Maniškis galiūnas...
Puiku Justinai kad ėmeisi tokio darbo, anksčiau ar vėliau pirmas kartas vis viena bus. Smagu kad yra noras tokiem darbam .Darbas žinoma sudėtingas.Prašei ,kad rėktume tai aš pradedu. Matau ,kad jau pakankamai daug išardei, bet niekur nematau jokių žymių(užrašų ant detalių) jei nutarei daug nieko nekeisti tai tikrai reikia viską žymetis pvz. kur koks stūmoklis, vožtuvas, velenėlis, dantratis aišku neblogai būtų pasižymėti ir stumoklių kryptį, nes visos detalės tarp savęs yra prisitrynusios. Jei visa tai sumaišai kompresija gali dar pablogėti. Visus varžtus ir poveržles patartina pririšti vielute prie išsuktos vietos tai tokie patarimai nes patikėk praeis laikas ir užmirši kas iš kur.
Aha... Na jokių žaliuzių pas mane variklyje tikrai nerasta... deja, deja...
Gaila, kad alkuninis velenas taip i visas puses laksto, o smagratis tikriausiai ne savo vietoje, bet jokių bildejimu (išskyrus neprišriūbuotų skardu ir pns.) variklyje ankščiau negirdejau, tad gal nedidelė bėda... Kaip sureguliuoti veleno eiga jau kaip ir issiaiskinau, tai reikia tikėtis ,kad pavyks.
Gera variklio knyga irgi turiu, tik ,kad labai jau daug skaitymo zinoma, juokauju, pasidejęs ją šalia, tik kartais iš to nekantrumo tiesiog paskubu...
Va kaip paskubėjau ir su žymėjimais... Dekuj Valdai ,kad mane taip perspėjote, nes išties pusę dalyku besižymėdamas buvau praleidęs . Vos paskaitęs jūsų komentarą nušuoliavau į garaža ir susižymėjau kas liko. Kadangi prisidarau visada daug nuotrauku, tai rodos viską susžymėjau ką buvau praleidęs.
O dėl varžtelių klausimėlis ar yra kokių specifinių varžtų ir veržlių pas vabalalą (be skriemulio ir ) ? Daugelį varžtų norėčiau pakeisti, kadangi praeito remonto metu buvo sudėti varžtai ,kurie staigiai aprudijo ,o ir tų varžtų daug kur trūksta...
Gaila, kad alkuninis velenas taip i visas puses laksto, o smagratis tikriausiai ne savo vietoje, bet jokių bildejimu (išskyrus neprišriūbuotų skardu ir pns.) variklyje ankščiau negirdejau, tad gal nedidelė bėda... Kaip sureguliuoti veleno eiga jau kaip ir issiaiskinau, tai reikia tikėtis ,kad pavyks.
Gera variklio knyga irgi turiu, tik ,kad labai jau daug skaitymo zinoma, juokauju, pasidejęs ją šalia, tik kartais iš to nekantrumo tiesiog paskubu...
Va kaip paskubėjau ir su žymėjimais... Dekuj Valdai ,kad mane taip perspėjote, nes išties pusę dalyku besižymėdamas buvau praleidęs . Vos paskaitęs jūsų komentarą nušuoliavau į garaža ir susižymėjau kas liko. Kadangi prisidarau visada daug nuotrauku, tai rodos viską susžymėjau ką buvau praleidęs.
O dėl varžtelių klausimėlis ar yra kokių specifinių varžtų ir veržlių pas vabalalą (be skriemulio ir ) ? Daugelį varžtų norėčiau pakeisti, kadangi praeito remonto metu buvo sudėti varžtai ,kurie staigiai aprudijo ,o ir tų varžtų daug kur trūksta...
Taigi šiandien jau kaip ir pabaigiau ardyti savo aparatą. Be jokių didesnių nesklandumų. Beliko išimti distrubutoriaus kojelę ir bus viskas.
Smagratis:
Plotas, kuriame jis kontaktuoja su sankaba rodos gerokai apibraižytas, tad ar tai nėra blogai ?
Kadangi jokio specelaus stalo neturejau, teko susigalvoti kaip varikli palaikyi apvertus. Todėl pagal galvas issigrežiau skyles ir pasidare visai patogu dirbti .
Tai va tiek vat... Rodos indėklai labai blogos būklės, nes akimi aiškiai matosi subraižymai, o pagrindinio guolio indėklas turi labai aiškią ir iškilusią juostą, kuri tikriausiai irgi yra susidėvėjimo ženklas...
Tai va taip vat...
Smagratis:
Plotas, kuriame jis kontaktuoja su sankaba rodos gerokai apibraižytas, tad ar tai nėra blogai ?
Kadangi jokio specelaus stalo neturejau, teko susigalvoti kaip varikli palaikyi apvertus. Todėl pagal galvas issigrežiau skyles ir pasidare visai patogu dirbti .
Tai va tiek vat... Rodos indėklai labai blogos būklės, nes akimi aiškiai matosi subraižymai, o pagrindinio guolio indėklas turi labai aiškią ir iškilusią juostą, kuri tikriausiai irgi yra susidėvėjimo ženklas...
Tai va taip vat...
Klausimelis:
Nuotraukose matosi pagrindinis guolis ir jo vieta. Kaip matosi ir kaip aš suprantu, vieta, kurioje sėdi pagrindinis guolis yra visiškai išėsta , nes ten turetų būti visiskai lygu. Ar ne ? Guolis irgi neatrodo pačios geriausios būklės. Matosi ,kad laikiklio vietoje jis yra šiektiek "muštas".
Ar įmanoma tą išėdima kaip nors sutvarkyti ? Ar teks tą iškilima nušlifuoti (žinoma, ne pačiam) ir įdėti didesnius guolius (oversized bearings) ?
Nuotraukose matosi pagrindinis guolis ir jo vieta. Kaip matosi ir kaip aš suprantu, vieta, kurioje sėdi pagrindinis guolis yra visiškai išėsta , nes ten turetų būti visiskai lygu. Ar ne ? Guolis irgi neatrodo pačios geriausios būklės. Matosi ,kad laikiklio vietoje jis yra šiektiek "muštas".
Ar įmanoma tą išėdima kaip nors sutvarkyti ? Ar teks tą iškilima nušlifuoti (žinoma, ne pačiam) ir įdėti didesnius guolius (oversized bearings) ?
Įsibegėjo valymo darbai. Jau pilnai išvalyti patys stūmokliai, gerokai apvalytos pagrindinės galvų dalys, nuvalytos skardos ir apšvarintas pats blokas.Žinoma, dar viskas bus nuvežta ir su aukštu spaudimu praplaut, kad jau tikrai nebebūtų jokių purvų ir bus galima imtis rimtų darbų... Na tiksliau bus galima imtis atsiradus naujoms detalėms...
Buvo:
Dabar:
Tos bjaurybės sunkiai nusivalo, bet po kelių dienų graužimo jokių nuodegulių nebeliko. Dabar tik galvoju ar poliruoti ar ne, nes nelabai žinau ar nuo tos kas labai pagerės...
Buvo:
Dabar:
Nustebino, kad vieno iš vožtuvų viršūnės forma atrodo kitaip nei kitų, o kažkokios rudos masės (nei rudys ten, nei degėsiai) nuvalyti nelabai išeina... Tikriausiai vožtuvus reikės pakeisti. Dėja galvų perrinkimas kaštuoja 200lt, o pridėjus naujas detales kaina dar pakyla... Nedžiugina tokios kainos, nedžiugina... Tikriausiai teks atisakyti minties dėl jų perrinkimo servise, nes nei tokie pinigai mėtos betkur, nei labai pasitikiu ,tiesa sakant, meistriukais... Kiek pavyks pasistengsiu pasitvarkyti pats, nors ir žinau, kad toli be visų staklių nenueisi, bet nors šiektiek...
Buvo:
Dabar:
Tos bjaurybės sunkiai nusivalo, bet po kelių dienų graužimo jokių nuodegulių nebeliko. Dabar tik galvoju ar poliruoti ar ne, nes nelabai žinau ar nuo tos kas labai pagerės...
Buvo:
Dabar:
Nustebino, kad vieno iš vožtuvų viršūnės forma atrodo kitaip nei kitų, o kažkokios rudos masės (nei rudys ten, nei degėsiai) nuvalyti nelabai išeina... Tikriausiai vožtuvus reikės pakeisti. Dėja galvų perrinkimas kaštuoja 200lt, o pridėjus naujas detales kaina dar pakyla... Nedžiugina tokios kainos, nedžiugina... Tikriausiai teks atisakyti minties dėl jų perrinkimo servise, nes nei tokie pinigai mėtos betkur, nei labai pasitikiu ,tiesa sakant, meistriukais... Kiek pavyks pasistengsiu pasitvarkyti pats, nors ir žinau, kad toli be visų staklių nenueisi, bet nors šiektiek...
Del alkūninio veleno guolio tai sunku ką patarti nes pažiūrėjus vien į nuotrauką sunku spręsti aišku jei buvo išilginis laisvumas didelis tai išdilimo versija tikėtina aišku blogiausias variantas būtų jei guolis jau yra prasisukęs guoliavietėje ir tuo išgraužęs aliuminio korpusą. Dėl stūmoklių tai poliruoti tikrai neverta jokio efekto variklio darbui nebus. Dėl vožtuvų tai nuotraukoje nelabai galima įžiūrėti bet įtartina kad gali būti pradegęs, o jei taip tai būtų visų motoro darbo bėdų priežastis beje ar prieš išardant motorą matavai cilindruose kompresiją.O dėl galvutės perrinkimo tai ten nieko sudėtingo nėra ir 200lt mokėti tikrai neverta vožtuvų išrinkimui tik reikalingas specialus raktas darbo palengvinimui.Visas darbo sunkumas vožtuvų pritrynimas.
Dekuj Valdai už visą informacija. Dabar galvas jau tikrai perrinksiu pats
Pasidomėjau vožtuvais ir pasirodo Baltic Auto Parts (http://www.koivunen.lt/index.php?page_id=14) juos parduoda, tik nežinau kaip su mažmenine prekyba pas juos. Dėl vožtuvų prytrinimo jau irgi susiradau žmogų, kuris yra tuo užsiėmęs, tad tikiuosi gauti pamokėlių. Dabar tik reikia susimeistrauti ar nusipirkti įrankį toms spyruoklėms suspausti ir vožtuvams išardyti...
Va tie mano vožtuvėliai, neatrodo ,kad kuris nors būtų pradegęs, nors aš ir labai tiksliai nežinau tų sąvokų, del angliškos literatūros. Tik tų visų nešvarumų nuo viršaus ,tai jau niekaip nebenuvalau... Jokia rūgštis nebepadeda...
Dar šiandien atkeliavo ir visos tarpinės... Kaži ar variklyje prieš tai jų buvo tiek daug :]
O dėl bloko, tai ta alkūninio veleno eiga pas mane buvo išties didelė, žymiai didesne už visus standartus, o guolio vietoje yra nuzulinta iki gryno (brass metal) metalo (tepalo juostelė išsikišusi šiektiek mažiau nei milimetrą), tad ten jau tikrai reikės dėti didesnius guolius. Jau juos kaip ir radau parsivežimui per eBay, gal turės ir Arūnas, bet reikia tokio meistrelio, kuris labai gražiai nušlifuotų guoliavietę tiek, kiek didesnis būtų guolis...
Kada tikiuosi nulėkt pas Arūna su detalėm, kad pasižiūrėtų gyvai, nes jau kaip minėjo visi, gyvai nepamačius, čia nieko nepadarysi ir nepasakysi...
Pasidomėjau vožtuvais ir pasirodo Baltic Auto Parts (http://www.koivunen.lt/index.php?page_id=14) juos parduoda, tik nežinau kaip su mažmenine prekyba pas juos. Dėl vožtuvų prytrinimo jau irgi susiradau žmogų, kuris yra tuo užsiėmęs, tad tikiuosi gauti pamokėlių. Dabar tik reikia susimeistrauti ar nusipirkti įrankį toms spyruoklėms suspausti ir vožtuvams išardyti...
Va tie mano vožtuvėliai, neatrodo ,kad kuris nors būtų pradegęs, nors aš ir labai tiksliai nežinau tų sąvokų, del angliškos literatūros. Tik tų visų nešvarumų nuo viršaus ,tai jau niekaip nebenuvalau... Jokia rūgštis nebepadeda...
Dar šiandien atkeliavo ir visos tarpinės... Kaži ar variklyje prieš tai jų buvo tiek daug :]
O dėl bloko, tai ta alkūninio veleno eiga pas mane buvo išties didelė, žymiai didesne už visus standartus, o guolio vietoje yra nuzulinta iki gryno (brass metal) metalo (tepalo juostelė išsikišusi šiektiek mažiau nei milimetrą), tad ten jau tikrai reikės dėti didesnius guolius. Jau juos kaip ir radau parsivežimui per eBay, gal turės ir Arūnas, bet reikia tokio meistrelio, kuris labai gražiai nušlifuotų guoliavietę tiek, kiek didesnis būtų guolis...
Kada tikiuosi nulėkt pas Arūna su detalėm, kad pasižiūrėtų gyvai, nes jau kaip minėjo visi, gyvai nepamačius, čia nieko nepadarysi ir nepasakysi...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius