Maniškis galiūnas...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Visas aušinimas, termostatas apačioje ir žaliuzės kiek aukščiau (10).
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Puiku Justinai kad ėmeisi tokio darbo, anksčiau ar vėliau pirmas kartas vis viena bus. Smagu kad yra noras tokiem darbam .Darbas žinoma sudėtingas.Prašei ,kad rėktume tai aš pradedu. Matau ,kad jau pakankamai daug išardei, bet niekur nematau jokių žymių(užrašų ant detalių) jei nutarei daug nieko nekeisti tai tikrai reikia viską žymetis pvz. kur koks stūmoklis, vožtuvas, velenėlis, dantratis aišku neblogai būtų pasižymėti ir stumoklių kryptį, nes visos detalės tarp savęs yra prisitrynusios. Jei visa tai sumaišai kompresija gali dar pablogėti. Visus varžtus ir poveržles patartina pririšti vielute prie išsuktos vietos tai tokie patarimai nes patikėk praeis laikas ir užmirši kas iš kur.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Aha... Na jokių žaliuzių pas mane variklyje tikrai nerasta... deja, deja... :(

Gaila, kad alkuninis velenas taip i visas puses laksto, o smagratis tikriausiai ne savo vietoje, bet jokių bildejimu (išskyrus neprišriūbuotų skardu ir pns.) variklyje ankščiau negirdejau, tad gal nedidelė bėda... Kaip sureguliuoti veleno eiga jau kaip ir issiaiskinau, tai reikia tikėtis ,kad pavyks.
Gera variklio knyga irgi turiu, tik ,kad labai jau daug skaitymo :) zinoma, juokauju, pasidejęs ją šalia, tik kartais iš to nekantrumo tiesiog paskubu...

Va kaip paskubėjau ir su žymėjimais... Dekuj Valdai ,kad mane taip perspėjote, nes išties pusę dalyku besižymėdamas buvau praleidęs . Vos paskaitęs jūsų komentarą nušuoliavau į garaža ir susižymėjau kas liko. Kadangi prisidarau visada daug nuotrauku, tai rodos viską susžymėjau ką buvau praleidęs.

O dėl varžtelių klausimėlis ar yra kokių specifinių varžtų ir veržlių pas vabalalą (be skriemulio ir ) ? Daugelį varžtų norėčiau pakeisti, kadangi praeito remonto metu buvo sudėti varžtai ,kurie staigiai aprudijo ,o ir tų varžtų daug kur trūksta...
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Taigi šiandien jau kaip ir pabaigiau ardyti savo aparatą. Be jokių didesnių nesklandumų. Beliko išimti distrubutoriaus kojelę ir bus viskas.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Smagratis:
Plotas, kuriame jis kontaktuoja su sankaba rodos gerokai apibraižytas, tad ar tai nėra blogai ?

Image

Image

Image

Kadangi jokio specelaus stalo neturejau, teko susigalvoti kaip varikli palaikyi apvertus. Todėl pagal galvas issigrežiau skyles ir pasidare visai patogu dirbti :).

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Tai va tiek vat... Rodos indėklai labai blogos būklės, nes akimi aiškiai matosi subraižymai, o pagrindinio guolio indėklas turi labai aiškią ir iškilusią juostą, kuri tikriausiai irgi yra susidėvėjimo ženklas... :(

Tai va taip vat...
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Klausimelis:


Image

Image

Nuotraukose matosi pagrindinis guolis ir jo vieta. Kaip matosi ir kaip aš suprantu, vieta, kurioje sėdi pagrindinis guolis yra visiškai išėsta , nes ten turetų būti visiskai lygu. Ar ne ? Guolis irgi neatrodo pačios geriausios būklės. Matosi ,kad laikiklio vietoje jis yra šiektiek "muštas".

Ar įmanoma tą išėdima kaip nors sutvarkyti ? Ar teks tą iškilima nušlifuoti (žinoma, ne pačiam) ir įdėti didesnius guolius (oversized bearings) ?
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Įsibegėjo valymo darbai. Jau pilnai išvalyti patys stūmokliai, gerokai apvalytos pagrindinės galvų dalys, nuvalytos skardos ir apšvarintas pats blokas.Žinoma, dar viskas bus nuvežta ir su aukštu spaudimu praplaut, kad jau tikrai nebebūtų jokių purvų ir bus galima imtis rimtų darbų... Na tiksliau bus galima imtis atsiradus naujoms detalėms...

Buvo:

Image

Image

Dabar:

Image

Tos bjaurybės sunkiai nusivalo, bet po kelių dienų graužimo jokių nuodegulių nebeliko. Dabar tik galvoju ar poliruoti ar ne, nes nelabai žinau ar nuo tos kas labai pagerės...


Buvo:

Image

Dabar:

Image

Image

Nustebino, kad vieno iš vožtuvų viršūnės forma atrodo kitaip nei kitų, o kažkokios rudos masės (nei rudys ten, nei degėsiai) nuvalyti nelabai išeina... Tikriausiai vožtuvus reikės pakeisti. Dėja galvų perrinkimas kaštuoja 200lt, o pridėjus naujas detales kaina dar pakyla... Nedžiugina tokios kainos, nedžiugina... Tikriausiai teks atisakyti minties dėl jų perrinkimo servise, nes nei tokie pinigai mėtos betkur, nei labai pasitikiu ,tiesa sakant, meistriukais... Kiek pavyks pasistengsiu pasitvarkyti pats, nors ir žinau, kad toli be visų staklių nenueisi, bet nors šiektiek...
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Del alkūninio veleno guolio tai sunku ką patarti nes pažiūrėjus vien į nuotrauką sunku spręsti aišku jei buvo išilginis laisvumas didelis tai išdilimo versija tikėtina aišku blogiausias variantas būtų jei guolis jau yra prasisukęs guoliavietėje ir tuo išgraužęs aliuminio korpusą. Dėl stūmoklių tai poliruoti tikrai neverta jokio efekto variklio darbui nebus. Dėl vožtuvų tai nuotraukoje nelabai galima įžiūrėti bet įtartina kad gali būti pradegęs, o jei taip tai būtų visų motoro darbo bėdų priežastis beje ar prieš išardant motorą matavai cilindruose kompresiją.O dėl galvutės perrinkimo tai ten nieko sudėtingo nėra ir 200lt mokėti tikrai neverta vožtuvų išrinkimui tik reikalingas specialus raktas darbo palengvinimui.Visas darbo sunkumas vožtuvų pritrynimas.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Dekuj Valdai už visą informacija. Dabar galvas jau tikrai perrinksiu pats :)
Pasidomėjau vožtuvais ir pasirodo Baltic Auto Parts (http://www.koivunen.lt/index.php?page_id=14) juos parduoda, tik nežinau kaip su mažmenine prekyba pas juos. Dėl vožtuvų prytrinimo jau irgi susiradau žmogų, kuris yra tuo užsiėmęs, tad tikiuosi gauti pamokėlių. Dabar tik reikia susimeistrauti ar nusipirkti įrankį toms spyruoklėms suspausti ir vožtuvams išardyti...


Va tie mano vožtuvėliai, neatrodo ,kad kuris nors būtų pradegęs, nors aš ir labai tiksliai nežinau tų sąvokų, del angliškos literatūros. Tik tų visų nešvarumų nuo viršaus ,tai jau niekaip nebenuvalau... Jokia rūgštis nebepadeda...

Image

Image

Image

Image

Dar šiandien atkeliavo ir visos tarpinės... Kaži ar variklyje prieš tai jų buvo tiek daug :]

Image


O dėl bloko, tai ta alkūninio veleno eiga pas mane buvo išties didelė, žymiai didesne už visus standartus, o guolio vietoje yra nuzulinta iki gryno (brass metal) metalo (tepalo juostelė išsikišusi šiektiek mažiau nei milimetrą), tad ten jau tikrai reikės dėti didesnius guolius. Jau juos kaip ir radau parsivežimui per eBay, gal turės ir Arūnas, bet reikia tokio meistrelio, kuris labai gražiai nušlifuotų guoliavietę tiek, kiek didesnis būtų guolis...
Kada tikiuosi nulėkt pas Arūna su detalėm, kad pasižiūrėtų gyvai, nes jau kaip minėjo visi, gyvai nepamačius, čia nieko nepadarysi ir nepasakysi...
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Na va, šiandien susimontavau įrankį suspausti spyruoklėms ir išiimti vožtuvams. Tą ir padariau...

Image

Image

Image

Image

Image

tai va taip...
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

tai va taip...va ir va kaip...

Justinai, Justinai, i ka tu isivelei :)
Duosiu ir as tau patarima, svarbiausia perrinkinejant varikli, rinkti ji ne protu, o sirdim :D .

Linkiu didelio pasisekimo!
Persirinksi ir turesi kaip sakant 8)
Post Reply