėgis, tam įrengiamas bako alsuoklis, bei senkant kurui, per alsuoklį įtraukiamas oras.
3. Tai priešrūkinių žibintų rėlė, schemoje pažymėta J5:
http://www.vintagebus.com/wiring/1300_a ... ems_-1.jpg
http://www.vintagebus.com/wiring/1300_a ... ems_-2.jpg
Visos tavo Vabalo schemos, žiūrėti --> 1973 - 1300 and 1303 de
http://www.vintagebus.com/wiring/index.html
Gaila, kad nuo 1973 metų schemas ėmė vaizduoti nesuprantamais rebusais.
Nieko nerašai apie rūdžių surišėja, po šlifavimo reikėjo nutepti surišėju ir tik po to gruntuoti, o po gruntavimo reikia uždažyti dažais nes gruntas ilgai nelaikys dėl to kad jis yra porėtas.scardeep wrote:Nu ka, atgal prie darbu. Ziema arteja, tai nusprendziau pasiruost saltam ir dregnam sezonui...
...